چرا رپتورها آژانس رایگان را میخکوب کردند

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

هنگامی که آژانس رایگان NBA عصر جمعه آغاز به کار کرد ، سه بازیکن مشهور تورنتو وارد بازار شدند. وقتی گرد و غبار نشست ، دو نفر از آنها از بین رفته بودند.

اما Raptors بهترین مورد را دوباره امضا کرد و برخی از اقدامات مقرون به صرفه را برای جایگزینی عزیمت انجام داد. مهمتر از همه ، آنها خود را در موقعیت نگه داشتند تا بزرگترین جایزه را در جاده ها بدست آورند.

در اینجا جزئیات آخر هفته شلوغ رپ ها آورده شده است:

آنها فرد VanVleet را دوباره امضا کردند. این بزرگترین بود.

رپتورز کمک کرد تا گارد کوچک از یک بازیکن آزاد بدون جابجایی به ستاره در چهار سال گذشته تبدیل شود ، و او یکی از بهترین معامله های لیگ در فصل گذشته با ضرب و شتم 9.3 میلیون دلار آمریکا بود.

اما VanVleet به صراحت اعلام کرد که قصد دارد در این فصل از فصل حقوق دریافت کند و احتمالاً او بهترین بازیکن واقعی در بازار بود (آنتونی دیویس قرارداد خود را انتخاب نکرد اما انتظار می رود دوباره با لیکرز قرارداد ببندد). این احتمال را به وجود آورد که تورنتو ممکن است VanVleet را به یک پیشنهاد دهنده متجاوز از دست بدهد یا برای نگه داشتن او مجبور به پرداخت هزینه بیشتری باشد.

اما Raps دوباره به مدت چهار سال و 85 میلیون دلار او را امضا کرد که کاملاً منطقی به نظر می رسد. به خصوص پس از آنکه شارلوت طی چهار سال 120 میلیون دلار با گوردون هیوارد کمرنگ کاهش یافت.

خداحافظ بزرگ مردان

رپتورز سرژ ایباکا و مارک گاسول را به لس آنجلس باخت.

ایباکا با 19 میلیون دلار برای دو سال به کاخی لئونارد و کلیپرز پیوست. گاسول دو سال به لیکرز قهرمان NBA رفت و هنوز هیچ رقمی از حقوق و دستمزد گزارش نشده است.

خداحافظی از سرژ ایباکا دردناک است ، اما رپتورها چشمشان را به جایزه بزرگتر می کشند. (استیسی ریور / گتی ایماژ)

هر دو مرد بزرگ اعضای مهم و محبوب تیم قهرمانی 2019 بودند و ایباکا به خصوص از دست خواهد رفت.

او در فصل گذشته به طور متوسط ​​15.4 امتیاز با 8.2 ریباند در بالاترین سطح شغلی قرار گرفت در حالی که ورزشکاری ، تیراندازی و شدت خود را با یک بازی بازی خارج از زمین مخلوط کرده بود که او را برای هم تیمی ها و هواداران دوست داشت.

آنها به احتمال زیاد هرگز نمایش مصاحبه آشپزخانه ایباکا “چقدر گرسنه ای؟” را فراموش نمی کنند. یا روسری غول پیکر او.

گاسول 35 ساله در گرگ و میش زندگی حرفه ای خود است. اما او هنوز هم قادر است با کار دفاعی مغزانه ، پاسکاری و شوت زنی منطقی سه امتیازی ، از نیمکت یک مدعی کمک کند.

پر کردن سوراخ در وسط

این باشگاه آرون باینز را برای کمک به پر کردن سوراخ وسط اضافه کرد. مرکز 33 ساله استرالیایی به خوبی ایباکا و گاسول نیست ، اما او یک جانشین ارزان قیمت است که می تواند کار آنها را بر عهده بگیرد.

باینس فصل گذشته با میانگین 11.5 امتیاز و 5.6 ریباند در کارنامه خود برای ققنوس رقم خورد و مدافع و تیرانداز سه امتیازی بسیار خوبی به حساب می آید (با معیارهای بزرگ).

رپتورز آرون باینز از استرالیا ، مرکز 33 ساله را با قراردادی حدوداً 14 میلیون دلاری دو ساله به امضا رساند. (مت یورک / آسوشیتدپرس)

وی از نظر فنی قراردادی دو ساله با مبلغ حدود 14 میلیون دلار امضا کرد. اما سال دوم یک گزینه تیمی است ، بنابراین تورنتو می تواند تابستان سال آینده از آن دور شود و فضای درپوش را آزاد کند.

این بسیار منطبق با استراتژی بلند مدت Raptors است که در یک ثانیه به آن باز خواهیم گشت.

کریس بوچر کانادایی نیز دوباره امضا کرد و در DeAndre ‘Bembry پرواز کرد.

بوچر دو سال ، 13.5 میلیون دلار درآمد داشت و این به معنای رپتورها است كه می تواند نقش بزرگتری داشته باشد تا Baynes بتواند دقایقی را كه متعلق به ایباكا و گاسول بود ، جذب كند.

بمبری یک بال 26 ساله است که فصل گذشته فقط 5،8 امتیاز برای آتلانتا کسب کرده است. اما Raptors کمتر از 2 میلیون دلار به او پرداخت می کنند و آنها می توانند پس از این فصل انصراف دهند ، چرا که نه؟

یونان فریک در سال 2021؟

رپتورز برای داشتن ضربه ای به جیانیس آنتتوکونمپو وقتی قراردادش به پایان رسید ، باید فضای کلاه خود را فراتر از این فصل حفظ کند. (مایک ارمن / گتی ایماژ)

رپتورها همچنین در شکار جیانیس آنتتوکونمپو مانده اند. شاید حتی بیشتر از امضای مجدد VanVleet ، این اولویت اصلی تورنتو بود.

رپتورز فصل گذشته با از دست دادن کاوی لئونارد در آژانس آزاد دفاع قابل توجه و افتخاری از قهرمانی خود ارائه داد ، اما در مرحله پلی آف مشخص شد که برای کسب یک عنوان دیگر به یک فوق ستاره واقعی احتیاج دارند.

Antetokounmpo به همان اندازه که ظاهر می شود فوق العاده است – یونان Freak به تازگی موفق به کسب MVP های پشت سر هم شده و فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

او همچنین ممکن است به دنبال ترک میلواکی باشد که قراردادش در تابستان سال آینده به پایان برسد و تورنتو می تواند یکی از مقصد اصلی او باشد.

رئیس جمهور ، ماسایی اوجیری و کارکنانش برای داشتن یک ضربه ، باید فضای کلاه خود را فراتر از این فصل حفظ کنند و در عین حال فهرست را به اندازه کافی محکم نگه داشتند تا Antetokounmpo بتواند بازیگران پشتیبانی قدرتمندی را تصور کند.

با امضای مجدد VanVleet و انجام هیچ کار احمقانه ای (مثلاً قرارداد هیوارد) ، رپتورز هر دو هدف را میخکوب کرد.