مارلینز پس از 19 فصل از مایکل هیل مدیر اجرایی جدا شد

دوره مدیریت 19 ساله مایکل هیل مدیر میامی مارلینز با این حق رای دادن به پایان رسید.

مدیر عامل شرکت درک جتر روز یکشنبه گفت ، هیل در شش سال گذشته رئیس عملیات بیس بال بود و پس از تغییر مالکیت در سال 2017 تداوم ایجاد کرد ، اما قرارداد او به پایان رسید و او فصل آینده برنخواهد گشت.

جتر گفت: “من باید به عنوان یک مذاکره جدید به این موضوع نزدیک شوم.” “ما حدود یک هفته گذشته گفتگوهایی انجام دادیم و من فقط احساس کردم که بهتر است سازمان در این زمان خاص بدون مایک به کار خود ادامه دهد.”

مارلینز جستجوی گسترده ای را برای یک جانشین انجام خواهد داد ، اما بعید است نامزدهای احتمالی شامل معاون توسعه بازیکن و پیشاهنگی گری دنبو باشند که در چرخش حق رای دادن نقش مهمی داشته و انتظار می رود در نقش فعلی خود باقی بماند.

جتر گفت: “ما در سازمان خود ذهن بیس بال هوشمند زیادی داریم و ذهن بیس بال هوشمند نیز در اطراف بازی وجود دارد.” “ما می خواهیم بنشینیم و ببینیم به چه نوع فردی در این نقش احتیاج داریم.”

هیل در سال 2002 به دفتر جلوی مارلین پیوست و سال بعد آنها موفق به کسب سری جهانی شدند. اما پایان امسال 31-29 برای اولین بار بالاتر از 500 بود. از سال 2009 ، و آنها برای اولین بار پس از 17 سال در مرحله پلی آف حضور داشتند.

“گام بزرگ برای دیدن پیشرفت”

هیل به شیوع ویروس کرونا کمک کرد تا مارلین ها فصل آنها را از خط خارج کند. مارلینز قبل از اینکه توسط آتلانتا حذف شود ، در مرحله کارت های وحشی پلی آف تیم های شیکاگو کابز را شکست داد و یک سال پس از باخت 105 بازی ، با یک لیست جوان و وصله ای از همه انتظارات خارج شد.

جتر گفت: “این یک گام بزرگ برای ما به عنوان یک سازمان بود که برخی از پیشرفت هایی را که طی سه سال گذشته انجام داده ایم ، ببینیم.”

قبل از اینکه رئیس عملیات بیس بال شود ، هیل به مدت شش فصل مدیر کل بود و حتی چون ژتر ساختار سازمانی را تغییر داد ، این عنوان را حفظ کرد.

جتر گفت: “نقش ها و مسئولیت ها از زمانی كه ما به اینجا رسیده ایم تغییر كرده اند.” “من فکر می کنم ما در ساخت هر بخش از عملیات بیس بال کار بسیار خوبی انجام داده ایم.”

هیل در ثبت رکورد 13 ساله قرارداد 325 میلیون دلاری آمریکا با جیانکارلو استانتون در سال 2014 با مارلین ها امضا کرد. وی بعداً در تجارت Stanton و All-Stars Christian Yelich ، Marcell Ozuna ، De Gordon و JT Realmuto به عنوان مارلین ها مشارکت داشت. از سیستم مزرعه تحت جتر بازسازی شد.