راهکار های افزایش شتاب خودرو از طریق دو روش اتمسفریک و غیراتمسفریک

انفجار: جرقه شمع چون کبریتی در خرمن باعث احتراق و انفجار مخلوط سوخت و هوا شده و در نتیجه پیستون دوباره به سمت نقطه انتهایی برگردانده میشود. رنو مگان در زمان عرضه رقبایی چون سیتروئن زانتیا، نیسان ماکسیما، مزدا ۳ و حتی تویوتا کمری را در مقابل داشت و همچنان نسخههای دست دوم آن در بازار خرید و فروش میشود. ریمپ خودرو نوعی برنامه نویسی در ایسیو خودرو می باشد که به صورت کاملا تخصصی انجام میگیرد . کارکرد پمپ بنزین یا پمپاژ کردن سوخت همان هدایت بنزین به سمت موتور برای انجام عمل احتراق در سیلندرها است. صاف کردن تمام این مسیر بدون دانشی اصولی ، نه تنها باعث تقویت موتور خودرو شما نشده بلکهه باعث صدمه زدن آن نیز می گردد . در نقطه مقابل بیشتر نسل جوان به دنبال دور زدن این محدودیت ها هستند تا بتوانند شتاب خودرو را به حداکثر میزان خود برسانند. و توان کشش خود را از چرخش پولی میللنگ داخل موتور میگیرد.

افزایش شتاب خودروآیا از کپ موتور ماشین خودروی خود رضایت ندارید ؟ آیا از روشن ماندن چراغ چک موتور خودروی خود احساس خطر میکنید ؟ این چیپ به روی کلیه خودرو های انژکتور مدل بالاتر از ۱۹۹۶ میلادی و یا مدل بالاتر از ۱۳۷۴ اعم از موتور تقویت شده یا نشده و توربو یا بدون توربو بسته می شود و قدرت خودرو شما را تا ۳۵ درصد و ترک را تا ۲۵ درصد افزایش می دهد نصب آن بسیار ساده بوده و در کمتر از چند دقیقه می توان آن را نصب و یا خارج نمود حتی خودتان می توانید آن را نصب نمایید از مزایای فوق العاده مناسب مهم و خوب آن می توان گفت که هیچگونه آثار منفی بروی ای سی یو و موتور و دیگر قطعات برقی خودرو نداشته و به محض جدا سازی آن تنظیمات خودرو شما نیز به حالت اولیه گشته و هیچگونه زیانی را به هیچکدام از قطعات خودرو وارد نمی نماید.

ما با اعمال تغییر مورد نیاز شما در ناحیه مورد نظر شما حس خوب رانندگی رو بهتون میدیم . ضمنا با توجه به درخواست مشتری کاهش مصرف سوخت نیز در برنامه ایسیو اعمال میگردد. این سوپر چیپ به راحتی می تواند تا 5% مصرف سوخت خودروی شما را کاهش دهد. میتوانید از سرسیلندرهایی استفاده کنید که به ازای هر سیلندر هشت سوپاپ یا بیشتر دارند. چرخ های جلو، چرخ های عقب و سیستم های AWD هر کدام به مهارت خاصی نیاز دارند به خصوص هنگام ترمز، و چرخش یادگیری برای تبدیل شدن به یک راننده کارآمد و مؤثر درنهایت به شما کمک می کند تا بهترین عملکرد را از وسیله نقلیه خود داشته باشید. پس تحت هیچ شرایطی در مبدل کاتالیست خود سوراخ ایجاد نکنید. وای خدا من دارم پرواز می کنم و دیگر هیچ … هر کدام از خودروهای نسل جدید برای کنترل اتومبیل در قسمت های مختلف سنسور های گزارشگر دارد، که برخی به ایسیو اطلاعات میدهند و برخی دیگر عملگر هستند که از ایسیو فرمان می گیرند و عملی رو انجام میدهند.

با یک ترفند تخصصی و انحصاری با اعمال تغییر در حالت های مختلف ، حس لذت رانندگی همراه با کاهش مصرف سوخت رو به راننده محترم ارائه میدهیم که علاوه بر حس نفس دار بودن ماشین و افزایش شتاب و کم نیاوردن در حالت فشار(سربالایی) یا کولر ،مصرف سوخت افزایش نمیابد و یا حتی کاهش مصرف سوخت رو تجربه کنید. ضمنا این ریمپ استیج ۳ فقط بروی خودروهای که از سوخت با کیفیت استفاده و ۱۰۰% تقویت مکانیکی موتور را انجام داده اند قابل اجرا است . همین روند باعث شده است تا زمان ارسال دستور به موتور بسیار پایین آمده و شتاب ماشین افزایش یابد. فاصله بین الکترود و پلاتینهای شمع در طی عمر عملکرد این شمعها ثابت میماند، به همین خاطر عمر مفید شمعهای سه پلاتینه از تک پلاتینه بیشتر است. الکترود مثبت در این نوع شمعها سوزنی شکل است و از فلز ایردیوم برای ساخت آن استفاده میشود. عدم تنظیم درست تسمه تایم یا خارج شدن از تنظیم اصلی، باعث میشود در تنظیم بالا و پایین رفتن سوپاپها مشکل ایجادشده و خودرو احتراق مناسبی نداشته باشد. برای تقویت این بخش از خودرو میتوانید از لولههای اگزوز تقویتشده یا اسپرت استفاده کنید که به دلیل داشتن قطر بیشتر و مبدل کاتالیزور ارتقاءیافته، قدرت خودرو را به مقدار قابلتوجهی افزایش میدهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد {افزایش شتاب خودرو|افزایش شتاب ماشین|شتاب|افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب ماشین|ایران کارز} بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.