دیگو مارادونا 8 روز پس از عمل جراحی مغز از بیمارستان مرخص شد

دیگو مارادونا روز چهارشنبه ، بیش از یک هفته پس از عمل جراحی مغز ، از بیمارستانی در بوینس آیرس مرخص شد و به بهبود خود در یک خانه خصوصی ادامه خواهد داد.

تصاویری که از ایستگاههای تلویزیونی محلی پخش شده نشان می دهد که قهرمان سابق جام جهانی با آمبولانس از درمانگاه اولیووس خارج شده است. پزشک مارادونا ، لئوپولدو لوکه ، به خبرنگاران گفت که وی اجازه آزادی را صادر کرده است.

وکیل وی ، ماتیاس مورلا ، گفت که آرژانتینی 60 ساله به درمان وابستگی به الکل ادامه خواهد داد. انتظار می رود او در خانه ای در نزدیکی دختران بزرگتر خود بماند.

هفته گذشته قهرمان جام جهانی 1986 یک عمل اورژانسی برای هماتوم ساب دورال انجام داد که تجمع خون بین غشا و مغز او است.

دکتر شخصی مارادونا ، متخصص مغز و اعصاب ، لئوپولدو لوکه ، روز سه شنبه گفت که حتی مصرف مقادیر کمی الکل می تواند اثرات منفی در ترکیب با داروی مورد نیاز مارادونا برای بهبودی داشته باشد.

ستاره سابق بوکاجونیورز ، بارسلونا و ناپولی در گذشته مشکلات اعتیاد داشته است.

مارادونا در ابتدا با علائم افسردگی ، کم خونی و کمبود آب در کلینیک دیگری در لا پلاتا بستری شد ، قبل از اینکه با کشف هماتوم ساب دورال به اولیووس منتقل شود.

دکتر لوکه گفت که یک حادثه احتمالاً باعث هماتوم ساب دورال شده است اما مارادونا هیچ افتادنی یا بدبختی را به خاطر نمی آورد.

مارادونا در 30 اکتبر هنگام مربیگری در تیم دسته اول Gimnasia y Esgrima احساس بیماری کرد. او قبل از پایان نیمه اول آنجا را ترک کرده بود و سوالاتی در مورد سلامتی خود ایجاد کرد.