مطالعات نشان می دهد که کانادا “عقب مانده” در مورد همجنسگرایی در ورزش است

جنسیت کریس ووت چهار سال پیش برای او کار در یک تیم حرفه ای والیبال در خارج از کشور هزینه داشت.

بومی وینیپگ ، که هرگز نام این تیم و کشور را نداده است ، صریحاً گفته شد که این باشگاه علاقه ای به داشتن یک بازیکن همجنسگرا ندارد.

این پیرمرد 30 ساله هفت سال پیش به صورت علنی بیرون آمد زیرا امیدوار بود که الگویی برای ورزشکاران جوان LGBTQ باشد و با توجه به فرصت بازگشت و تغییر آن ، این کار را نمی کرد.

اما ووت ناامید شد و دانست که اکثر ورزشکاران همجنسگرا هنوز بیرون نمی آیند ، و زبان همجنسگرایانه در زمین یا دادگاه همچنان بیداد می کند – و کانادا در میان بدترین متخلفان است.

“این ناامید کننده بود ، زیرا من همیشه دوست دارم فکر کنم که ما کمی جلوتر از شمال هستیم [compared to the U.S.]، “گفت ووت ، که اخیراً از مربیگری در هلند به خانه آمده است.

بازیکن سابق تیم ملی در حال پاسخ به دو مطالعه بود که روز پنجشنبه توسط دانشگاه موناش در ملبورن ، استرالیا منتشر شد.

در اولین مطالعه ، پاسخ های نظرسنجی از 1173 نفر از افراد لزبین ، همجنسگرایان و دوجنس گرایان 15 تا 21 ساله که در کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند و ایرلند زندگی می کنند ، تجزیه و تحلیل شد.

این مطالعه نشان داد که حدود 48 درصد از جوانان کانادایی که به هم تیمی خود می آیند گزارش می کنند که هدف رفتارهای همجنسگرا ، از جمله قلدری ، حمله و فحش است – و این در میان جوانان کانادایی بیشتر از آمریکایی ها است (45 درصد).

تماشا کنید | Pride 2020: مهمترین مورد از زمان شورش های Stonewall:

مشاورین برنامه CBC Sports ، Devin Heroux ، Erin McLeod ، Wade Davis و Anastasia Bucsis توضیح می دهند که چرا پراید امسال گفتگوهای سختی راجع به تقاطع طبقه ، جنس ، نژاد و توانایی می طلبد. 54:01

در میان زنان ، 44 درصد کانادایی هایی که به هم تیمی خود مراجعه کرده اند ، گزارش شده اند که قربانی شده اند – بیش از هر کشور دیگری که توسط آزمایشگاه تحقیقات علوم رفتاری موناش بررسی شده است.

لید گفت: “برای کانادایی ها آسان است که داده ها را رد کنند و بگویند ،” نه ، نه ، این در کشور ما نیست. ما همه جانبه و خوش آمدگویی هستیم. و ما در سراسر جهان به صمیمی بودن و مودب بودن و خوش برخورد بودن معروف هستیم. ” نویسنده اریک دنیسون ، کانادایی است.

“کانادا در سطح جهانی یک عقب مانده است. توقف دیگری وجود ندارد.”

این مطالعه نشان داد که جوانانی که بیرون آمدند به طور قابل توجهی (58 درصد در مقابل 40 درصد) گزارش کردند که هدف رفتارهای همجنسگرایانه در محیط های ورزشی بوده اند نسبت به افرادی که این کار را نکرده اند.

دنیسون گفت ، هر مطالعه در طول 15 سال گذشته نشان داده است که کودکان LGBTQ با سرعت کمتری نسبت به کودکان مستقیم ورزش می کنند و اگرچه این تصور وجود دارد که این شکاف در پسران بیشتر از دختران است ، اما این دقیق نیست.

دنیسون گفت: “و با دیدن این شکاف های بزرگ در مشارکت ، فقط می توانم از کلمه هشدار دهنده استفاده کنم.” “ما واقعاً در مورد تبعیض در ورزش بسیار نگران هستیم و این واقعیت که این بچه ها از ورزش پرهیز می کنند.

وی افزود: از آنجا كه كاری كه می توانیم برای كاهش میزان خودكشی و خودآزاری انجام دهیم ، ترغیب این بچه ها به فعالیت در محیط های ایمن و حمایتی است.

مطالعات متعدد نشان داده است که تلاش برای خودکشی و ایده پردازی در مورد خودکشی در کودکان LGBTQ به طور قابل توجهی بیشتر است.

