شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

در صورت اتمام حجم اینترنت میتوانید از اعتبار مکالمه برای استفاده از اینترنت همراه استفاده کنید (و برعکس). چنانچه یکی از بستههای اینترنت بلند مدت ۹۰، ۱۸۰ یا ۳۶۵ روزه را خریداری کرده باشید و حجم بسته خریداری شده پیش از پایان اعتبار زمانی بسته به اتمام رسیده باشد یا نیاز به حجم بیشتری داشته باشید، میتوانید نسبت به خرید حجم افزایشی اقدام نمایید و دیگر نیازی به خرید بسته اینترنت جدید نخواهید داشت. فرقی نمیکند مشترک کدام یک از سیمکارتهای رایتل (دائمی، اعتباری، دیتا) باشید، میتوانید برای استفاده از اینترنت پرسرعت همراه ۳G یا ۴G با توجه به میزان مصرف و هزینه مورد نظر خود، از میان بستههای اینترنت موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. بسته های هفتگی ایرانسل، بسته هایی هستند که مدت زمان مصرف آن ها دقیقا یک هفته است و شما برای 7 روز مهلت استفاده از آن را دارید. بدین ترتیب می توانید هزینه های خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. این واقعاً خندهدار هست که برای اینترنت ثابت ایرانسل که بعضی اوقات تا سرعت 10 مگابایت برای دانلود میرود و مثلاً فیلم و یا هر فایلی به حجم یک گیگابایت را در کمتر از یک دقیقه دانلود میکند را روی چنین سرعتی برای بسته های نامحدود قفل می کنند.امیدوارم از این آموزش لذت کافی را برده باشید و شما دوستان اگر ایده و نظری در خصوص خرید بسته های اینترنتی دارید خوشحال میشوم مطرح کنید.

اینقدر مردم را سر کار نزارید من علت گرون کردن اینترنت همراه را بهتون میگم،چند وقت پیش خبری در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه بعلت ارزان بودن اینترنت موبایل در ایران مردم علاقه ای به استفاده از اینترنت ثابت ندارند و مخابرات داره ورشکست میشه و درست چند روز بعد از این خبر بسته های بلند مدت همراه اول و ایرانسل در اقدامی هماهنگ حذف شد در نتیجه گران کردن اینترنت موبایل اقدامی هماهنگ بین اپراتورها و وزیر ارتباط و دولت و مخابرات بود تا با یه تیر دونشان بزنند… در این بازه بسته های جدیدی از ایرانسل نیز معرفی شده است که شما از 8 صبح تا 2 صبح روز بعد فرصت دارید که عملا از زمان خرید شما در ساعات بین 2 تا 8 صبح نمی توانید از آن ها استفاده کنید. تا به حال حتما پیش آمده است که بخواهید برای دوستان یا آشنایانی که از همراه اول استفاده می کنند بسته اینترنت همراه اول بخرید یا به کسی بسته اینترنت همراه اول هدیه بدهید. بسته های ساعتی ایرانسل ، بسته هایی هستند که مدت زمان مصرف آن ها کمتر از یک روز است و بین 1 تا 3 ساعت هستند.

بدینصورتکه تا زمانی که مشترک از بسته حجمی استفاده میکند سرعت بدون سقف خواهد بود اما در زمان استفاده از بسته اینترنت نامحدود، بنا به نوع بسته انتخابی، سرعت بین ۱ مگابیت تا ۸ مگابیت بر ثانیه خواهد بود. در مرحله بعد شما می بایست شماره موبایل همراه شخصی که می خواهید برای او بسته بخرید را در کادر موبایل که در تصویر زیر مشخص شده است وارد نمایید. شماره همراه ایرانسل خود را وارد کنید. در صفحه باز شده مجدداً شماره همراه ایرانسل و رمز ی که برایتان ارسال شده را وارد کنید. باز کردن سایت ایرانسل، سپس روی منوی خرید کلیک کنید و وارد قسمت بسته مورد مظر خود شوید. شما باید شخصا تنظیمات را در گوشی خود وارد کنید. اینترنت td-lte یا همان ثابت برای مودم های ثابت خانگی و قابل حمل، که از قابلیت سیم کارت TD-LTE پشتیبانی می کند کاربرد دارد و اینترنت همراه برای گوشی ها و مودم هایی که از سیم کارت های ۳G ،۴G ،۴.۵G پشتیبانی می کند، مورد استفاده قرار می گیرد.

البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. از طرفی به دلیل بازه طولانی و حجم مناسب می تواند تا مدت ها شمارا از نیاز به خرید مجدد بسته اینترنت بی نیاز کنند. در صورتی که حجم اینترنت همراه تان به پایان برسد می توانید از اعتبار مکالمه بسته ترکیبی تان استفاده کنید و برعکس. در مرحله آخر پس از انتخاب حجم بسته اینترنت همراه اول مورد نظر خود کافیست بر روی دکمه پرداخت کلیک کرده کنید و تا به صفحه درگاه امن بانکی منتقل شوید. جهت خرید بسته اینترنت ایرانسل اپلیکیشن بامن 24 را نصب کنید تا علاوه بر خرید بسته های عادی از بسته های 10 گیگ، 7 گیگ و 4 گیگ ایرانسل همراه با مکالمه رایگان بهره مند شوید. اینترنت همراه ایرانسل دارای بسته های متنوع با تعرفه های مختلف می باشد، که در این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم که به راحتی بتوانید بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.