مندی بوجولد بوکسور کانادایی در غیاب مسابقه به فن آوری روی می آورد

بوکسور مندی بوجولد از سنسورهایی در دست خود استفاده می کند که قدرت و سرعت مشت های او را اندازه گیری می کند.

یکی از تمرینات او شامل پنج دقیقه دور زدن روی کیف سنگین گاراژش است. او سه دور خواهد زد. هدف پرتاب 1000 مشت در هر دور است.

بوجولد گفت: “این فقط تلاش برای بالا نگه داشتن این خروجی است ، اما همچنین تلاش برای حفظ سطح مشخصی از قدرت است ، به طوری که من می دانم که هرچه دورتر محو نمی شوم – این نوع کارها”.

“من سعی می کنم خلاق باشم. اما وقتی واقعاً رقیبی ندارید ، چگونه رقابت می کنید؟”

تماشا کنید | مندی بوجولد در مورد به تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو:

مندی بوژولد بوکسور از کوبورگ ، اونت ، یک دختر کوچک دارد ، اما اکنون فشار به سال 2021 به معنای انتظار برای فرزند دوم است. 5:22

قهرمان دو دوره بازی های Pan Am ، که امیدوار است پس از بیماری که آرزوهای مدال خود را در بازی های 2016 ریو از بین برد ، در المپیک توکیو شرکت کند ، از مارس گذشته ، ورزش های جهانی COVID-19 به سختی توانسته است با یک حریف مبارزه کند.

33 ساله اهل کیچنر ، انت ، به فناوری روی آورده است.

وی گفت: “این خنده دار است ، زیرا نه اینکه من مدرسه قدیمی هستم ، بلکه واقعاً هرگز برای آموزش خود به فناوری خیلی اعتماد نکرده ام.”

یازده بار قهرمان وزن پرواز کانادا از BlazePods استفاده می کند ، که همانند Whack-A-Mole با عملکرد بالا ، چراغ های چشمک زن است.

“این شبیه وجود حریف در مقابل من است ، مثل اینکه اگر آنها می خواهند من را جعلی دوست داشته باشند ، یا اگر روزنه ای وجود دارد ، آیا من فوراً به آن دهانه واکنش نشان می دهم؟” بژولد گفت. “این می تواند سرعت واکنش شما در برابر آن نور را اندازه گیری کند. بنابراین کاملاً قابل استفاده در این ورزش است.”

وی همچنین از NeuroTracker برای کار بر روی تمرکز ذهنی استفاده می کند. این برنامه که توسط بازیکنان NBA ، NFL و NHL استفاده می شود ، شامل دنبال کردن یک سری توپ متحرک – مانند یک بازی پوسته با تکنولوژی بالا – از طریق عینک های سه بعدی است.

بوجولد گفت: “این چالش برانگیز بوده اما جالب است ، زیرا به نظر من اکنون جزئیات کمی را مشاهده می کنم.” “من وارد یک اتاق می شوم و متوجه می شوم که برچسبی روی چیزی وجود دارد … این فقط آنچه را که می بینید تیز می کند [the ability] تا روی یک هدف کوچک تمرکز کنید. “

قبل از اجرای محدودیت های شدیدتر COVID-19 توسط انتاریو ، بوجولد با یک زن در کیتچنر درگیر شده بود. او هنوز منتظر است تا بفهمد که بازگشایی استان در این هفته و هفته آینده چگونه بر آموزش وی تأثیر می گذارد.

مقدماتی المپیک از ماه مه آغاز می شود

آزمایشات المپیکی او ، که در ابتدا برای ماه مارس در آرژانتین برنامه ریزی شده بود ، برای اولین بازی مقدماتی و ژوئن ، برای انتخاب نهایی به ماه می برگردانده شد. ورزش های رزمی به ویژه از محدودیت ها ضربه سختی خورده است ، بنابراین بجولد مطمئن نیست که آیا و چه موقع برای آماده شدن برای آزمایش ها دوباره در یک رینگ قرار می گیرد.

او ناامید شده است. اما در عین حال ، او معتقد است که کار فردی که انجام می دهد نیز در طولانی مدت کمک خواهد کرد.

“من قادر خواهم بود به عقب برگردم و بگویم” می دانید چه؟ این واقعاً جالب بود. ” من این فرصت را داشتم که مدتی را به چیزهای کوچکی اختصاص دهم که به طور معمول ، اگر در آینده برایم مبارزه پیش بیاید ، وقت نمی کنم چیزهای جدیدی را کشف کنم یا امتحان کنم. “

بوجولد می گوید احتمالاً این روشهای جدید آموزش بعد از COVID-19 را حفظ خواهد کرد.

“کدام یک سرگرم کننده و هیجان انگیز است ، زیرا شما به عنوان یک ورزشکار ، به خصوص در این سطح ، همیشه به دنبال آن یک درصد هستید ، درست است؟” او گفت. “اینها ابزار کوچکی هستند که شاید رقبای شما از آنها استفاده نمی کنند ، بنابراین شما نوعی از این مزیت برخوردار هستید.”

عدم وجود اسپارینگ یادآور بارداری چند سالی است که بوجولد می گذرد.

وی گفت: “تیز ماندن سخت است وقتی مشت نمی بینید.”

دختر بجولد ، کیت المپیا – حروف اول “KO” او یک تصادف فوق العاده بود – روز پنجشنبه دو ساله شد.

او با والدین و معلمین همدردی می کند و سعی می کند بچه ها را در جریان همه گیری فعال نگه دارد. یک ملاقات اتفاقی با مایک مک دونالد – او مدت کوتاهی در AirBnB متعلق به والدین بوجولد اقامت داشت – وی را به همکاری با Recess Guardians که مک دونالد بنیانگذار و مدیر عامل آن است ، هدایت کرد.

این برنامه ها که تاکنون در بیش از 700 مدرسه در سراسر کانادا وجود دارد ، فعالیت های رهبری را ایجاد می کند و سبک زندگی سالم را تشویق می کند.

موسسه خیریه جدید مک دونالد “Active8” یک جعبه فصلی است که برای منابع و بازی ها و فعالیت ها به مدارس ارسال می شود.

بوجولد گفت: “سرگرم کننده است زیرا ما در حال حاضر یک نیاز را پر می کنیم.” “معلمان از قبل استرس دارند [working around] همه قوانین جدید بنابراین ، ما می توانیم چیزی را از بشقاب آنها برداریم که آنها نگران نباشند. “