هیون جین ریو ، آس آبی بلو جیز ، نامزد نهایی جایزه AL Cy Young شد

هیون جین ریو ، آس تورنتو بلو جیز به عنوان یکی از سه نامزد نهایی جایزه لیگ جوان آمریکایی لیگ 2020 آمریکا انتخاب شده است.

نامزدهای نهایی روز دوشنبه اعلام شدند و توسط انجمن نویسندگان بیس بال رای گیری می کنند.

شین بیبر از کلیولند ایندیان و کنتا مایدا از دوقلوهای مینه سوتا دیگر نامزدهای نهایی AL هستند که برنده در 11 نوامبر اعلام شد.

در همین حال ، کاپیتان چارلی مونتویو پس از هدایت آبی جی ها به رکورد 32-28 و یک نقطه در گسترش پس از فصل ، جایی که آنها در دور ابتدایی به Tampa Bay Rays باختند ، به عنوان فینالیست مدیر سال انتخاب شد.

او به کوین کش از ری ها و ریک رنتریا که پس از این فصل اخراج شد ، از شیکاگو وایت ساکس پیوست.

ریو پس از گذراندن کل دوران حرفه ای خود در لس آنجلس داجرز ، در خارج از فصل با تورنتو قرارداد 4 ساله 80 میلیون دلاری امضا کرد و یک بار هم که یک دوره 60 بازیه در طی بیماری همه گیر COVID-19 از سر گرفته شد ، ناامید نشد.

ریو 33 ساله در حالی که 72 ضربه را در 67 نوبت زده بود ، با 2،69 ERA در 12 شروع 5-2 نتیجه گرفت.

این دومین فصل پیاپی است که چپ به عنوان فینالیست Cy Young پس از ارسال 2.32 ERA در 29 شروع می شود با داجرز در سال 2019 ، پشت سر برنده لیگ ملی Jacob deGrom از New York Mets.

جاستین ورلاندر ، آس هوستون آستروس فصل گذشته جایزه AL Cy Young را به خانه برد.

DeGrom ، Betts در ترکیب جوایز تاریخی NL

DeGrom برای سومین جایزه متوالی NL Cy Young خود می رود و موکی بتس ، هافبک لس آنجلس داجرز می تواند به دومین بازیکن برنده جایزه MVP در هر لیگ تبدیل شود.

رقابت البته سخت است.

DeGrom ، Trevor Bauer و Yu Darvish نفرات برتر جایزه NL Cy Young در رای گیری توسط انجمن نویسندگان بیس بال در آمریکا هستند. بتس ، فردی فریمن و مانی ماچادو نامزدهای نهایی مسابقات NL MVP هستند.

سه نفر برتر برای هر جایزه BBWAA روز دوشنبه مشخص شدند. هفته آینده برندگان معرفی می شوند.

DeGrom می تواند به عنوان رانی جانسون و گرگ ماددوکس به عنوان تنها پارچ که موفق به کسب حداقل سه دوره متوالی جوایز Cy Young شود ، همراه شود. اما بائر در 11 مسابقه سینسیناتی 1.73 ERA بهترین NL را کسب کرد و درویش با 2.01 ERA در 12 شروع تیم Cubs Chicago 8-3 پیروز شد و شین بیبر ، Ace کلیولند هند را برای برتری در لیگ برتر مطابقت داد.

بتس ، که با بوستون جایزه AL MVP 2018 را از آن خود کرد ، برای اولین بار از سال 1988 به داجرز کمک کرد تا سری جهانی را از آن خود کند. فرانک رابینسون تنها بازیکنی است که برنده جایزه MVP در هر لیگ است ، این موفقیت را در سال 1961 با سینسیناتی و 1966 به دست آورد برای بالتیمور.

رای گیری برای جوایز BBWAA قبل از شروع فصل بعد به پایان رسید.

فریمن با 34 هومر و 53 RBI برای قهرمان NL East آتلانتا 0.341 را زد و ماچادو با 16 هومر و 47 RBI برای San Diego Padres .304 را زد.

AL MVP

خوزه آبرئو ، بازیکن اصلی شیکاگو وایت ساکس ، خوزه رامیرز ، بازیکن هندی نفوذ کلیولند هند و دی جی لماهیو ، رئیس اصلی نیویورک یانکی ، سه نفر برتر در رای دادن به جایزه AL MVP هستند.

LeMahieu که بهترین لیگ .364 را به دست آورد و Bauer پس از بازی در فصل کوتاه همه گیری ، بازیکن آزاد هستند.

دون متینگلی از میامی ، جیس تینگلر از سن دیگو و دیوید راس از توله ها نامزدهای نهایی بهترین مدیر NL سال هستند. تینگلر و راس اولین فصل حضورشان در لیگ برتر را به پایان بردند.

نامزدهای نهایی تازه کار سال AL کریستین خاویر دست راست هوستون آستروس و کایل لوئیس بازیکن میدان میانی از Seattle Mariners و لوئیس رابرت از White Sox هستند. آلک بوم ، بازیکن متخلف فیلادلفیا فیلیز ، جیک کروننورث و دفع کننده آبجو میلواکی برودز ، دیوین ویلیامز ، نفرات برتر جایزه تازه کار NL هستند.