چیزهایی که باید از شب پیش نویس NBA بدانید

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

پیش نویس NBA تقریباً مطابق انتظار پیش رفت (و برای کانادایی ها خیلی خوب نیست)

همانطور که بازارهای شرط بندی پیش بینی می کردند ، نگهبان دانشگاه جورجیا آنتونی ادواردز در مجموع اول به مینه سوتا رفت. گلدن استیت با انتخاب دوم مرکز جیمز ویزمن را گرفت و نگهبان لملو بال سوم شد و به شارلوت رسید. جای تعجب نیست. سایر مواردی که باید از شب پیش نویس بدانید:

برای اولین بار در 11 سال گذشته هیچ کانادایی انتخاب نشد. این نیز شوک آور نبود. اما این افت نسبت به سال گذشته است ، زمانی که شش کانادایی رکورددار انتخاب شدند – از جمله RJ Barrett در شماره 3 کلی و در مجموع چهار نفر در دور اول. برخی از پیش نویس ها ، کریم مانه ، نگهبان با استعداد دانشگاه کبک بود که در دور دوم اواخر دوره می کرد ، اما هیچ کس توانایی بالقوه او را نداشت. یک پوشش نقره ای: گزارش شده است که هالیفاکس ‘نیت دارلینگ’ به عنوان یک بازیکن آزاد و بدون شغل با شارلوت امضا می کند. نگهبان 6 فوت و 5 شلیک کننده شیرین فصل گذشته در دانشگاه دلاور به طور متوسط ​​21 امتیاز در هر بازی داشت.

رپتورها یک جفت محافظ گرفتند. با بیست و نهمین انتخاب کلی ، تورنتو مالاچی فلین را گرفت. او یک نگهبان امتیاز 6 فوت 1 متر است که فصل گذشته ایالت سن دیگو (مدرسه کاخی لئونارد) را به رکورد 30-2 و شماره 6 ملی رساند. او به طور متوسط ​​17.6 امتیاز و 5.1 پاس گل داد و به عنوان بهترین بازیکن کنفرانس و بازیکن دفاعی سال انتخاب شد. فلین فاقد اندازه است ، اما رپتورز با محافظان کوچک Kyle Lowry و Fred VanVleet ، که قرار است روز جمعه به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شود و مطمئناً پیشنهادهای وسوسه انگیزی برای ترک شهر دارد ، موفقیت زیادی کسب کرده است. با انتخاب 59 امین بار (دومین آخرین در پیش نویس) ، تورنتو نگهبان 22 ساله جوان دیر شکوفه جالن هریس را گرفت. او فصل گذشته برای دانشگاه نوادا به طور متوسط ​​21.7 امتیاز ، 6.5 ریباند و 3.9 پاس گل داشت. اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب های رپتورز را در اینجا بخوانید.

یکی از معاملات بزرگ میلواکی به شکست انجامید. به عنوان بخشی از مطبوعات دادگاه برای متقاعد کردن MVP جیانیس آنتتوکونمپو به امضای مجدد قبل از پایان قراردادش در تابستان امسال ، باکس در اوایل این هفته دو حرکت انجام داد. آنها برای به دست آوردن محافظ محترم جرو هالید با نیواورلئان به توافق رسیدند و فکر کردند که با ایجاد یک قرارداد و تجارت با ساکرامنتو برای بوگدان بوگدانوویچ ، تیراندازی بیشتری را به این بازی اضافه می کنند. متاسفانه ، امضاء کردن زمانی که بوگدانوویچ به تیم ها گفت که ترجیح می دهد تلاش خود را در آژانس آزاد و محدود انجام دهد ، بخشی از بین رفت. بنابراین به نظر می رسد که این معامله خاتمه یافته است ، مگر اینکه این فقط یک ترفند مذاکره بوگدانوویچ باشد.

فیلادلفیا آل هورفورد را دور انداخت. فقط یک فصل پس از امضای قرارداد وی با یک قرارداد 4 ساله 109 میلیون دلاری در آمریکا ، 76 بازیکنان مهاجم ناامیدکننده را به دنی اوین و یک جفت انتخاب پیش نویس به اوکلاهاما سیتی داد و ستد کردند. با این اقدام فیلی حدود 25 میلیون دلار در حقوق و مالیات لوکس صرفه جویی می شود ، شاید فضا برای رئیس جدید داریل موری آزاد شود تا با باز شدن آژانس رایگان جمعه ، شخص دیگری را بدرقه کند.

