ژنرال لالوند ، شانس حضور در مسابقات ملی برای مسابقات اتومبیلرانی 3-peat را نداشت

برای ژنرال لالوند ، بخشی از جذابیت دویدن در سراسر کشور غیرمنتظره است ، که نمی توان در مورد مسابقه پرش با سرعت 3000 متر ، رویداد امضای او گفت.

وی گفت: “من می دانم که 35 مانع وجود دارد و برخی از آنها قرار نیست آب داشته باشند.” “من به طور كلی می دانم كه سرعت چه خواهد بود ، اما در كشورهای مختلف تصوری ندارم. این می تواند روز هر كسی باشد.”

لالوند ، دو بار مدافع عنوان قهرمانی بزرگسالان زنان ، امیدوار بود که روز شنبه برای سومین سال متوالی در مسابقات قهرمانی کانادا باشد ، اما این رویداد – که برای پارک Clearbrook در Abbotsford ، BC برنامه ریزی شده بود – در ماه آگوست به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو شد.

با این حال ، او در حال برنامه ریزی نسخه آخر خود برای cross-country این آخر هفته است – اجرای آزمایشی 10 کیلومتری بصورت انفرادی.

این آخرین تلاش Moncton ، NB ، بومی برای تقلید از یک سال “عادی” از زمانی است که رکورددار کانادا در تابستان به مسابقه پرش با سرعت نپرداخت.

“من چند هفته پیش یک آزمایش آزمایشی 8K را انجام دادم که همزمان با آن بود [B.C.] مسابقات قهرمانی استانی ، “گفت لالوند ، که در ژانویه از گلف ، انتهای ایتالیا به ویکتوریا نقل مکان کرد و در ماه سپتامبر با جان راسموسن ، قهرمان سه گانه نخبه کانادایی ازدواج کرد.

“این به من اهداف می دهد [strive for] از آنجایی که من از ماه فوریه مسابقه نداده ام و تکان دهنده های قبل از مسابقه را شبیه سازی می کنم [for] وقتی واقعاً روی خط قدم می گذارم. “

صف آرایی برای یک مسابقه سخت در Abbotsford در روز شنبه و تماشای دور هم جمع شدن جامعه دویدن برای جشن گرفتن این ورزش چیزی است که میزبان فرانسوی روی آنتن رادیو ویکتوریا می گوید او را از دست خواهد داد.

قهرمان 10K زنان در مسابقات جام جهانی کراس کانتری پان آمریکن 2020 در ویکتوریا گفت: “مسابقات قهرمانی کشور در مسابقات دو صحرانوردی مربوط به دویدن ، سرگرمی و تلاش خود است.” “شما هرگز نمی دانید که مسابقه چگونه پیش خواهد رفت ، بنابراین بخشی از سرگرمی آماده بودن برای هر چیز است.”

تماشا کنید | ژنرال لالوند برای پرش با سرعت طلا Pan Am می دود:

ژنوویو لالوند در ماده 3000 متر ماده پرش با سرعت در ماده 3000 متر زنان مدال طلا را از آن خود کرد و در این مرحله رکورد بازی های پان آمریکن را ثبت کرد. 0:29

با نگاه به گذشته ، مسیر پیروزی در هر دو سال گذشته نمی توانست متفاوت باشد.

“پاداش برای بیرون آمدن با پیروزی”

“در کینگستون [Ont.]لالوند در مورد برنامه مسابقه خود در سال 2018 در مسابقات فورت هنری گفت: “هدف من این بود که تا آنجا که می توانم با ناتاشا ووداک بدویم.” او واقعاً قوی ، سازگار و ردیابی سریع خود را می داند ، بنابراین من می دانستم که اگر با او بدوم ، فرصت خوبی برای مدال آوری دارم.

“من شروع کردم به شکستن از [lead] گروه می دانست که من حرکت جدی پیدا کرده ام و خیلی لذت می برم. جوئل [Bourgeois]، مربی من [behind the scenes]، مربیگری می کرد [at] دانشگاه لاوال در آن زمان و دور در حال اجرا.

المپیک 2016 ادامه داد: “یادم می آید که می گفت” راه رفتن “و یادم می آید لبخند می زدم و تکان می دادم.” “من می دانستم که هنوز کاری برای انجام دادن دارم – فکر می کنم دو کیلومتر مانده بود – اما می دانستم در آن لحظه کار زیادی انجام داده ام و بیرون آمدن با پیروزی بسیار ارزشمند است.

“سال گذشته در Abbotsford بسیار بسیار متفاوت بود. پس از تنها یک ماه تمرین پس از مرخصی پس از یک مسابقه طولانی مدت ، می دانستم که این کار سخت خواهد بود ، اما نمی دانستم 10K چقدر سخت می تواند احساس کند. کوبش مداوم بود و [eventual second-place finisher] سارا اینگلیس بی امان بود. ماریا [Bernard-Galea] درست پشت سر ما بود و عقب و جلو بود.

“هر سه ما موج می زدیم و یک کیلومتر مانده بودیم ، [my primary coach] هیلاری [Stellingwerff, from the University of Victoria] به من نگاه کرد و او مانند “فقط کار را به پایان برسان” بود. نمی دانستم اگر این کار را بکنم. من توانستم [pull out] پیروزی اما قطعاً سخت ترین دوشی بود که تاکنون داشته ام. “

دارنده مدال طلای اسب دوانی 2019 پان آم مشخص نیست که چه موقع و در کجا مسابقه بعدی او اتفاق خواهد افتاد ، اخیراً سعی کرده است در تمرینات خود – مسیرهای دویدن و تمرینات مانع در مسیر و تپه های طولانی و گل آلود – را مخلوط کند تا همه چیز را سرگرم کند و او را برای آمادگی آماده کند. همه شرایط مسابقه.

لالوند گفت: “تمرکز من در حال حاضر مسافت پیموده شده ثابت است” ، و افزود اگر قرار باشد در ژانویه و فوریه در خانه رقابت کند ، این فراتر از یک یا دو مسابقه نخواهد بود. “در ماه های آینده ، من به تدریج از دویدن بیشتر در جاده ها و مسیرهای پیاده روی به پیست حرکت می کنم.

“تمرکز بر روی بازی های المپیک خواهد بود [next] تابستان و آماده ، شاد و سالم پس بیا. عبور از خط پایان در توکیو جایی است که می خواهیم باشیم. “