هورنتس ، گوردون هیوارد ، 2 انتخاب پیش نویس از سلتیکس را به دست آورد

شارلوت هورنتز گوردون هایوارد و انتخاب دور دوم 2023 و 2024 پیش نویس دور بوستون سلتیکس را در ازای انتخاب دور دوم 2022 به عنوان بخشی از یک معامله خرید و فروش ، به دست آورد.

سلتیکس فقط در صورت پایان فصل آینده هورنتس در جمع پنج تیم برتر لیگ ، انتخاب پیش نویس شارلوت را بدست خواهد آورد ، بنابراین بعید است به غیر از تخلیه قرارداد هایوارد ، در این معاملات چیزی بدست آورند.

هیوارد قبلاً برای پیوستن به هورنتس با قراردادی چهار ساله 120 میلیون دلاری در آمریکا موافقت کرد.

میچ کوپچاک مدیر کل هورنتس گفت: “ما از استقبال گوردون و خانواده اش در سازمان هورنتس و شارلوت خوشحال هستیم.” “گوردون یک ستارگان NBA است ، یک گلزن و بازیساز اثبات شده و یک رقیب سرسخت است که به خوبی در نیازهای تیم ما جای خواهد گرفت. ما معتقدیم که استعداد بسکتبال ، تجربه NBA و رهبری باسابقه او تأثیر مثبت بر جوانان ما خواهد داشت ، تیم با استعداد همچنان که به پیشرفت خود ادامه می دهد. “

تماشا کنید | ستاره های بسکتبال کانادا نگاهشان به توکیو است:

RJ Barrett ، Chris Boucher و Shai Gilgeous-Alexander نمی دانند که چرا مردان کانادایی باید در بازی های المپیک 2020 توکیو به دنبال چیزی جز طلا باشند. 2:37

هورنتز همچنین از محافظ نیکولاس باتوم و ری اسپالدینگ به جلو جلو رفت.

هایوارد ، پیشکسوت 10 ساله NBA ، در 641 بازی در فصل منظم با 479 شروع با جاز و سلتیکس ظاهر شده است ، با میانگین 15.3 امتیاز ، 4.4 ریباند و 3.5 پاس گل در 30.8 دقیقه در هر بازی. این مهاجم 6 فوت و 7 در 29 بازی پس از فصل با 16 شروع حضور داشته است که در 33 دقیقه هر بازی به طور متوسط ​​15 امتیاز ، 4.6 ریباند و 2.9 پاس گل داده است.