پیتس Remparts را دو برابر می کند تا رویای جام یادبود را زنده نگه دارد

پیتربورو پیتس سه شنبه شب با شکست 4-2 کبک ریمپارتس در مرکز ساندمن از حذف از بازی پلی آف جام یادبود اجتناب کرد.

پیتس ناامید، که دو بازی اول خود در تورنمنت چهار تیمی 10 روزه را واگذار کرد، در اواسط وقت دوم در یک بازه زمانی 2 و نیم دقیقه دو بار گلزنی کرد تا بن بست بدون گل را بشکند، سپس بقیه بازی ها را با گل عوض کرد. با Remparts تا حدودی منفعل، که پیش از این بر اساس بردهای قبلی مقابل سیاتل و کاملوپس، حضور در بازی قهرمانی یکشنبه را تضمین کرده بودند.

تاکر رابرتسون، جی آر ایوان، اوری هیز و کانر لاکهارت برای پیتس قهرمان لیگ هاکی انتاریو، که پنجشنبه شب مقابل بازنده بازی چهارشنبه بین قهرمان لیگ وسترن هاکی تاندربردز و بلیزرز میزبان بازی خواهد کرد، گلزنی کردند.

برایان زانتی با دو پاس گل برای پیتس، که در مرحله سوم 3-2 پیش افتاد.

جیمز مالاتستا و ناتان گوچر برای رمپارتس قهرمان لیگ برتر هاکی جونیور کبک گلزنی کردند، که با نتیجه 36-28 شکست خوردند و با همان فوریت آنها در دو بازی اول خود بازی نکردند، شاید نمی خواستند خطر آسیب دیدگی را تهدید کنند.

ویلیام روسو، متفکر تیم ریمپارتس، ستاره تیم در پیروزی 3-1 مقابل سیاتل در روز دوشنبه، در اوایل وقت سوم با گلزنی چهارم پیتربورو در 3:37 جای خود را به کوئنتین میلر داد.

پیتس در بازی پاور 0 بر 3 پیش رفت، در حالی که ریمپارت ها بازی قدرتی نداشتند.

Remparts دور مقدماتی را با رکورد 2-1 به پایان می رساند و تا فینال یکشنبه دیگر بازی نمی کند. تاندربردز و بلیزرز هر دو 1-1 هستند، در حالی که پیتس 1-2 هستند.

بازی نیمه نهایی برای تعیین حریف یکشنبه کبک قرار است جمعه شب برگزار شود.

مرحله رفت و برگشت جام یادبود چهارشنبه شب با یک مسابقه تمام عیار WHL به پایان می رسد. تاندربردز نقش بلیزرز میزبان را بازی می کند که در اوایل ماه جاری در یک سری شش بازی به T-Birds در فینال کنفرانس غربی شکست خورد.