رپتورز درخواست بازی های خانگی در تورنتو را رد کرد ، فصل را در تامپا آغاز می کند

تورنتو رپتورز پس از اینکه درخواست آنها برای انجام بازی های خانگی در تورنتو توسط دولت فدرال رد شد ، فصل آینده را با بازی در تامپا ، ایالت فلوریدا آغاز می کند.

یک منبع فدرال با دانش مستقیم به دیوید کوکرین از CBC News تأیید کرد که در صورت بهبود شرایط همه گیر ، رپتورز می تواند در اواخر فصل به تورنتو بازگردد.

در بیانیه ای ، رئیس تیم ماسایی اوجیری از تلاش های مقامات دولتی تشکر کرد و گفت که تیم با استفاده از تامپا به عنوان خانه اصلی خود فصل 21-20-20 را آغاز خواهد کرد. این فصل قرار است در 22 دسامبر آغاز شود.

اوجیری در بیانیه گفت: “رپتورز با تلاش جدی با مقامات بهداشت عمومی در سطح محلی ، استانی و فدرال طرحی را تأمین كرد كه به ما این اجازه را می دهد كه فصل 21-2020 را در خاك خانه و در زمین اسكوتیا بانك آرنا بازی كنیم.” .

“این مکالمات مثمرثمر بود و ما از پروتکل هایی که ارائه می دهیم حمایت شدیدی پیدا کردیم.

“در نهایت ، وضعیت فعلی بهداشت عمومی کانادایی ها ، همراه با نیاز فوری برای تعیین مکان بازی ما به این معنی است که ما فصل 2020-201 خود را در تامپا ، فلوریدا آغاز خواهیم کرد. ما می خواهیم از همه سطوح دولت و مقامات بهداشت عمومی آنها تشکر کنیم به خاطر فداکاری خود در این روند و مراقبت از سلامتی کانادایی ها. “

در این گزارش ، اوجیری گفت که سازمان Raptors به ​​برنامه خود برای بازگشت مطمئن به بازی در تورنتو ادامه خواهد داد و همچنان متعهد به ترویج و نشان دادن اقدامات بهداشت عمومی برای کمک به مبارزه با شیوع COVID-19 در کانادا است.

اوجیری گفت: “آنها می گویند غیبت قلب را دوست می دارد.” “من مطمئن نیستم که این برای ما امکان پذیر باشد – ما تورنتو و کانادا را دوست داریم و می دانیم که بهترین طرفداران NBA را داریم. در حال حاضر ، از شما خواهش می کنم که از دور برای ما تشویق کنید ، و ما مشتاقانه منتظر خواهیم بود تا روزی که همه ما دوباره با هم هستیم. “