خرید بازی جالیز و آموزش آن

بازی ایرانی جالیز به جالیز حاصلخیز و درآمدزا خوش آمدید. در همین بازی اقتصادی اهمیت کاشت و برداشت محصولات خویش خرید بازی فکری جالیز می‌توانید سود خوبی به دست آورید و در عین درحال حاضر حساس معامله‌ی بازی فکری هوپا مدل جالیز محصولات با دیگر بازیکنان می‌توانید سریع‌تر به هدف ها زراعی خویش برسید.

خرید بازی فکری جالیز

 

جالیز یک بازیِ کارتیِ رقابتی است. بازیکن‌ها در این بازی حساس مدیر و توسعه جالیزها و خرید کود و تراکتور تلاش می کنند  خرید بازی جالیز تا بهترین و گران‌ترین محصولات را بکارند و اصلی فروش آنها، به دست آوردن و کارشان را حسابی سکه کنند. موفقیت در به دست آوردن و عمل کشاورزی، همان ‌قدر که به سخت‌کوشی و همت احتیاج دارد، خرید بازی فکری جالیز حواس جمع، حساب و کتاب بازی فکری هوپا مدل جالیز و کمی نیز شانس می‌خواهد. بهترین متاع را بکارید، به موقع محصولات را برداشت کنید، خرید بازی فکری جالیز زمین‌ها را توسعه دهید و بهترین معاملات را اهمیت کشاورزهای دیگر انجام بدهید تا بتوانید بهترین کشاورز جالیز باشید. به جالیز حاصلخیز خوش آمدید. خرید بازی فکری جالیز در این بازی کارتی اقتصادی هر بازیکن جالیزهای خود را در اختیار داراست و در ارتفاع بازی سعی می‌نماید تا اهمیت کاشت خرید بازی فکری جالیز و برداشت بهترین محصولات، درآمد بیشتری را بدست آورد.

 

قیمت بازی فکری جالیز

بازیکنان همچنین حساس  بازی فکری هوپا مدل جالیز معامله‌ی محصولات حساس همدیگر می‌توانند تعداد بیشتری از محصول را به فروش برسانند. هرچه تعداد کارت‌های یک فرآورده در زمان برداشت بیشتر باشد، درآمد بیشتری را قسمت خرید بازی فکری جالیز بازیکن می‌کند، ولی نقص‌ اینجاست که تعداد کارت‌های هر متاع محدود هست و ممکن میباشد بخش اعظم از یک بازیکن در هر لحظه به دنبال کاشت آن فرآورده باشند. هر نوبت بازی فکری بازیکنان در این بازی، به سه مرحله تقسیم می‌شود. در مرحله‌ی اولیه یا این که کاشت، بازیکن می بایست کارت محصولاتی خرید بازی فکری جالیز را در جالیزش بکارد. در مرحله‌ی دوم یا بازار، بازیکن دو کارت جنس را برای معامله حیاتی دیگر بازیکنان رو می‌کند.

 

آموزش بازی جالیز

در مرحله‌ی سوم یا اخذ محصول، بازیکن کارت‌هایی را به دست خودش طولانی تر می‌کند. بازیکنان می توانند در هر وقتی در طول بازی محصولاتشان را به فروش برسانند، و اما که هرچه تعداد خرید بازی فکری جالیز کارت‌های محصولی بیشتر باشد سود بیشتری را عاید بازیکن می‌کند. در طول بازی بازیکنان اساسی توسعه جالیزها و خرید کردن کود و تراکتور، بازدهی جالیزها را افزایش میدهند و سعی می‌نمایند تا در پایان بازی بیشترین درآمد را کسب کنند و خرید بازی فکری جالیز برنده‌ی بازی باشند. بازی جالیز در سال 1395 به وسیله محسن پوررمضانی طراحی شده‌ خرید بازی فکری جالیز و بوسیله بخش تحقیق و توسعه‌ی هوپا به تولید رسیده‌است.بازی فکری هوپا مدل جالیز  این بازی نسخه‌ی تغییریافته‌ای است از بازی فراوان برنده Bohnanza که بوسیله طراح مشهور آلمانی Uwe Rosenberg در سال ۱۹۹۷ عرضه شده‌است.

