دانلود کتاب آنلاین

مقامات آمازون می گویند که تا پایان سال دیگر خوانندگان قدیمی Kindle به اینترنت دانلود کتاب آنلاین دسترسی نخواهند داشت.
اینترنت را از کتابفروشی های قدیمی آمازون قطع کنید
مقامات آمازون می گویند تا پایان سال دیگر خوانندگان قدیمی کیندل دیگر به اینترنت دسترسی نخواهند داشت. آمازون خرید کتاب آنلاین با تخفیف اولین نسل Kindles خود را به اینترنت 3G مجهز کرده بود. اما اکنون او می گوید این نسل نیازهای مصرف کنندگان را برآورده نمی کند.

در ایالات متحده ، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مانند Tymobile و Verizon اعلام کرده اند که تا پایان سال 2022 ، نسل پنجم اینترنت تلفن همراه رسماً در دسترس خواهد بود و دستگاه های قدیمی دیگر خرید کتاب آنلاین با تخفیف نمی توانند از خدمات جدید استفاده کنند.

اولین دستگاههای Kindle با دسترسی به اینترنت توسط آمازون در بازار کتاب ایالات متحده در سال 2007 معرفی شد. البته آمازون می گوید هنوز Wi-Fi برای این دستگاه ها در دسترس است.

اینترنت نسل پنجم نوع جدیدی از شبکه است که مبتنی بر نوآوری مدرن است و نه تنها پهنای باند تلفن های همراه امروزی را افزایش می دهد ، بلکه شبکه های تلفن همراه را به طرز شگفت انگیزی گسترش می دهد و صنایع جدیدی را وارد زندگی روزمره مردم می کند. به طور کلی ، اینترنت 5G طیف وسیعی از خدمات را از کوچکترین عناصر گرفته تا آموزش ، حمل و نقل و غیره به هم متصل می کند.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری استان آذربایجان غربی گفت: کتابفروشی هایی که در این پروژه خرید آنلاین کتاب عضویت دارند باید از ظرفیت رسانه های محلی برای تبلیغ و آگاهی مردم از روند اجرای پروژه استفاده کنند.
باید از ظرفیت رسانه برای تبلیغ طرح های کتاب فصلی استفاده کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (دانلود کتاب آنلاین ) در آذربایجان غربی ، خجتوسلام ناصر خدایاری ، مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان آذربایجان غربی ، صبح امروز چهاردهم مردادماه همزمان با اجرای تابستان کتاب 1400 از یکی از کتابفروشی های شرکت کننده در این پروژه ، “کافه کتاب ارومیه” دیدن کرد و از مشکلات آنها مطلع شد.

پس از این دیدار ، وی در گفت و گو با دانلود کتاب آنلاین گفت: “با وقوع تاج ، افراد فرهنگ و هنر بیشتر از سایر گروه ها متحمل ضرر شده اند. ما باید در جبران این ضرر تا آنجا که ممکن است در روزهایی که می بینید کمک کنیم. “ما تاج هستیم و شعار این است که در خانه بمانیم ، و ماندن در خانه فرصتی کتاب های آنلاین عالی برای خواندن کتاب و افزایش آگاهی است.

این مقام مسئول افزود: انجام این پروژه های فصلی فرصتی عالی برای آشنایی و آشنایی با کتابفروشی ها است. استفاده از رسانه و ظرفیت مطبوعات برای انعکاس قابلیت ها و قابلیت های ناشران و صنعت نشر استان باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد و مطبوعات و رسانه ها می توانند نقش موثری در ارتقاء و ارتقاء کیفیت نشر در استان

خدایاری گفت: با ظهور کتابفروشی ها ، تأثیر این گروه در بینش و آگاهی ، و در این راستا باید علایق مردم بررسی شود.

این مقام مسئول افزود: متأسفانه در استان آذربایجان غربی با رکود کتاب و کتابفروشی روبرو هستیم.

مدیر کافه کتاب ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خرید کتاب آنلاین ، ضمن بیان اینکه کتابفروشی او کتاب های متنوعی در زمینه های رمان ، تاریخ ، فلسفه ، جامعه شناسی ، روانشناسی ، شعر و سینما ارائه می دهد ، اظهار کرد: نظمی در کتابفروشی و دوستان زیادی آمدند تا فضای کافه ارومیه را رایگان بخوانند. با این حال ، به دلیل گسترش تاج ، فقط بخش فروش کتاب در حال حاضر فعال است.

مهدی گاسد افزود: صفحه کتابفروشی اینستاگرام ما یکی از فعال ترین صفحات مربوط به کتابهای سایت پری خبر است و تقریباً نیمی از کتابهای خواننده را با استفاده از این شبکه ، چه از طریق پیک و چه از طریق پست تحویل می دهیم.

نماینده از تبلیغات ضعیف و یارانه کافی برای کتابفروشی ها به عنوان مشکلات این طرح یاد کرد.

لازم به ذکر است که 24 کتابفروشی در استان آذربایجان غربی شامل حوزه کتاب ارومیه خرید آنلاین کتاب، پرهام ، کتاب و نرم افزارهای تحقیقاتی ، زارع ، سلیمی ، شهر کتاب بوکان ، علوم دانشگاهی ، موکریان ، نمایشگاه کتاب خطا کتاب های آنلاین، کتاب پیام ، امام شفیع کتابخانه سردشت ، کتابفروشی بشری ، کتابفروشی رضایی ، سلطانی ، صالحی ، زرافات ، گزینگ ، دانش ، محمد رسول الله ، منگ ، خانه دوست و زارع در پروژه تابستانی کتاب 1400 فعالانه شرکت می کنند.