وزیر ورزش ایالت می گوید ، “استرالیا اوپن” به احتمال زیاد به تأخیر می افتد

وزیر ورزش ایالت ویکتوریا می گوید مسابقات آزاد استرالیا 2021 در ملبورن “به احتمال زیاد” از زمان برنامه ریزی شده خود از 18 ژانویه یک یا دو هفته به تأخیر می افتد.

مارتین پاکولا همچنین گفت که مذاکرات بین سطوح مختلف دولت ها و مقامات تنیس نزدیک به نتیجه گیری است و انتظار می رود اولین تورنمنت گرند اسلم سال برگزار شود.

پاکولا روز چهارشنبه گفت: “تعدادی از تاریخ های احتمالی روی میز است. من گزارش هایی را دیده ام که نشان می دهد احتمالاً یک یا دو هفته به تأخیر می افتد. من فکر می کنم هنوز هم به احتمال زیاد این احتمال وجود دارد.” “اما این تنها گزینه نیست. همانطور که می دانید مسابقات Open Open فرانسه چندین ماه به تأخیر افتاد و ویمبلدون اصلاً برگزار نشد.

“من هنوز فکر می کنم احتمال اینکه این یک تاخیر کوتاهتر و طولانی تر باشد بسیار زیاد است. من نمی خواهم بی دلیل خودم را تکرار کنم اما این مذاکرات بسیار پیچیده ای است.”

کریگ تایلی مدیر تورنمنت اوپن استرالیا و مدیر اجرایی تنیس استرالیا آخر هفته گذشته گفت که تاریخ های نهایی باید ظرف دو هفته تأیید شود. مسابقات اوپن استرالیا معمولاً در دو هفته آخر ژانویه برگزار می شود که مصادف با تعطیلات مدارس تابستانی در استرالیا است.

موج دوم COVID-19 به سختی توسط ویکتوریا مورد آسیب قرار گرفت و شهر ملبورن را مجبور به محاصره طولانی ، منع رفت و آمد شبانه و محدودیت های سفر و سایر محدودیت ها در این ایالت کرد. اما دیگر هیچ مورد فعالی ندارد و آخرین مرگ و میر ناشی از ویروس در این ایالت در تاریخ 28 اکتبر بود.

“رژیم آزمایش بسیار دقیق”

پاکولا ، وزیر ورزش ، در مورد بازیکنان و ترتیبات قرنطینه همراهان آنها توضیحی نمی دهد در حالی که حدس می زند این روند ممکن است به 10 روز کوتاه شود ، غیر از اینکه تأیید کند که آنها قطعاً باید قرنطینه شوند. در حال حاضر تمام ورود کنندگان به استرالیا باید 14 روز قرنطینه هتل شوند.

پاکولا گفت: “ماهیت دقیق آن قرنطینه ، خواه حباب خود آنها باشد یا چیزی رایج تر ، هنوز بخشی از این مکالمات است.” “الزامات قرنطینه مواردی است که در نهایت با بهداشت عمومی موافقت شود [authorities] و سپس این مسئله توسط ATP و WTA قابل قبول است یا نه. “

مقامات حدود 10 هزار آزمایش ویروس کرونا را قبل و در طی مسابقات Open US در نیویورک در ماه سپتامبر انجام دادند ، با بنوآ پایر فرانسوی تنها بازیکنی که مثبت را به COVID-19 بازگرداند.

پاکولا گفت: “یک آزمایش تست بسیار دقیق در مورد بازیکنان اعمال خواهد شد هم قبل از اینکه آنها از بندری که می خواهند وارد شوند و هم هنگام رسیدن آنها.” “و سپس من تصور می کنم به طور مداوم در زمانی که آنها در آنها هستند [biosecure] حباب.”

هفته گذشته ، تنیس استرالیا اعلام کرد که تمام مسابقات پیشتاز که معمولاً در بریزبن ، سیدنی ، پرث و آدلاید برگزار می شود ، به ایالت ویکتوریا منتقل می شوند تا از هر گونه درگیری با محدودیت های مرزی داخلی در استرالیا جلوگیری کند. اما هنگامی که دان اندروز ، نخست وزیر ایالت ویکتوریا گفت ، مذاکرات در مورد آن مسابقات و قرنطینه بازیکنان بسیار دور از حد معامله است ، تردید در مورد رویدادهای اصلی مطرح شد.