قهوه هات چاکلت گانودرما با طعم بسیار خوشمزه و فواید عالی

قیمت هات چاکلت گانودرما

 

تمامی محصولات شرکت دکتر بیز تنها توسط نمایندگان مستقیم این شرکت ارائه می شود و قیمت هات چاکلت گانودرما محصول اصلی شرکت Bees بر روی جلد 340000 تومان می باشد. اما با خرید از نمایندگی زنده (همان سایت) به ازای هر بسته 42000 تومان تخفیف دریافت خواهید کرد.

 

متاسفانه هات چاکلت گانودرما در برخی سایت ها بسیار کمتر است، به دلیل فروش محصولات تقلبی، تاریخ مصرف گذشته یا تقلبی، هات چاکلت دکتر بز گانودرما نو بوده و قیمت اصلی این شرکت از طریق این سایت 398 هزار تومان می باشد.

 

 

شکلات داغ

شکلات داغ گانودرما به دلیل داشتن فیبر بالا هضم غذا را تسریع می کند، یبوست را از بین می برد و به پاکسازی کبد کمک می کند. هات چاکلت در درمان کلیه بیماری های زنان و التهابی که باعث چاقی می شوند و همچنین پوست و زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهند بسیار موثر است. هات چاکلت تمامی بیماری های روده ای را از بین می برد و در بهبود زخم های مختلف روده و معده بسیار مفید است. هات چاکلت گانودرما برای افراد مبتلا به سرطان و تحت شیمی درمانی بسیار مفید است، انرژی بدن را افزایش می دهد، بدن را از عوارض جانبی پرتو درمانی و شیمی درمانی محافظت می کند و با سلول های سرطانی سریعتر مبارزه می کند.

 

 

قهوه هات چاکلت گانودرما

 

هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود، از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کاکائو تهیه شده است، بدون کافئین و برای کودکان دلبندتان بسیار مفید است، ابتکار عمل را کنترل می کند و برای کم خونی کودکانی که از شب ادراری یا شب ادراری رنج می برند بسیار مفید است. به خصوص بی سر و صدا از تاریکی می ترسند زیرا تمام مشکلات آنها را بعد از خوردن این محصول حل می کند و در عین حال آنتی اکسیدان های غنی را برای بدن تامین می کند. از دیگر فواید هات چاکلت گانودرما می توان به تسکین استرس و افسردگی اشاره کرد. زیرا هنگام درمان قارچ گانودرما و مخلوط کردن آن با هات چاکلت از ترکیبی استفاده می شد که باعث آرامش کاربر می شد به همین دلیل اکثر افراد از این نوع قهوه گانودرما استفاده می کنند.

 

خواص هات چاکلت گانودرما موجود در سایت آریوکالا

قرار دادن کاکائو خالص با کیفیت بالا در کنار گانودرما لوسیدوم می تواند اثربخشی کاکائو و گانودرما را بر بدن افزایش دهد. کاکائو دارای خواص بسیار زیادی است که مصرف آن می تواند اثرات مثبت زیادی بر سلامت انسان داشته باشد.

 

کاکائو سرشار از پلی فنول است. پلی فنول ها در واقع آنتی اکسیدانی هستند که می توانند التهاب را در بدن کاهش دهند، گردش خون را در بدن بهبود بخشند، فشار خون را کاهش دهند و سطح کلسترول و قند خون را بهبود بخشند.

 

مصرف کاکائو علاوه بر کاهش فشار خون می تواند جریان خون شریانی را بهبود بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و حملات قلبی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

 

هات چاکلت دکتر بیز گانودرما و خواص هات چاکلت گانودرما

 

هات چاکلت دکتر بیز گانودرما

قارچ گانودرما نام قارچ دارویی و مکمل غذایی با ارزشی است که امروزه به دلیل خواص سلامتی فراوان مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ با شکلات ساخته شده توسط دکتر بیز تولید شده است. . یک شرکت.

هات چاکلت گانودرما یا شکلات دکتر بز و سایر محصولات گانودرما دارای گواهینامه های معتبر صادر شده از مراجع مربوطه داخلی و حتی بین المللی می باشد که نشان دهنده کیفیت آنها می باشد و فقط محصولات گانودرما در ایران مجاز می باشند.

 

طعم شکلاتی خامه ای خوشمزه بدون کافئین و غنی شده با گانودرما و عصاره مالت که خواص بی نظیری را در این محصول ایجاد می کند.

 

در واقع، تنها محصول گانودرما که کافئین ندارد، شکلات داغ گانودرما است. ترکیبی از خواص کاکائو با خواص گانودرما باعث بهبود اکسیژن رسانی به مغز می شود که استرس را کاهش می دهد و احساس سرزندگی ایجاد می کند که می تواند به عنوان یک ترکیب ضد افسردگی عمل کند. همچنین خون را رقیق می کند تا از لخته شدن آن بر روی دیواره سرخرگ ها جلوگیری کند و خطر سکته را تا حد زیادی کاهش می دهد.