مدیر وایت ساکس ، تونی لا روسا ، پس از دستگیری در فوریه ، به DUI متهم شد

تونی لا روسا ، مدیر شیکاگو وایت ساکس ، به رانندگی تحت تأثیر مجدد متهم شده است.

طبق وب سایت دادگاه های دادگستری شهرستان ماریکوپا ، این دستگیری در ماه فوریه رخ داد ، اما این پرونده در تاریخ 28 اکتبر ، یک روز قبل از اعلام استخدام لا روسا توسط وایت ساکس ، تشکیل شد. در این وب سایت هیچ وکلی برای La Russa ذکر نشده است.

سخنگوی وایت ساکس ، اسکات رایفرت گفت که تیم از دستگیری هنگام استخدام لا روسای 76 ساله مطلع بوده است.

ریفرت دوشنبه شب در یک ایمیل گفت: “از آنجا که این یک پرونده فعال است ، ما نمی توانیم در این زمان بیشتر توضیح دهیم.”

حادثه DUI 2007

در سال 2007 پس از آنکه پلیس او را در داخل وسیله نقلیه ورزشی ورزشی که در حال اجرا بود در چراغ توقف و بوی الکل می خوابید ، خود را به جرم رانندگی تحت تأثیر در فلوریدا پذیرفت.

لا روسا سپس گفت: “من مسئولیت کامل رفتار خود را می پذیرم و به همه اطمینان می دهم که درس بسیار ارزشمندی آموخته ام و این هرگز تکرار نخواهد شد.”

پس از اینكه ریك رنتریا از تصمیم تیم تصمیم گرفت ، لا روسا در اقدامی غافلگیرانه به استخدام شیكاگو درآمد. لا روسا ، که با مالک تیم جری رینزدورف دوست است ، کار مدیریتی خود را با وایت سوکس در فصل 1979 آغاز کرد.

Hall of Famer از سال 2011 ، زمانی که سنت لوئیس را از سری تگزاس عبور داد ، یک باشگاه لیگ بزرگ را مدیریت نکرد. وی همچنین با اوکلند در سال 1989 و کاردینالها در سال 2006 به مقام قهرمانی دست یافت.

ESPN گزارش داد که La Russa ادعا می شود اتومبیل خود را در تاریخ 24 فوریه به منطقه حاشیه ققنوس زد. بر اساس گزارش ESPN ، با استناد به اظهارنامه ارائه شده توسط اداره ایمنی عمومی آریزونا ، یک افسر صلح La Russa را پیدا کرد که در کنار SUV خود ایستاده است.

لا روسا پس از آزمون هوشیاری میدانی بازداشت شد. در اظهارنامه ای که ESPN به آن استناد کرد ، افسر صلح وی را “مشاجره” توصیف کرد.

La Russa پنج سال مسن ترین مدیر لیگ های بزرگ است. Dusty Baker هوستون 71 ساله است.

La Russa 2،728-2،365 است و دارای 6 مضراب در طول 33 فصل با شیکاگو ، اوکلند و سنت لوئیس است. وی در سال 2014 در کوپراستون ثبت شد. فقط تالار مشاهیر کانی مک (3،731) و جان مک گراو (2،763) پیروزی بیشتری دارند. لا روسا و اسپارکی اندرسون تنها مدیرانی هستند که موفق به کسب سری جهانی در لیگ آمریکا و لیگ ملی شده اند.