راهکار جلوگیری از بن شدن کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به حل مشکل بسته شدن تلفن همراه در شبیه سازها می پردازیم. برای حل این مشکل با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل همراه باشید و شما را با ترفندهایی که برای حل مشکل بسته شدن موبایل دیوتی در شبیه سازها نیاز دارید آشنا می کنیم.

حل مشکل مسدود کردن کالاف دیوتی موبایل در شبیه سازها

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اکانت موبایل موبایل آف دیوتی شما گاهی مسدود می شود و نمی توانید برای مدت معینی وارد اکانت بازی موبایلی کال آف دیوتی خود شوید. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

تماس بدهی

کالاف دیوتی موبایل نام یکی از بهترین بازی های اکشن در سبک بقا و سلاح های حال حاضر دنیاست. این بازی توسط استودیو Activision ساخته شده است و در تاریخ 1 اکتبر 2019 منتشر شده است. کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین اعتیاد آور و هیجان انگیز برای بسیاری از بازیکنان است.

بازی کالاف دیوتی موبایل را می‌توان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کرد، اما با استفاده از برخی شبیه‌سازها نیز می‌توانید تجربه‌ای دلپذیر از این بازی بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود داشته باشید. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، برخی از این شبیه سازها عبارتند از: nox player، blue stacks، ld player، memu، dorid 4x، game loop و که که در ادامه بیشتر در مورد عملکرد این شبیه سازها توضیح خواهیم داد.

در این بازی کالاف دیوتی موبایل شما با تعداد زیادی بازیکن در سراسر جهان مبارزه خواهید کرد و تعداد زیادی ماموریت مهم و متفاوت را بر عهده خواهید گرفت. بازی دارای چندین حالت مختلف از جمله حالت بازی 5 نفره، حالت بتل رویال و زامبی و … می باشد که می توانید هر حالتی را که دوست دارید انتخاب کنید و ساعت ها از بازی خود لذت ببرید.

پیشنهاد ما به شما این است که این بازی جذاب و فوق العاده را دانلود کرده و تا انتها از بازی لذت ببرید.

در بازی کالاف دیوتی موبایل از مدرن ترین و به روزترین سلاح های دنیا برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنید و آنها را شکست دهید. شما و 99 نفر دیگر با هواپیما به جزیره ای ناشناخته برده می شوید و با کمک چتر نجات در این جزیره فرود می آیید. به محض فرود در این جزیره باید به دنبال سلاح ها و تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت باشید. .

 

تنها هدف شما در این جزیره زنده ماندن و حفظ بقای خود است و باید تمام تلاش خود را برای نجات جان خود انجام دهید. با خرید CP کالاف دیوتی موبایل می توانید لباس، اسلحه، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل شخصیت های مورد علاقه و برای خود خریداری کنید و شخصیت خود را در بازی به دلخواه شخصی سازی کنید.

 

وقتی در بتل رویال با دشمنان خود مبارزه می کنید، نقشه منطقه نبرد کوچکتر و کوچکتر می شود تا بتوانید با دشمنان بیشتری روبرو شوید و افراد بیشتری را نابود کنید.

چرا کالاف دیوتی موبایل گاهی اوقات ممنوع می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که حساب کاربری شما در بازی مسدود می شود، مانند:

استفاده از برنامه های تقلبی (هک یا برنامه های کلاهبرداری درون بازی)

از شبیه سازهایی مانند LD Player، Nox Player، Memu، Blue Stacks و … استفاده کنید.

زمانی که بازی Log داشته باشد یا سرور بازی مشکل داشته باشد و در قسمتی که مشکل دارد یک کار تکراری انجام می دهید ممکن است اکانت شما مسدود شود.

استفاده از نرم افزار تغییر IP می تواند حساب شما را نیز مسدود کند زیرا IP شما دائما در حال تغییر است و سرورهای بازی برای جلوگیری از هک دستگاه شما را مسدود می کنند.

منبع: diamond-land.ir