پری میناسیان ، مدیر سابق Blue Jays ، برای اولین بار به عنوان GM توسط Angels استخدام شد

پری میناسیان زمانی که به جاده استادیوم آنجل سفر می کردند ، به عنوان پسر خفاش برای تگزاس رنجرز خدمت می کرد. او به آناهیم ، کالیفرنیا برگشته است. سه دهه بعد به عنوان مدیر کل Los Angeles Angels.

فرشتگان از استخدام دستیار مدیر کل آتلانتا براوزز برای جایگزینی بیلی اپلر خبر داد. میناسیان یک قرارداد چهار ساله برای مسئولیت مسئولیت حق رای دادن با بودجه کلان گرفت که از سال 2009 در یک بازی پلی آف پیروز نشده است و به نظر نمی رسد در فصل تازه به پایان رسیده خیلی به موفقیت برسد.

میناسیان در مصاحبه با KLAA-AM ، ایستگاه رادیویی پرچمدار متعلق به تیم ، گفت: “من فکر می کنم که این وضعیت بسیار خوبی خواهد بود.” “این گروه خوبی از بچه ها است و من مشتاقانه منتظر پیروزی در بسیاری از بازی ها هستم.”

میناسیان سه سال گذشته را در دفتر جبهه Braves با جنرال الکتریک الکس آنتوپولوس گذراند ، از جمله در دو فصل گذشته به عنوان معاون رئیس بیس بال آتلانتا. میناسیان همچنین در طول 9 فصل قبلی خود در تیم تورنتو بلو جیز برای آنتپولوس کار کرد ، جایی که میناسیان مدیر پیشاهنگی طرفدار باشگاه شد.

میناسیان 40 ساله از زمانی که یک پسر خفاش 8 ساله در تگزاس بود ، جایی که پدرش ، زاک ، مدیر باشگاه باشگاه بود ، در بیس بال بازی می کرد. او خیلی زود پیش از آنکه به عنوان دستیار مدیر باک شوالتر خدمت کند ، یک مأمور باشگاه و سرانجام پیشاهنگی پیشرو برای رنجرز شد.

میناسیان می داند که راهی غیرمعمول برای دستیابی به چنین شغل برجسته مطب فروشی داشت ، اما برای رسیدن به آنجا به سخت کوشی و پشتکار متکی بود.

میناسیان گفت: “اوایل ، فکر نمی کردم این امکان وجود داشته باشد.” “اما اگر سخت کار کنید ، اتفاقات خوبی می افتد. اگر با مردم رفتار خوبی داشته باشید ، اتفاقات خوبی می افتد.”

میناسیان طی شش سال گذشته بخشی از موفقیت گسترده بوده است. تورنتو و آتلانتا در این مرحله 5 بار به پلی آف صعود کردند و در سه سری قهرمانی لیگ ظاهر شدند و سه عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

“استعدادهای زیادی در این لیست”

تیم جدید وی برای اولین بار از سال 1977 پنج فصل باخت متوالی را تحمل کرده و درصد پیروزی آن در دو فصل گذشته بدترین عملکرد دو ساله فرشتگان از سال 1992 تا 1993 است. لس آنجلس در 11 فصل گذشته تنها یک بار قهرمان لیگ غرب آمریکا شده است و فقط یک بار به مرحله بعد رسیده است.

Halos در فصل کوتاه همه گیر 26-34 پیش رفت و علی رغم حضور مایک تروت ، آنتونی رندون ، Shohei اوتانی و آلبرت Pujols ، نتوانست در زمین پلی آف هشت تیم AL حضور داشته باشد.

میناسیان گفت: “استعدادهای زیادی در این لیست وجود دارد.” “مایک تروت ، آنتونی رندون ، دو نفر از بهترین بازیکنان بازی ، و سپس ترکیبی عالی از پیشکسوتان و جوانان است ، و من فکر می کنم که این در این بازی واقعاً مهم است. روی تپه ، من فکر می کنم که ما با استعداد هستیم. برخی از آنها وجود دارد بازوهای جوان تر در آنجا فرصت پیشرفت دارند و من مشتاقانه منتظر تمرین بهار و دیدن نحوه کار آنها هستم. من واقعاً در مورد لیست موجود در هیجان هستم. “

میناسیان در یک رقابت گسترده برای جایگزینی اپلر که در 27 سپتامبر توسط مورنو پس از پایان پنجمین دوره باخت متوالی لوس آنجلس در دوران تصدی خود ، برکنار شد ، برنده شد. فرشتگان همچنین در اوایل سال جاری میلادی با بیماری خزه در طی شیوع ویروس کرونا ، برشهای عمیقی را در بخش پیشاهنگی خود انجام دادند.

