گلهای زیادی برای نیمار ، رونالدو ، ژیرود در حالی که تصویر لیگ قهرمانان شکل می گیرد

کریستیانو رونالدو 750 امین گل حرفه ای خود را به ثمر رساند. اولیویه ژیرود یک کلاس مستر چهار گل برگزار کرد. نیمار گلهایی را بدست آورد که بیشترین اهمیت را برای ترک منچستر یونایتد در مقابل احتمال خروج از لیگ قهرمانان داشت.

نیمار زود و دیر در اولدترافورد گلزنی کرد در حالی که پاری سن ژرمن در آخرین مسابقه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 3-1 پیروز شد تا سرنوشت خود را در گروه H کنترل کند.

یونایتد ابراز تأسف کرد که فرد ، هافبک خود را تعویض نکرد ، که به نظر می رسید خوش شانس است که در نیمه اول وقتی لئاندرو پاردس سرمربی PSG از زمین اخراج شد ، اخراج نشد.

فرد سرانجام درست در دقیقه 70 کارت قرمز را دید که یونایتد سعی کرد از PSG برگردد و از طریق یکی دیگر از برزیلی ها به نام مارکوینوس برتری 2-1 را به دست آورد.

پاری سن ژرمن و یونایتد با 9 امتیاز لایپزیگ به هم پیوستند ، که یک گل ایستگاهی برای برتری به ثمر رساند تا در یک بازی مهیج 4-3 برنده استانبول باشاک شهیر باشد.

یونایتد شاید سخت ترین وظیفه را در بازی های پایانی سه شنبه آینده داشته باشد ، سفر به لایپزیگ در حالی که پاری سن ژرمن میزبان باشاکشهیر است.

بوروسیا دورتموند تنها تیم صعود کننده در روز چهارشنبه بود که در خانه برابر لاتزیو به تساوی یک بر یک رسید و به عنوان نهمین تیم مرحله یک هشتم نهایی شناخته شود.

یوونتوس پیش از این که رونالدو 750 امین گل خود را برای تیم هایش و پرتغال به ثمر برساند ، با خیال راحت وارد مرحله بعد شد. این یک ضربه ساده در پست دور در پیروزی 3-0 مقابل دینامو کیف بود.

چلسی و سویا نیز پیش از آنکه ژیرود تیم اسپانیایی را در زمین چمن خود جدا کند ، پیشرفت کرده بودند. چهار ضرب کاملا متعادل مهاجم فرانسه از ضربات پا راست و چپ ، ضربه سر و سپس از روی نقطه پنالتی به وجود آمد.

نبرد سه جانبه

مانند رئال مادرید در روز سه شنبه ، منچستر یونایتد هم شکست خورد و یک چالش پرتنش در آخرین مرحله را تنها برای صعود به مرحله حذفی در ماه فوریه ترک کرد.

یونایتد از بازی در دقیقه ششم نیمار خوب بازی کرد و قبل از بازی در نیمه دوم قدرت را از روی ضربه دفع کرد که مارکوس راشفیورد دفع کرد ، تساوی را به ثمر رساند.

اما ضربه چیپس ادینسون کاوانی ، گلزن رکورددار PSG که در این فصل به یونایتد پیوست ، از تیر دروازه برگشت و آنتونی مارسیال دقایقی بعد از یک فرصت مشخص اسکی گرفت.

پس از آن PSG به طور شایسته ای برتری خود را پس گرفت و پس از اخراج فرد ، گل سوم حتی قبل از اینکه نیمار توپ را به گل بدون محافظ در وقت تعویض برساند ، محتمل به نظر می رسید.

گل دیرهنگام لایپزیگ در استانبول محاسبات را تغییر داد. الكساندر سورلوت ، بازیکن تعویضی دقایقی بعد توپ را از روی صورتش برگشت و به تیر دروازه باشاخهیر برخورد كرد.

این خیلی سخت بود که بازیکن تیم Basaksehir بتواند Kahveci که در دقیقه 85 یک هت تریک قابل توجه انجام داد تا برتری لایپزیگ را برای دومین بار لغو کند.

کروز بارسا ، یووه

در پر سر و صداترین گروه ، بارسلونا توانست لیونل مسی را مقابل فرنسواروس استراحت دهد و با پیروزی 3 بر صفر تمام گلهای خود را در نیم ساعت اول به ثمر برساند.

مهمترین جزئیات پیروزی معمول 3-0 یووه مقابل دینامو کووو تاریخچه ساخته شده توسط داور بود.

استفانی فراپارت از فرانسه اولین زنی شد که در مسابقات لیگ قهرمانان مردان قضاوت کرد.

بارسلونا پنج پیروزی متوالی دارد و قبل از اینکه سه شنبه هفته آینده در اسپانیا برای تصمیم گیری برای صعود به گروه صعود کند ، سه امتیاز یووه را پیش رو دارد. برندگان گروه در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی قرار می گیرند و بازی برگشت را در خانه انجام می دهند.

اگر مسی و رونالدو هر دو بازی کنند ، اولین دیدار پیشکسوتان در مرحله گروهی است.

پیروزی روسیه

پیروزی یک بر صفر کراسنودار در خانه مقابل رن ، اولین بار این باشگاه روسی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان بود. این تیم کراسنودار را از کسب مقام سوم در گروه پشت سر چلسی و سویا تضمین کرده و به این معنی است که وارد 32 تیم آخر لیگ اروپا خواهد شد.

همچنین این اولین پیروزی در این فصل برای هر یک از شش باشگاه روسی بود که وارد دو رقابت اروپایی شدند.

بعداً ، زنیت سن پترزبورگ قهرمان روسیه با نتیجه 3 بر صفر در کلوب بروژ شکست خورد تا علی رغم اینکه تیم برتر جدول است ، در قعر گروه F جا بماند. زنیت نمی تواند به لیگ اروپا راه یابد.

اگر سه شنبه هفته آینده در رم لاتزیو را شکست دهد ، بروژ می تواند در صعود از گروه F به دورتموند بپیوندد.