هالیفاکس ، ناتی دارلینگ ، قرار است با شارلوت هورنتز به عنوان یک بازیکن آزاد و بدون قرارداد قرارداد امضا کند. (مارک جردن)

میلیون ها دلار از لیگ های ورزشی کودکان در کانادا به سرقت رفته است

تحقیقی به سرپرستی جیمی استراشین سی بی سی اسپورت نشان داد که فقط در دهه گذشته نزدیک به 8 میلیون دلار از سازمان های ورزشی جوانان در سراسر کشور گرفته شده است. و این فقط شامل مواردی است که اتهامات کیفری مطرح شده یا اقدام مدنی برای بازپس گیری وجوه آغاز شده است. بسیاری از سرقت های این نوع حتی هرگز به پلیس گزارش نمی شوند – گاهی اوقات برای جلوگیری از خجالت برای گروه یا به دلیل تمایل به بخشش مرتکب. بنابراین مجموع واقعی احتمالاً خیلی بیشتر است.

در برخی موارد ، فقط چند هزار دلار به سرقت رفته است. در دیگران ، میلیون ها نفر بود. اما یک موضوع مشترک وجود دارد: کلاهبرداری تقریباً همیشه کار یک شخص معتمد است که می تواند از امور مالی گروه مراقبت کند – غالباً با نظارت کم یا بدون نظارت. چند اقدام دیگر:

فقط در طی شش ماه شخصی 2.4 میلیون دلار از انجمن هاکی مینور انتاریو سرقت کرد. اعتقاد بر این است که بزرگترین سرقت در تاریخ ورزش جوانان آمریکای شمالی است. طبق اسناد دادگاه ، این کار توسط مدیر مالی وقت OMHA انجام شد ، وی که 16 سال در این سازمان کار می کرد و “تنها دسترسی” به یکی از حساب های بانکی آن داشت. این زن پول را برای پرداخت قبض کارت اعتباری شخصی که در تغذیه اعتیاد خود به قمار آنلاین و خرید به دست آورده بود ، سرقت کرد. او اعتراف كرد ، به جرم خود اعتراف كرد و منتظر صدور حكم است. در پرونده دیگری با پول کلان ، شخصی که مسئول برگزاری مسابقات برای تعدادی از مدارس اطراف لندن ، آنت. بود ، در طول یک دهه تقریباً یک میلیون دلار سرقت کرد. وی با استفاده از بسیاری از پول حیاط خانه خود را با استخر ، وان آبگرم و محوطه سازی گران قیمت فریب داد.

در جوامع کوچکتر ، ممکن است سرقت ها کوچکتر باشد ، اما می تواند حتی بیشتر ضربه بزند. انجمن هاکی مینور کرنر بروک (NL) در خدمت شهری است که کل جمعیت آن (32000 نفر) حدود یک دهم تعداد افراد درگیر در OMHA را نشان می دهد. و 80000 دلار دزدیده شده توسط خزانه دار سابق سازمان ، بخشی از آنچه از انجمن انتاریو گرفته شده است. اما یک سرقت مانند آن می تواند در یک شهر کوچک احساس ویرانگری کند – مکانهایی که معمولاً ثروت کمتری دارند و تأکید بیشتری بر ساختار اجتماعی جامعه دارند. خزانه دار جدید ، عضو گروهی از داوطلبان که برای بازسازی امور مالی سازمان Corner Brook تلاش کرده اند ، می گوید: “پولی که از دست رفت ، پولی بود که از والدین سخت کوش جامعه تأمین می شد.”

این طرح ها اغلب به طرز خیره کننده ای ساده هستند. در سال 2012 ، خزانه دار اسبق اتحادیه فوتبال ریچموند در سال قبل از میلاد به جرم سرقت بیش از 200000 دلار در طول 5 سال به دو سال زندان محکوم شد. تمام آنچه او انجام داد نوشتن حدود 200 فقره چک از سازمان برای خود و همسرش بود. خزانه دار یک انجمن مختلف هاکی در نیوفاندلند با نوشتن حدود 35 چک برای خودش در طول دو سال بیش از 50،000 دلار به عادت های کوکائین و قمار او دامن زد. او پنج ماه زندان داشت.

داستان کامل را اینجا بخوانید و فردا به دنبال قسمت دوم باشید که چقدر سخت است سازمان ها بتوانند وجوه و اعتماد خود را از جامعه پس از سرقت از جامعه بازسازی کنند.