تجارب ووت به عنوان یک ورزشکار خارج از کشور بسیار متفاوت بود. این بازیکن 30 ساله معتقد است که این تبعیض هزینه های زیادی را برای او در چندین باشگاه طرفدار ایجاد کرده است ، مذاکرات مربوط به قرارداد بدون توضیح متوقف می شود. از طرف دیگر ، هنگامی که با یک تیم طرفدار در فنلاند قرارداد امضا کرد ، او “اولین شخص همجنسگرا بود که هر یک از آنها ملاقات کرده بود. و تنها یک ماه و نیم بعد ، ما اولین تیم طرفدار والیبال بودیم که پیاده روی کردیم در یک رژه غرور. بنابراین واقعاً می تواند به هر دو طرف پیش برود. “

ووت گفت جوانان LGBTQ تحت تأثیر دو برابر قرار می گیرند و از مزایای بهداشت روانی ناشی از عضویت در یک تیم بی بهره اند.

تماشا کنید | ربکا کوین بازیکن فوتبال در شکستن موانع دودویی در ورزش

عضو تیم ملی فوتبال کانادا کوین با آناستازیا بوسیس در مورد بیرون آمدن ، ضمایر و چگونگی فراگیرتر شدن دنیای ورزش صحبت می کند. 8:28

استفاده از زبان همجنسگرا

مطالعه دوم موناش دلیل استفاده برخی از ورزشکاران از زبان همجنسگرایانه را بررسی کرد.

دنیسون خاطرنشان کرد که اگرچه “همجنسگرایان ، نژادپرستان و نژادپرستها در همه جا وجود دارند” ، آنها تمایل دارند رفتار خود را در اطراف دیگران کنترل کنند.

وی گفت: “برعکس این امر در ورزش اتفاق می افتد. در ورزش ، فرهنگ از زبان همجنسگرا بسیار استفاده می شود.” “ورزش کانادایی دارای سه زبان رسمی است: فرانسه ، انگلیسی و زبان همجنسگرا.”

و در حالی که اکثر مردم معتقدند این حقه بازی هایی است که علیه حریف در جریان بازی انجام می شود ، مطالعات آنها نشان داد که از زبان همجنسگرایانه در تمرینات ، در رختکن و در رویدادهای اجتماعی به عنوان شوخی و تمسخر استفاده می شود.

دنیسون گفت: “و ما فقط در مورد کلماتی مانند” همجنسگرا “صحبت نمی کنیم ، ما در مورد زبان بسیار شدیدتر س askedال کردیم.”

او در حال کار با دانشگاه بریتیش کلمبیا در میان مدارس دیگر در سراسر جهان در برنامه ای است که هدف آن آموزش کاپیتان تیم به عنوان رهبر این مسئله است ، زیرا مربیان لزوماً نمی توانند تغییر ایجاد کنند ، زمانی که از طرف همسالان یک ورزشکار حاصل می شود ، موثرتر است.

والیبال کانادا یک استثنا است

دنیسون گفت که والیبال کانادا تنها سازمان ملی ورزش در کشور است که کارهایی را با هدف هدف همجنسگرایی انجام داده است و این اتفاق در همان زمان بیرون آمدن علنی ووت رخ داده است.

“من نمی خواهم آنچه NHL را تحقیر کنم [among other leagues] انجام داده است ، اما در پایان روز ، NHL یک سازمان ورزشی حرفه ای است ، آنها در نهایت یک تجارت هستند ، “دنیسون گفت:” این به هاکی کانادا ، به فوتبال کانادا ، به راگبی کانادا بستگی دارد ، این تا آن ارگان ها و ارگان های استانی نیز تغییر کنند. “

کمیته المپیک کانادا کمپین های رسانه ای اجتماعی ضد همجنسگرایی ، نصب مراکز خرید و به طور منظم در رژه غرور در سراسر کشور راهپیمایی می کند.

تیم های ورزشی حرفه ای مانند Toronto FC و Toronto Raptors میزبان بازی های غرور سالانه هستند.

دنیسون گفت ، با این حال ، تحقیقات وی نشان داده است که این ابتکارات کار چندانی در کاهش رفتار و زبان همجنسگرا در میان طرفداران ندارد. او ترجیح می دهد تیم های حرفه ای با همکاری تیم ها و برنامه هایی در سطح پایه برای برگزاری بازی های غرورآفرین خود ، از جمله اقدامات دیگر باشد.

دنیسون گفت: “آنچه ما دیده ایم این است که وقتی تیم های سطح آماتور بازی های غرورآمیز برگزار می کنند ، بازیکنان آن تیم ها نیمی از زبان همجنسگرا را نسبت به افرادی که این مسابقات را برگزار نمی کنند ، استفاده می کنند.” “این رویدادها واقعاً برای به راه انداختن این مکالمات خوب است:” سلام ، بچه ها ، ما واقعاً چه نوع زبانی را در تیم خود می خواهیم؟ ” آنجاست که می توانیم آن هنجارها و فرهنگ را تغییر دهیم ، کاملاً موثر فکر می کنیم. “