آرته مورنو ، مالک فرشتگان در بیانیه ای گفت: “سابقه او در پیشاهنگی و پیشرفت بازیکنان به همراه درک منحصر به فرد او از ساخت لیست ، عوامل اصلی در تصمیم گیری ما بودند.”

میناسیان به مدیر جو مادون که سال گذشته پس از جدایی از توله ها توسط مورنو استخدام شد رأی اعتماد قوی داد. مدون و میناسیان از زمان استخدام میناسیان قبلاً دو مکالمه تلفنی داشته اند.

میناسیان گفت: “من نمی توانم بیشتر از کار اخراج شوم تا جو مادون را به عنوان سرپرست این تیم در اختیار داشته باشم.” “[As a] اولین بار جنرال موتورز ، اتفاقات زیادی در دفتر کار می افتد ، داشتن یک مدیر که می توانید کلیدهای ماشین را به او بدهید و از طبقه پایین نگران نباشید بسیار دلگرم کننده است. جو دقیقاً همان مدیری است که می خواهم استخدام کنم. “

میناسیان همچنین با اوتانی ، ستاره دو طرفه ای که حرفه وی در زمین بازی به دلیل مصدومیت و ناکارآمدی متوقف شده است ، از چندین سفر پیشاهنگی به ژاپن آشنا است. ظاهراً میناسیان از تمایل اوتانی برای ادامه بازی به عنوان بازیکن دو طرفه پشتیبانی می کند ، نه اینکه تمرکز خود را فقط روی ضربه زدن بگذارد.

ارتقا p سطح بندی “یک اولویت اصلی”

میناسیان گفت: “هنگامی که او سالم است ، او یک بازیکن نفس گیر است.” “او یک تغییر دهنده بازی است. من نمی توانم منتظر تماشای بازی او باشم. او دیوانه استعداد بالایی دارد ، و ما به او نیاز داریم.”

در حالی که اپلر در بازسازی سیستم مزرعه فرشتگان و تکمیل لیست استعدادهای درخشان لیگ بزرگ گام های قابل توجهی برداشت ، اما هرگز پارچه های شروع با کیفیت کافی را برای پیروزی کسب نکرد.

“پیچینگ یک اولویت اصلی خواهد بود ، [but] میناسیان گفت: “من از پرسنل هیجان زده ام.” “من احساس می کنم آنجا وارونه است. چند سلاح زنده وجود دارد. “

تلاش های اپلر به دلیل عقد قراردادهای عاملی آزاد که توسط مورنو منعقد شد ، از نظر اقتصادی متضرر شد – مشکل دیگری از قرارداد 10 ساله 240 میلیون دلاری ایالات متحده که مورنو به پوجولس داد ، که سرانجام در آخرین فصل قرارداد در سال 2021 است.

در حالی که میناسیان دارای یک شجره بیس بال عالی است ، استخدام وی طبق الگوی مورنو برای جذب مدیران کل آزمایش نشده مشتاق برای اداره تیم های خود و مایل به کار در مورد تمایل مالک ثروتمند برای تصمیم گیری در بیس بال است.

میناسیان سومین GM است که برای اولین بار توسط مورنو استخدام می شود از زمانی که Angels را در سال 2003 خریداری کرده است. چهارم ، جری دیپوتو ، کمتر از سه ماه در آریزونا به عنوان مدیر موقت فعالیت می کرد.

تمام نامزدهای نهایی برای شغل کسب شده توسط میناسیان برای اولین بار GM بودند.

برادر میناسیان ، زک جونیور ، مدیر پیشاهنگی طرفداران سانفرانسیسکو است. برادر دیگر ، کالوین ، هماهنگ کننده باشگاه باشگاه های ملی واشنگتن است.

در مثالی دیگر از عمق روابط میناسیان با بازی ، او در خانه باشگاه رنجرز کار می کرد زمانی که میکی کالاوی ، اکنون مربی زمین بازی فرشتگان ، در دهه 1990 برای تگزاس زمین بازی می کرد.

میناسیان گفت: “من مدتهاست که او را می شناسم و شرط می بندم که او الان بخندد.”