مت پاتریشیا ، مربی چمن شیرها ، GM Quinn در اواسط فصل 4-7

شیرهای دیترویت مدیرعامل Bob Quinn و سرمربی Matt Patricia را برکنار کرده اند و به تلاش حق رای دادن برای تکرار موفقیتی که این افراد به بیل بلیچیک در نیوانگلند کمک کردند ، پایان داده است.

شیرها این حرکتها را شنبه انجام دادند و هیچ کس را متعجب نکرد.

دیترویت (4-7) برای سومین بار در این فصل بازیهای متوالی را از دست داد و در باخت 41 بر 25 مقابل هوستون در خانه پس از اولین گلزنی در 11 سال گذشته در بازی قبلی خود در کارولینا ، شکست خورد.

این شکست ها باعث شد پاتریشیا در دو فصل به 13-29-1 برسد و امتیاز کوین در طول 5 فصل 12 بازی را به زیر 500 برسد.

کوین ، که 16 سال در بخش پرسنل میهن پرستان بود ، در ژانویه 2016 اولین شلیک خود را برای اداره یک دفتر NFL انجام داد. او مربیگری جیم کالدول را حفظ کرد و دیترویت به پلی آف صعود کرد اما پس از 9 دوره دیگر او را در فصل بعد اخراج کرد. -7 رکورد برای بدست آوردن جایگاهی در فصل بعد کافی نبود.

هنگامی که کوین اجازه داد کالدول با رکورد 36-28 طی چهار فصل و امتیاز 0-2 در پلی آف ، او گفت این حرکت برای یافتن مربی برای بردن تیم به سطح بالاتر انجام شده است.

پاتریشیا این کار را کرد ، اما در حد او یا کوین نبود که شغل خود را حفظ کند.

دیترویت تحت هدایت پاتریشیا در سال 2018 6-10 بود ، فصل گذشته فقط 3 بازی را برد و امسال به سختی بهتر شد.

پاتریشیا قبل از اینکه کوین اولین ضربه خود را به عنوان سرمربی در هر سطح به من بدهد ، 14 فصل از جمله شش سال به عنوان هماهنگ کننده دفاعی در کارکنان بلیچیک بود. پاتریشیا بطور مداوم با س questionsالاتی درمورد خطرناک بودن شغل خود که مربوط به فصل 2019 است ، درگیر شد و از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد.

پاتریشیا پس از افت 0-3 در شکرگذاری با شیرها گفت: “ما می دانیم که کارهای زیادی برای انجام کار داریم.” “بنابراین ، اکنون تمرکز من این است.”