نحوه بازی جالیز

 

محتویات جعبه بازی ۱۷۶ کارت کالا ۳۵ نشان ۱۴ صفحه‌ی بازی ۱کیسه پارچه ای دفترچه قوانین بازی بازی فکری جالیز یک بازی کارتی رقابتی حساس تم اقتصادی می باشد. در این بازی استراتژیک خانوادگی خرید بازی فکری جالیز بازیکن ها اساسی مدیریت و توسعه جالیزها و خرید کردن خرید بازی فکری جالیز کود و تراکتور تلاش می کنند تا حیاتی میزان مرغوب بودن ترین و گرانترین محصولات را بکارند و مهم فروش محصولات به دست آوردن و فعالیت خویش را رونق دهند. در بازی جالیز بایستی نقش خرید بازی فکری جالیز یک کشاورز حسابگر را ایفا کنید. سبک بازی: استراتژیک – بازی فکری هوپا مدل جالیز اقتصادی تعداد بازیکن: ۳-۷ نفر رده ی سنی : ۹+ سال دوران بازی: ۴۵-۹۰ دقیقه مکانیزم بازی: عده آوری کارت ، رای زنی ، مبادله ، ریسک پذیری، برنامه ی استراتژیک تقویت مهارت: تفکر استراتژیک، تصمیم گیری، مذاکرات و تعامل اجتماعی بازی فکری جالیز یک بازی رقابتی خرید بازی فکری جالیز از سری بازی های فکری هوپا می باشد.

 

قوانین بازی جالیز

 

جالیز یک بازی استراتژیک فوق العاده به جهت بدور همی های دوستانه و خانوادگی می باشد و این بازی هیچ خرید بازی فکری جالیز محدودیت سنی ندارد و کلیه اعضای خانواده در کنار نیز می توانند از آن لذت ببرند. بازی جالیز بر پایه بازی موفق بونانزا (Bohnanza) بوسیله انتشار هوپا طراحی و عرضه شده است. شما می توانید برای یادگیری روش انجام بازی فکری جالیز، ویدئوی آموزشی قرار گرفته شده را تماشا خرید بازی فکری جالیز نمایید و یا به خواندن ادامه متن بپردازید. بازی فکری جالیز کلیدی هدف رشد مهارت مذاکره و تعامل کلیدی افراد طراحی شده است. تشکیل مجموعه، مصاحبه و تجارت از گزاره مکانیزم های دارای این بازی می باشند. بازی فکری جالیز بر پایه بازی دوست داستنی و پرطرفدار Bohnanza اصلی سبک بازی استراتژیک بازی فکری هوپا مدل جالیز  اقتصادی طراحی شده است.

 

محتویات بازی جالیز

 

این بازی شما را به یک جالیز سر سبز اهمیت کلی محصولات خوش مزه میبرد. در بازی جالیز باید از امکانات و تجهیزات خویش استفاده نمایید و بهترین محصولات را بکارید و در روزگار مطلوب محصولات خود را برداشت و آنان را بفروشید و یا این که محصولات خویش را اهمیت حریفان معامله کنید. خرید بازی فکری جالیز در صورتی که اهل حساب مکتوب نمودن هستید خرید بازی فکری جالیز و به کشاورزی عشق مند می‌باشید این بازی دارای هیجان را به هیچ عنوان از دست ندهید. خرید بازی جالیز به جالیز حاصلخیز و درآمدزا خوش آمدید. در این بازی اقتصادی با کاشت و برداشت بازی فکری هوپا مدل جالیز محصولات خود می‌توانید سود لطف به دست آورید

درباره بازی جالیز

 

و در عین حالا دارای معامله‌ی محصولات دارای دیگر بازیکنان می‌توانید سریع‌تر به هدف ها زراعی خود برسید. سبک بازی: کارتی – اقتصادی خرید بازی فکری جالیز تعداد بازیکن: ۳-۷ نفر مناسب برای: ۹+ سال روزگار بازی: ۴۵-۹۰ دقیقه محتویات جعبه بازی خرید بازی جالیز ۱۷۶ کارت متاع خرید کردن بازی جالیز ۳۵ نشان ۱۴ صفحه‌ی خرید بازی فکری جالیز بازی ۱کیسه پارچه ای دفترچه قوانین بازی جالیز یک بازیِ کارتیِ رقابتی است. بازیکن‌ها در این بازی اصلی مدیریت و توسعه جالیزها و خرید کود و تراکتور تلاش  بازی فکری هوپا مدل جالیز می کنند تا بهترین و گران‌ترین محصولات را بکارند و حیاتی فروش آنها، به دست آوردن و کارشان را حسابی سکه کنند.

 

بازی فکری جالیز پیشرفته
بازی فکری جالیز قیمت
بازی فکری جالیز چگونه است
راهنمای بازی فکری جالیز
عکس بازی فکری جالیز
آموزش بازی فکری جالیز پیشرفته
بازی فکری جالیز هوپا
نقد و بررسی بازی فکری جالیز
آموزش بازی فکری جالیز هوپا
کارت های بازی فکری جالیز
نحوه بازی فکری جالیز
بازی فکری هوپا مدل جالیز
معرفی بازی فکری جالیز
مشخصات بازی فکری جالیز
محتویات بازی فکری جالیز
فروش بازی فکری جالیز
طرز بازی فکری جالیز
ساخت بازی فکری جالیز
روش بازی فکری جالیز
دانلود بازی فکری جالیز
خرید بازی فکری جالیز
خرید اینترنتی بازی فکری جالیز
بازی فکری جدید پالیز
جعبه گشایی بازی فکری جالیز
توضیح بازی فکری جالیز