جیمی استراشین خبرنگار سی بی سی اسپورت با ژاکلین دورئی در مورد آخرین تحقیقات خود در مورد کلاهبرداری در سازمان های ورزشی جوانان در سراسر کانادا صحبت می کند. 4:23

به سرعت…

Klay Thompson برای این فصل بیرون است. از نو. این وحشیانه است. تامپسون پس از پاره کردن ACL در فینال NBA 2019 در برابر تورنتو ، تمام سال گذشته بیرون بود و سلسله جنگجویان با از بین رفتن او و همکار Splash Brother Steph Curry قسمت عمده فصل را با دست شکسته از بین بردند. فرنچایزی که به پنج فینال آخر رسیده بود و در سه مسابقه برنده شد ، آخرین مرگ در لیگ بود. اما همه چیز با بازگشت تامپسون و کاری و انتخاب شماره 2 کلی درامز جیمز ویزمن که برای تقویت جلوی در جلو وارد شد ، به دنبال اوضاع بود. Warriors حتی دوباره یکی از برترین مدعیان عنوان محسوب می شد. یعنی تا امروز ، زمانی که تیم تأیید کرد تامپسون دچار آشیل پاره شده است (گفته می شود در جریان یک بازی وانت با دیگر افراد مثبت در لس آنجلس) و انتظار می رود فصل آینده را از دست بدهد. اطلاعات بیشتر در مورد آسیب دیدگی Klay را اینجا بخوانید.

و در نهایت…

بیست و پنجمین سالگرد پیروزی یک تیم آمریکایی در لیگ فوتبال کانادا مبارک.

خوب ، این دقیقاً یک خاطره شادی آور برای طرفداران سخت CFL نیست. اما این یک لحظه رنگارنگ در تاریخ لیگ است. در نوزدهم نوامبر 1995 ، نرها بالتیمور در Calgary Stampeders Doug Flutie در تیلور فیلد در رجینا غلبه کردند تا اولین تیم (و احتمالاً آخرین) مستقر در ایالات متحده در جام خاکستری شوند. کوارترب تریسی هام برنده جایزه MVP بازی شد تا به بالتیمور کمک کند تا از بازی باخت خود در سال قبل در مسابقات قهرمانی بازنده شود.

این سومین سال (و ، معلوم شد ، آخرین سال) آزمایش CFL با گسترش آمریکاست. حتی اگر استالیون ها جمعیت خوبی را به خود جلب کردند ، سرنوشت آنها فقط چند هفته پس از جام خاکستری مهربان بسته شد که NFL برای اولین بار از زمان انتقال کلت ها به ایندیاناپولیس پس از فصل 1983 به بالتیمور بازگشت. صاحب کلیولند براونز ، Art Modell سرانجام از لیگ مجوز گرفت تا تیمش را به آنجا منتقل کند (جایی که به Ravens تبدیل شد) ، و به همین ترتیب Stallions وسایل خود را به مونترال رساندند و آلوت شدند. CFL چهار فرانشیز آمریکایی دیگر را بست تا دوباره به یک لیگ تمام کانادایی تبدیل شود. درباره پیروزی در جام خاکستری بالتیمور بیشتر بخوانید و چند کلیپ ویدیویی معاصر را در این داستان از بایگانی های CBC تماشا کنید.

آمدن در CBC Sports

افتتاحیه فصل جام جهانی اسکلت: فصل های بابل و اسکلت به هشت ایستگاه کاهش یافته است ، همه در اروپا ، این هفته در لتونی آغاز می شود. کانادا هیچ ورزشکاری را حداقل به چهار نفر اول اعزام نمی کند ، که بقیه سال تقویم را مراقبت می کند. به جز یک برزیلی ، مسابقات اسکلت جمعه کاملاً از اروپایی ها تشکیل شده است. دو مسابقه دو زن را در ساعت 3 و 4:30 صبح به وقت ET و دویدن مردان در ساعت 8 و 9:45 بامداد به وقت زنده اینجا تماشا کنید.

جایزه بزرگ اسکیت شکل: جام Rostelecom. بار دیگر ، به دلیل محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر ، هیچ اسکیت باز کانادایی مجاز به رقابت نیست. اما توقف گرندپری در مسکو قهرمانان حاکم اروپا در هر چهار رشته است: دیمیتری آلیف (مردان) ، آلنا کوستورنایا (زنان) ، الکساندرا بوئکوا و دیمیتری کوزلوسکی (جفت) و ویکتوریا سینیتسینا و نیکیتا کاتسالاپوف (رقص) ، همه که روسی هستند. برنامه های کوتاه جمعه برگزار می شوند و شما می توانید همه آنها را به صورت زنده در اینجا تماشا کنید ، با شروع برنامه مردان برای 5:30 صبح.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.