عدم اطمینان برای آبی جی پس از یک فصل موفقیت آمیز شگفت آور پیش رو است

درباره آینده تورنتو بلو جیز ، تیمی که در سال 2020 انتظارات را پشت سر گذاشت و برای اولین بار پس از چهار سال به پلی آف بازگشت ، موارد زیادی را می توان دوست داشت.

با این حال ، جاده پیش رو به دلیل عواملی که تا حد زیادی از کنترل آنها خارج است ، تا حدودی نامشخص است.

لیگ برتر بیس بال موفق شد فصلی را که به دلیل COVID-19 کوتاه شده ، به اتمام برساند. اما اینکه چگونه تحولات همه گیر ممکن است در خارج از فصل تأثیر بگذارد ، اقتصاد این ورزش و مبارزات انتخاباتی 2021 ناشناخته مانده است.

Blue Jays به عنوان تنها تیم MLB کانادا ، موانع دیگری نیز دارد. این باشگاه مجبور شد در سال جاری در Sahlen Field بوفالو مستقر شود و در مورد بازگشایی مرز خبری نیست.

با وجود عدم اطمینان زیاد ، اتکینز قصد دارد بر روی مواردی که می تواند کنترل کند تمرکز کند.

وی گفت: “بهترین راه برای بهبودی و آمادگی برای زمانی كه هواداران به ورزشگاه برمی گردند و واقعاً به حداكثر رساندن آن ادامه ساختن تیم برنده است.” “بنابراین سرمایه گذاری روی بازیکنان ، سرمایه گذاری در زیرساخت ها بهترین روش از نظر ما برای انجام این کار است ، بنابراین اینگونه است که ما به آن نزدیک می شویم.”

تماشا کنید | Blue Jays اولین اسکله پس از فصل را از سال 2016 بدست آورده است:

برای اولین بار در چهار سال گذشته ، تورنتو بلو جیز در فصل بعد MLB بازی خواهد کرد. تیم ستارگان جوان با پیروزی برابر نیویورک یانکی ، بسیاری از افراد دنیای بیس بال را غافلگیر کرد و در صعود به مرحله پلی آف قرار گرفت. 1:52

اتکینز که بعد از ظهر جمعه در یک کنفرانس رسانه ای پایان فصل صحبت کرد ، جزئیاتی در مورد بودجه تیم را فاش نکرد اما تأکید کرد تمرکز او بر روی تکمیل هسته جوان بازیکنان تیم خواهد بود.

وی گفت: “ما در حال فكر كردن هستیم كه چگونه می توانیم به ساخت این تیم ادامه دهیم و از این هسته استفاده كنیم.” “سریعترین راه بهبودی بردن است. سریعترین راه برای برگرداندن کسب و کار به یک نقطه مالی بسیار خوب ، برنده شدن است.

“مالکیت ما این را می داند ، [president] علامت [Shapiro] چندین تعامل داشته است و آنها ادامه دارند و ادامه دارند. ما در آن جبهه همسو هستیم. “

آبی جی ها فصل کوتاه شده را با ثبت رکورد 32-28 به پایان رساندند که نسبت به سال قبل 67-95 پیشرفت چشمگیری داشته است.

تورنتو در ساختار گسترش یافته پس از فصل هشتم جدول را بدست آورد اما اوایل هفته جاری در دو بازی توسط تیم برتر تامپا بی ری جارو شد.

این تجربه رانندگی کششی در ماه سپتامبر و ظاهر مختصر پلی آف بدون شک به عنوان یک عنصر مثبت برای آینده آبی جی ها به کار خواهد رفت.

“من احساس می کنم که در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم و از پیشرفت های انجام شده بسیار هیجان زده هستم [was] اتکینز گفت.

این اولین فصل تمام وقت برای بسیاری از بازیکنان جوان بود.

کاوان بیگیو ، بو بیچت ، ولادیمیر گوئررو ، جونیور و لوردس گوریل ، جونیور ، همه در درجات مختلف پیشرفت کردند. Slugger Teoscar Hernandez یک کمپین موفقیت آمیز داشت ، Rowdy Tellez پیشرفت زیادی کرد و ناتی پیرسون می توانست یک ستاره در ساخت باشد.

با وجود خشن بودن در بازی 2 ، آس هیون جین ریو پس از امضای قرارداد 4 ساله به ارزش 80 میلیون دلار در زمستان گذشته ، عملکرد و ثبات را در تمام فصل ارائه داد.

سرانجام با بازسازی سه ساله ، بازیکنان در تمام تابستان با اعتماد به نفس ظاهر شدند و یک رفاقت واقعی ایجاد شد.

مطمئناً در سراسر فهرست موارد توجه وجود دارد که باید طی ماههای آینده مورد توجه قرار گیرد.

اما آبی جی ها به نظر می رسد یک تیم هیجان انگیز در حال افزایش است. اینکه آیا این برای جلب عوامل آزاد در شمال مرز کافی است – یا حداقل به هرجایی که تیم در سال 2021 خانه را صدا می زند کافی است – باید منتظر ماند.

اتكینز گفت: “ما می خواهیم دنبال این تیم باشیم.” “هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم نمی توانیم تیم را خیلی بهتر بسازیم. از نظر تأثیر مالی به نظر می رسد ، گفتن دقیقاً چه چیزی بسیار دشوار است.

“اما برای تکرار ، بهترین راه برای بهبودی ما پیروزی است و تمرکز ما اینجاست.”