پریموز روگلیچ دوچرخه سوار اسلوونیایی آماده دفاع موفقیت آمیز از عنوان اسپانیایی ووئلتا است

وقتی ریچارد کاراپاز با صعود قاطع مسابقه و قهرمانی اسپانیا در مسابقات ووئتا ، قدرت را از دست داد ، پریموز روگلیچ برای چند لحظه آزار دهنده ظاهر شد تا در آستانه سقوط دیگری مانند سقوط تورنمنت برای او باشد.

در عوض ، سوار اسلوونیایی با کمک برخی دیگر از موتورسواران سرعت خود را پیدا کرد تا از او در برابر باد مقابل بالای Alto de la Covatilla محافظت کند. تقریباً دو ماه پس از از دست دادن تور در آخرین روز پیش ، روگلیچ اکنون آماده است تا دومین قهرمانی متوالی خود در مسابقات قهرمانی ولتاژ را پس از آخرین آزمون رقابتی شنبه بدست آورد.

کاراپاز در مرحله هفدهم کوهستانی راگلیچ را به خط پایان رساند ، اما این کافی نبود که اکوادورایی در رده بندی عمومی جلو برود. برتری روگلیچ نسبت به کاراپاز از 45 به 24 ثانیه قبل از مرحله تشریفاتی یکشنبه کاهش یافت.

روگلیچ گفت: “خوب است که پایان های هیجان انگیز داشته باشید. هیجان انگیز بود ، اما من هنوز پاهایی داشتم که می دانستم اگر با سرعت خودم بروم ، باید کافی باشد.” “در پایان ، شما باید تحت کنترل باشید و فقط کارهای خود را انجام دهید.”

دیوید گائودو فرانسوی در 178 کیلومتری طوفان طاقت فرسا از Sequeros پیروز شد که شش کوهنوردی طبقه بندی شده در زیر باران و مه را سوار می کند.

مایک وودز از اوتاوا در مرحله 110 و در کل 34 ام قرار گرفت. جیمز پیکولی مونترال در مرحله 136 و در کل 125 ام بود.

سواری روز یکشنبه به مادرید اکنون قرار است فرصتی برای روگلیچ و هم تیمی هایش جامبو-ویسما باشد تا از پیروزی لذت ببرند – پس از اینکه او به قهرمانی تور دو فرانسه در سال جاری نزدیک شد.

در ماه سپتامبر ، روگلیچ در مرحله قبل از مرحله تور با آنچه که به نظر می رسید یک مزیت کافی است ، وارد دادگاه آزمایشی شد ، اما در نهایت قهرمان آن را تدی پوگاکار شکست داد.

شارژ قدرتمند

راگلیچ این بار فقط کافی بود تا پیروزی را از پیش رو بردارد.

روگلیچ گفت: “تیم من واقعاً به من کمک کرد. باز هم ، یک مسابقه خوب از همان ابتدا برای کل تیم بود.” “من واقعاً خوشحالم. [It is] یک راه واقعا خوب برای پایان دادن به فصل. “

گرند تور دو رقیب اصلی داشت چون روگلیچ و کاراپاز پیراهن قرمز را عقب و جلو معامله می کردند. روگلیچ پس از پیروزی در یک آزمایش آزمایشی در مرحله 13 ، آن را برای همیشه پس گرفت.

Carapaz سوار Ineos Grenadiers پس از پیروزی در Giro d’Italia با Movistar در سال گذشته ، تا پایان جنگید و هدف دومین تور بزرگ را گرفت. او هنگامی که جاده باریک و بادگیر از مه دره ها بیرون می آمد و به سمت صافی صعود می کرد ، در صعود نهایی مرحله در غرب اسپانیا بار سنگینی را متحمل شد.

کاراپاز بعد از اینکه توسط روگلیچ به خاطر چالشش به او تبریک گفت ، گفت: “من این صعود را به خوبی ، سخت ترین کشش های آن را می شناسم و از تلاش عظیم خود خوشحالم.”

به دنبال سنت دوچرخه سواری ، رقبای روگلیچ در مرحله یکشنبه که دونده سرعت در مسافت مسافت 139 کیلومتری به مرکز پایتخت اسپانیا اختلاف خواهند داشت ، برتری او را به چالش نمی کشند.

با توجه به وضعیت اضطراری بهداشتی مداوم ناشی از شیوع ویروس کرونا ، مقامات مسابقه از هواداران خواسته اند تا برای پایان مسابقه در خانه بمانند.