ردیابی حیوانات خانگی

نمیتوان مسیر حرکت حیوانات خانگی را به طور کامل کنترل کرد، پس باید احتمال گذر از مکانهای خیس و حتی بارش باران را هم در نظر بگیرید. عشق به حیوانات باعث می شود که حتی از آنها نگهداری کنند و نگهداری حیوانات اهلی برای آنها جذاب باشد حیواناتی که بعضی اوقات قیمت های بالایی دارند به همین دلیل استفاده از دستگاه ردیاب جی پی اس برای حیوانات می تواند کارآمد باشد. ردیاب حیوانات خانگی یکی از سبک ترین و کوچک ترین انواع از موقعیت یاب هاست که صاحبان حیوانات می توانند از آن استفاده کنند. قابلیت شنود صدای محیط یکی از مهمترین امکانات ردیاب سگ و گربه به شمار می آید که شما می توانید با تماس گرفتن با سیم کارت داخل دستگاه صدای محیط را شنود کرده و با شنیدن صدای حیوان از حالش باخبر شده و به صدای محیطی که در آن قرار دارد دسترسی داشته باشید.

ردیاب حیوانات:نگهداری از یک حیوان خانگی و حفظ امنیت آن ها یکی از سخت ترین کارهایی است که افراد زیادی با آن ردیاب کوچک برای حیوانات درگیر هستند. در چنین شرایطی باید آموزش های لازم را به مرور به حیوان بدهید اما حیوانات بازیگوش هستند و زمان زیادی باید صرف تربیت آن ها کنید. درک این که چرا ردیاب جی پی اس پرندگان به سرعت جزو محبوب ترین و بهترین ردیاب ها شده، بسیار آسان است. محل قرار گرفتن میکروچیپ در پرندگان کوچک و زینتی زیر ۵ کیلو ، در داخل عضله سینه می باشد. محل قرار گرفتن میکروچیپ در پرندگان، بیش از ۵ کیلو یا دارای گردن بلند در قسمت چپ ،زیر پوست ناحیه قدامی محل اتصال گردن به بدن می باشد.

جهت تشخیص و خواندن اطلاعات مربوط به صاحب میکروچیپ از دستگاه بازخوان یا همان میکروچیپ خوان استفاده میکنند که با کمک امواج رادیویی قادر به خواندن کد اختصاصی میکرچیپ می باشد. روشهای قدیمی تر مانند علامت گذاری ویا پلاک کوبی و روشهای دیگر دارای معایب بسیار زیادی هستند که حاوی اطلاعات در حد یک یا چند حرف یا عدد هستند و امکان جدا شدن از بدن حیوان هم وجود دارد . ردیاب حیوانات جدیدترین نسل از تکنولوژی های هوشمند مورد استفاده برای جلوگیری از گم شدن یا دزدیده شدن حیوانات هستند.

کاشت میکروچیپ ، جدیدترین روش برای شناسایی حیوانات محسوب میشود . دستگاه ردیاب کوچکتر از یک قوطی کبریت می باشد که توسط قلاده به حیوان متصل میشود و موقعیت جغرافیایی حیوان را نشان میدهد ، و برای شناسایی و دریافت اطلاعات مورد نیاز از دستگاه میکروچیپ استفاده میشود . اگر یک حیوان خانگی بازیگوش داشته باشید که به محض باز شدن در ماشین در خیابان می دود، داشتن چنین ابزاری را لازم می دانید. اما اگر شما به فکر تامین امنیت گربه یا سگ خود بوده و میخواهید به خوبی از آن مراقبت کنید، باید در مورد ردیاب حیوانات بدانید.