سوروکای کلگری پس از 3 سال غیبت، دوشنبه به لیگ برتر بازمی گردد

آتلانتا رسماً مایکل سوروکا را از بازی تریپل-آ گوینت به یاد آورد و بازیکن راست دست بازی روز دوشنبه را در ساعت 8:07 بعد از ظهر به وقت شرقی در برابر شهر بومی اوکلند اتلتیک آغاز خواهد کرد.

بومی کلگری جای دریک رودریگز راست دست را خواهد گرفت که اواخر یکشنبه شب به گوینت انتخاب شد.

سوروکا، 25 ساله، آخرین بار در 3 آگوست 2020 در لیگ های اصلی بازی کرد، یعنی سه بازی پس از فصلی که به دلیل بیماری همه گیر کوتاه شده بود. او پس از پاره کردن آشیل سمت راستش، از استارت مقابل نیویورک متس خارج شد و سپس در ژوئن 2022 همان آشیل را پاره کرد و بعداً در حالی که وارد باشگاه می شد.

“این اولین روزی بود که او از آن خارج شد [walking] برایان اسنیتکر، مدیر آتلانتا در آن زمان گفت: “او فقط راه می رفت.”

سوروکا از ابتدای بازی یکشنبه برای گوینت خراش خورده بود، اما در آخرین بازی سه شنبه خود برای باشگاه، اجازه داد که یک دوندگی به دست آورد در دو ضربه با هشت ضربه در شش اینینگ. او 1-2 با میانگین 4.33 در 8 شروع این فصل برای Stripers است.

سوروکا به عنوان یکی از پایه های چرخش آتلانتا در سال 2019 ظاهر شد، زمانی که او 13-4 را با 2.68 ERA بیش از 29 شروع کرد. این کانادایی در بازی همه ستاره‌ها جایگاهی کسب کرد، در رای‌گیری بهترین بازیکن سال لیگ ملی دوم شد و برای جایزه Cy Young به عنوان برترین بازیکن لیگ، ششم شد.

او همچنین در سال 2019 جایزه تیپ اونیل را به عنوان بازیکن بیسبال سال کانادا دریافت کرد.

این جایزه که سالانه توسط تالار مشاهیر بیسبال کانادا اعطا می شود، برای دومین سال متوالی پس از اینکه جیمز پکستون در سال 2018 این افتخار را به دست آورد، در دست یک پرتاب کننده قرار گرفت.

سوروکا که در سال 2015 در دور اول انتخاب شد، اولین بازی خود را در اواخر سال 2018 در لیگ اصلی انجام داد.

او 15-6 با 2.86 ERA در 37 بازی حرفه ای (همه شروع ها) با آتلانتا است.

پل بلکبرن، دست راست A در روز دوشنبه مقابل سوروکا قرار خواهد گرفت، که از ماه آگوست که به دلیل التهاب انگشت میانی راست پایین آمد، زمین بازی را انجام نداده است.