سایت های ترجمه آنلاین

7 افزونه بهترین ترجمه برای وب سایت وردپرس شما
26 اکتبر 2016 شهناز جبار توسعه دهندگان

انگلیسی ، زبان بین المللی وب است که تقریباً 26 درصد از کاربران اینترنت ترجمه مقاله آنلاین در سراسر جهان سهم دارند. داشتن وب سایت وردپرس به زبان انگلیسی بسیار خوب است ، اما اگر می خواهید وب فعلی خود را به بازارهای جدید گسترش دهید ، چه می کنید ؟ چگونه می توانید 74 درصد دیگر (تقریباً 2.5 میلیارد نفر) کاربران آنلاین را تأمین کنید؟ درست است ، خوانندگان شما می توانند تلاش خود را برای استفاده از یک سرویس ترجمه انجام دهند. اما آیا آسان سازی کار برای آنها دوستانه تر نخواهد بود؟ مردم چیزی بیش از خواندن پست های وبلاگ رجا نیوز به زبان مادری خود را دوست ندارند. از این رو ، در بازار امروز ، ایجاد وب سایت های چند زبانه برای بسیاری از صاحبان مشاغل در سراسر جهان به یک موضوع ضروری تبدیل شده است. بنابراین اگر می خواهید ترافیک جستجوی خود را افزایش دهید ، باید ترجمه محتوای خود را به چند زبان انجام دهید.

اما چطور این کار را ادامه می دهید؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا چند زبانه نیست. اما این یک پلتفرم خارق العاده است بهترین سایت های ترجمه آنلاین که گزینه های بی پایان برای انجام هر کاری را ارائه می دهد. این مجموعه شامل چندین افزونه ترجمه عالی است که منتظر کمک به شما در ایجاد و مدیریت محتوای چند زبانه هستند. پلاگین های ترجمه برای وردپرس شما. اکنون ، قبل از اینکه وارد کدام افزونه شوید ، باید در اینجا اطلاعاتی راجع به شما ارائه دهیم.

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. پرونده های خود را بارگذاری کنید یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

افزونه ترجمه وردپرس
افزونه های چند زبانه یا ترجمه وردپرس به شما کمک می کنند تا بیش از یک زبان را در وب سایت وردپرس خود مدیریت کرده و بین آنها جابجا شوید.

در ابتدا ، دو نوع پلاگین چند زبانه وجود دارد:

1. ترجمه خودکار – این افزونه ها برای تبدیل محتوای شما به زبانهای مختلف گوگل ترجمه با ترجمه های ارائه شده با کلیک یک دکمه ، به خدمات ترجمه آنلاین متکی هستند. با این حال ، هیچ سرویس زبان خودکار نکات ظریف زبان مدرن را به طور کامل شکسته است ، بنابراین ترجمه ها معتبرترین نیستند.

2. ترجمه خود – این پلاگین ها از شما می خواهند که محتوا را خود ترجمه کنید (یا شخص دیگری را برای انجام ترجمه استخدام کنید). شما محتوای خود را به زبان دلخواه خود می نویسید ، سپس آن را به زبانهای دیگری بازنویسی می کنید ، بازدیدکنندگان می توانند بین آنها تغییر دهند. این دو روش زمان بر است ، اما ترجمه های با کیفیت بالاتری را ایجاد می کند.
وردپرس هر دو نوع افزونه را ارائه می دهد و تعداد کمی از آنها هر دو نوع ترجمه را ارائه می دهند.

در اینجا 7 نمونه از بهترین پلاگین های ترجمه (ترجمه خودکار و ترجمه خودکار) وردپرس ارائه شده است.

بهترین افزونه های ترجمه برای وردپرس
1. WPML
WPML

WPML قدیمی ترین و محبوب ترین افزونه وردپرس برتر است که سایت شما را چند زبانه می کند. این در انجمن وردپرس کاملاً جا افتاده است و می تواند کاملاً همه چیز را در وب سایت شما ترجمه کند.

WPML به نیازهای مدیریت چند زبانه شما نیز رسیدگی می کند و همچنین سایت شما را به مترجمان حرفه ای متصل می کند که به شما در رونویسی مطالب شما کمک می کنند.

1-wpml
این برنامه با سه برنامه قیمت گذاری همراه است ، مجوز اصلی 29 دلار و مجوز مادام العمر 195 دلار.
امکانات:
پشتیبانی از بیش از 40 زبان
سازگار با پلاگین های محبوب (WooCommerce ، WordPress SEO) و اکثر مضامین
گزینه قرار دادن ترجمه ها در همان دامنه
شامل ترجمه برای عناصر ناوبری
ترجمه حرفه ای یکپارچه
ساختار پیوند محکم پست و صفحه
2. چند اصطلاح
POLYLANG

Polylang یک افزونه رایگان است که تقریباً تمام قابلیت های موجود در WPML را فراهم می کند. بد نیست ، ها؟ فقط اینکه این یک افزونه ترجمه به صورت خودکار است و این بدان معناست که شما باید مهارت کافی در مهارت های زبان خود داشته باشید تا خود محتوا را ترجمه کنید.

Polylang به کاربران شما این امکان را می دهد تا زبان مورد نظر خود را از نمایه خود انتخاب کنند ، و بسته های مربوط به زبان وردپرس را به طور خودکار بارگیری می کند.

افزونه های ترجمه ، وردپرس ، ترجمه ، خدمات ، وردپرس
دیگه چی؟ در صورتی که می خواهید افزونه چند زبانه خود را از WPML به Polylang تغییر دهید ، یک پلاگین اختصاصی نیز برای این کار وجود دارد!
امکانات:

امکان استفاده از ویجت برای نمایش زبان های مختلف
پشتیبانی از انواع پست سفارشی
امکان ترجمه پست ها ، صفحات ، دسته ها ، عناصر ناوبری و ابزارک ها
ادغام با ترجمه Lingotek برای ترجمه خودکار
سازگاری با سایر افزونه های وردپرس
3. لینگوتک
LINGOTEK

Lingotek یک افزونه چند زبانه رایگان است که در بالای پلاگین Polylang ساخته شده است. این یک سیستم مدیریت ترجمه مبتنی بر cloud است که به طور خودکار محتوای شما را از طریق cloud به سرورهای Lingotek منتقل می کند.

Lingotek ، خدمات ترجمه صحبت ، وردپرس
این ترجمه سه روش مختلف ترجمه را ارائه می دهد: ترجمه ماشینی ، ترجمه عمومی و ترجمه حرفه ای.
امکانات:

ترجمه های ماشینی رایگان از طریق Microsoft Translator API تا 100000 کاراکتر را مجاز می کند
زبانهای نامحدود ارائه دهید
به شما امکان می دهد با دنبال کردن یک نوار درصد زنده ، پیشرفت (ترجمه حرفه ای) را ردیابی کنید
پشتیبانی از ترجمه پست ها ، صفحات ، دسته ها ، برچسب ها ، رسانه ها ، منوها و موارد دیگر
داخلی ویرایشگر متن حرفه ای برای ترجمه ها
تغییر زبان از طریق ویجت
ترجمه های به پایان رسیده می توانند به طور خودکار منتشر شوند
4. ترانسپوش
TRANSPOSH

اگر به دنبال راهی آسان برای اجازه دادن به کاربران خود برای ترجمه محتوا در وب سایت خود هستید ، Transposh آخرین راه حل شماست. آنچه آن را متمایز می کند این است که به شما امکان می دهد ترجمه خودکار را با ترجمه انسانی که به کمک کاربران شما در آمده ترکیب کرده و آنها را برای مراجعه بعدی ذخیره کنید.