سی اف مونترال میلر کانادایی را به مبلغ 1.3 میلیون دلار به اینتر میامی با دوک، لاسیتر مبادله می کند.

نام کلیدی دیگر از CF Montreal است.

مونترال روز چهارشنبه کمال میلر، ملی پوش کانادایی و 1.3 میلیون دلار از پول تخصیص کلی را به اینتر میامی با برایس دوک هافبک و آریل لاسیتر وینگر خود مبادله کرد.

میلر، مدافعی با 32 بازی در بزرگسالان برای کانادا، در 60 بازی فصل عادی برای مونترال در طول سه فصل بازی کرد و سه گل، 6 پاس گل و 11 کلین شیت به ثمر رساند.

این بازیکن 25 ساله اهل اسکاربورو، در هر سه بازی در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب اصلی کانادا قرار گرفت.

میلر در سال 2021 از اورلاندو سیتی SC وارد مونترال شد.

اولیویه رنارد، نایب رئیس و مدیر ارشد ورزشی سی اف مونترال در بیانیه ای گفت: “ما می خواهیم از کمال به خاطر سال هایی که در سی اف مونترال سپری کرد تشکر کنیم. او با ما پیشرفت خوبی داشت و کارهای خوبی انجام داد که به ما کمک کرد به نتایج خوبی دست یابیم.” برای او در آینده حرفه ای آرزوی موفقیت داریم.»

کریس هندرسون، افسر ارشد فوتبال میامی در یک بیانیه خبری گفت: “کمال یک مدافع برجسته است که به تازگی وارد دوران اوج خود شده است.” او هر سال در دوران حرفه ای خود پیشرفت می کند و در پست خود به یکی از بهترین بازیکنان لیگ تبدیل می شود.

این معامله در بحبوحه شروع بد مونترال در رقابت های لیگ برتر فوتبال در سال 2023 پس از یک فصل خارج از فصل پر از تغییرات انجام می شود. با مربی جدید هرنان لوسادا، این باشگاه پس از باخت های متوالی 5-0 و 4-0 به ونکوور و نیوانگلند، با سه امتیاز در 6 بازی در رده آخر کنفرانس شرق قرار دارد.

در سال 2022، مونترال با کسب رتبه دوم در جدول رده بندی فصل عادی کنفرانس شرق با رکورد 20-9-5 قبل از سقوط به نیویورک سیتی اف سی در نیمه نهایی کنفرانس، انتظارات را شکست داد.

اما باشگاه چندین نام کلیدی را از دست داد، چه در زمین و چه در خارج از آن، در خارج از فصل بعدی.

جورج میهایلوویچ و اسماعیل کونه هافبک ها و آلیستر جانستون مدافع همگی به باشگاه های اروپایی نقل مکان کردند. فوروارد کی کامارا در ژانویه درخواست معامله کرد و یک ماه بعد به شیکاگو منتقل شد.

سرمربی تیم ویلفرد نانسی، فینالیست فصل گذشته بهترین مربی MLS، مونترال را ترک کرد و به کلمبوس کریو پیوست.

در دوک، مونترال پس از نقل و انتقالات میهایلوویچ و کونه و جراحی زانوی ماتکو میلیویچ، گزینه دیگری را به هافبکی اضافه می کند که نیاز به عمق دارد.

دوک 22 ساله در این فصل در 7 بازی با میامی یک پاس گل داد. او فصل گذشته در 28 بازی یک گل و 7 پاس گل به ثمر رساند.

لاسیتر 28 ساله پس از حضور در لس آنجلس (گلکسی)، هیوستون و میامی به چهارمین باشگاه MLS خود می پیوندد. او با زدن چهار گل و پنج پاس گل در 30 بازی سال گذشته برای میامی، هنوز موفق به یافتن گلزن این فصل نشده است.

رنارد گفت: ما از آمدن این دو بازیکن بسیار خوشحالیم.

“ما مدتی با میامی در مورد برایس بحث می کردیم. او بازیکن باهوشی در زمین است، با تکنیک خوب و کیفیت پاس. او بازیکنی مدرن است که خلاقیت به ارمغان می آورد. آریل بازیکنی همه کاره و چپ پا است. سرعت خوب و توانایی گلزنی خوبی دارد. او همچنین می تواند به عنوان مهاجم بازی کند و در تهاجمی به ما کمک خواهد کرد.”

مونترال (1-5) درصد کارمزد فروش را برای میلر در تجارت حفظ می کند. میامی (2-5) درصد فروش دوک و لاسیتر را حفظ کرده است.

مونترال روز شنبه در ورزشگاه ساپوتو میزبان دی سی یونایتد (1-4-2) است. مونترال در این فصل در خانه 1-0 است.