نام Kenesaw Mountain Landis پس از 75 سال پلاک های MVP بیس بال را از بین برد

نام کمیسر سابق بیس بال که در طول مدت طولانی سلطنت خود هرگز بازیکن سیاه در رشته های اصلی نداشته است ، پس از بیش از 75 سال از تمام پلاک های MVP آینده خارج می شود.

این گروه روز جمعه اعلام کرد که Kenesaw Mountain Landis در جوایز سالانه اهدا شده توسط انجمن نویسندگان بیس بال آمریکا به تصویر کشیده نخواهد شد. این تصمیم پس از آن صادر شد که 89 درصد از اعضای این هفته این رأی به برکناری دادند.

پل سولیوان ، رئیس BBWAA نوشت: “ما دیگر با نام Landis ارتباط نخواهیم داشت و پلاک های MVP در سال 2020 بی نام خواهند بود.”

وی گفت: “امیدوارم که وقتی برخی از احساسات عادی در سال 2021 بازگشت ، ما می توانیم یک بحث سالم داشته باشیم که آیا نام جدیدی اضافه کنیم یا فقط آن را به عنوان جایزه MVP BBWAA بگذاریم.”

در داستانی توسط آسوشیتدپرس در اواخر ماه ژوئن ، بری سابق MVP ، باری لارکین ، مایک اشمیت و تری پندلتون گفتند که به دلیل نگرانی در مورد نحوه برخورد با بازیکنان سیاه ، طرفدار کشیدن نام لندیس هستند.

لارکین ، میانبر سیاه و سفید در سال 1995 با سینسیناتی به عنوان MVP لیگ ملی رای داد ، این تصمیم را تحسین کرد.

لاركین روز جمعه به AP گفت: “برای من ، جایزه MVP باید چیزی باشد كه همه مثبت باشد.” “نباید ابری روی آن باشد.”

وی گفت: “من همیشه از نام لندیس و معنای کاهش سرعت رنگ در مسابقات لیگ برتر بیس بال آگاه بودم.” “من فکر می کنم افتخار MVP به تنهایی ایستاده است. نیازی به نام ندارد.”

برندگان 2020 12 نوامبر معرفی می شوند

پندلتون ، سومین بازیکن سیاهپوست که افتخار 1991 لیگ ملی با آتلانتا را بدست آورد ، از حکم BBWAA گفت: “این کار درستی است !!!”

جک اوکانل ، دبیر خزانه داری BBWAA گفت ، MLB غنائم را دوباره طراحی می کند. جوایز برندگان لیگ آمریکا و NL در این فصل کوتاه شده ویروس در تاریخ 12 نوامبر اعلام می شود.

لندیس در سال 1920 اولین کمیسر MLB شد و در زمان کنترل خود هیچ مشکی در رشته های اصلی بازی نکرد که با مرگ او در سال 1944 پایان یافت. جکی رابینسون در سال 1947 سد رنگ را شکست و لری دوبی در همان سال دنبال کرد.

جان ثورن ، مورخ رسمی MLB ، گفته است که میراث لندیس “همیشه یک داستان پیچیده” است که شامل “نژادپرستی مستند” است.

لاندیس ، قاضی فدرال در شیکاگو هنگام استخدام ، جو جکسون و بلک ساکس را به خاطر پرتاب سری جهانی 1919 ممنوع کرد و به بیس بال کمک کرد تا از مشکلات قمار که باعث آزار بازی بود ، شود.

سالیوان در بیانیه ای گفت: “لاندیس” به ویژه در دوران تصدی خود نتوانست بازی را ادغام كند.

در سال 1931 ، لندیس به BBWAA کنترل انتخاب و ارائه MVP ها را داده بود. اوکانل گفت ، در طول سری جهانی 1944 ، BBWAA رأی داد که نام لندیس را به عنوان “تصدیق رابطه وی با نویسندگان” به پلاک اضافه کنید.

لندیس یک ماه بعد در 78 سالگی درگذشت و خیلی زود به تالار مشاهیر انتخاب شد.

“همه چیز در سراسر جهان تغییر کرده است”

از آن زمان به بعد ، هر پلاک MVP AL و NL نام خود را به همراه داشته است – با حروف طلای براق و دو برابر بزرگتر از آن ، به همراه یک اثر برجسته از چهره او.

پندلتون پیشتر گفت: “این سال 2020 است و همه چیز در سراسر جهان تغییر کرده است. این می تواند به سمت بهتر تغییر کند.” “مجسمه ها در حال پایین آمدن است ؛ مردم به آثار و بناهای یادبود نگاه می کنند.”

اشمیت ، سه بار مسابقات MLP NL با فیلادلفیا ، قبلاً گفته بود: “اگر می خواهید افرادی را در تاریخ بیس بال افشا كنید كه با ادامه بستن درهای بیس بال به روی مردان رنگین پوستی نژاد پرستی را ترویج می كردند ، كنساو لندیس كاندیدا خواهد بود.”

“با بازگشت به بیس بال در اوایل دهه 1900 ، این یک امر عادی بود.

هال مشهور ، که سفیدپوست است ، گفت: درست نیست ، “حذف نام او از جام MVP بی عدالتی آن دوران را نشان می دهد. من با کمال میل حکاکی روی غنایم خود را جایگزین می کنم. “

پس از تصمیم BBWAA ، وی در نامه الکترونیکی نوشت: “فقط باید ایستاد … NL MVP 2021”

در ماه آگوست ، گیل سیسنروس ، نماینده آمریکا ، کالیفرنیا و سدریک ریچموند از لوئیزیانا ، نامه ای را امضا کردند که 28 دموکرات مجلس نمایندگان را به عضو هیئت مدیره MLB ، راب منفرد و سالیوان ، فراخوانده و خواستار کشیدن نام لندیس شدند. همه اعضا در بازی بیس بال کنگره ، یک مسابقه خیریه سالانه در Nationals Park بازی کرده بودند.

سیسنروس در توئیتر خود نوشت: “BBWAA تصمیم درستی گرفت و این ورزشی که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم بهتر منعکس می شود.”

در ماه های اخیر بحث های زیادی در مورد رسانه های اجتماعی وجود داشته است که در صورت وجود کسی نام آنها باید روی پلاک های MVP باشد. از جمله کسانی که مورد حمایت قرار گرفتند ، Hall of Famer Frank Robinson ، تنها بازیکنی که موفق به کسب جایزه MVP در هر دو لیگ شد ، جوش گیبسون بزرگ Negro Leagues و صاحب بروکلین داجرز Branch Rickey ، که رابینسون را به خدمت گرفت.