جف لوهنوو سابق Astros GM به دنبال نقض دادخواست قرارداد 22 میلیون دلار آمریکا است

جف لوهنو ، مدیرعامل اسبق هوستون آستروس ، با شکایت از قرارداد حقوقی این تیم ، بیش از 22 میلیون دلار حقوق و دستمزد بدهی تحت معامله خود را هنگام اخراج در ژانویه دریافت کرده است.

این شکایت که روز دوشنبه در دادگاه منطقه ای هریس در هوستون مطرح شد ، ادعا می کند که لوهنو نمی دانسته است که در حین دویدن تیم به عنوان قهرمانی سری جهانی 2017 ، از دوربینی برای سرقت علائم استفاده شده است ، که به گفته راب منفرد ، کمیسر بیس بال ، قوانین بیس بال را علیه الکترونیک نقض کرده است.

Luhnow و مدیر AJ Hinch در 13 ژانویه گذشته توسط مانفرد به مدت یک فصل محروم شدند و بعداً همان روز توسط Astros اخراج شدند. تیم 5 میلیون دلار جریمه شد و از انتخاب مرحله اول و دوم در هر دو سال 2020 و 2021 محروم شد.

تحقیقات “MLB” در واقع مصوبه ای بین مالک Astros جیم کرین و کمیساریای MLB راب منفرد بود که تیم را قادر به حفظ قهرمانی خود در سری جهانی می کرد ، تمام تلاش خود را می کرد تا جرم کرایه و Luhnow گوزن دار را به دلیل رسوایی سرقت نشانه ها تبرئه کند که او هیچ شناختی از آن نداشته و هیچ نقشی در آن نداشته است. ” “فعالیتهای سرقت علائم توسط دفتر جلو آستروس انجام نمی شد. در عوض ، آنها توسط کارمندان عملیات بیس بال و با همکاری مربیان و بازیکنان طراحی و اجرا شدند – همانطور که توسط یافته های کمیسیونر مشخص شد.”

وکلای Luhnow ادعا کردند تام کوچ وزر ، مدیر اطلاعات پیشرو در Astros ، تنها 70 شاهد در تحقیقات MLB بود که ادعا کرد Luhnow از سرقت علائم الکترونیکی صحبت کرده است. آنها ادعا كردند كه كخ-وزر در تحقیقات بیس بال نشانه هایی را دزدیده و دروغ گفته و ادعا كرده اند كه آستروس به كوخ-وزر گفته است “تا زمانی كه اعمالش توسط ناظرانش ، از جمله لوهنو مجازات شود ، می تواند شغل خود را حفظ كند.”

تماشا کنید | جیمی استراشین ، CBC Sports ، در مورد نحوه تقلب Astros صحبت می کند:

مدیر Astros AJ Hinch و جی ام ال Jeff Luhnow پس از محرومیت این دو از طرف MLB به دلیل دزدی در زمان هوستون به عنوان قهرمانی سری جهانی 2017 و در طول فصل 2018 توسط MLB محروم شدند. 4:18

آنها گفتند که تحقیقات مانفرد “فقط می تواند یک منبع غیرقابل اعتماد تولید کند – رئیس اصلی طرح های سرقت علامت آستروس که لوهنو را برای نجات شغل خود” دخیل “کرد.”

سخنگوی مایکل تیوان گفت که MLB از اظهار نظر خودداری کرد و طبق گفته سخنگوی ژن دیاس ، Astros اظهار نظر را رد کرد. کوچ-وزر به نامه های الکترونیکی که به دنبال نظر بودند ، پاسخ نداد.

“” تحقیقات “ظاهرا بررسی نشده است – و کمیسر به راحتی از ذکر بیش از 22000 پیام متنی و چت هم زمان ارسال شده یا دریافت شده توسط این فرد که باعث تزلزل انگشت اشاره پس از واقعیت وی در Luhnow می شود ، در گزارش خود غافل شد ، “وکلا نوشتند.

آنها ادعا كردند كه كخ-وزر به همكاران خود پیام داده است “به جف نگویید.”

Luhnow با قراردادی در 24 مه 2018 موافقت کرد که بیش از 31 میلیون دلار غرامت تضمینی به علاوه پاداش عملکرد و سود سود را خواستار شد. این قرارداد خواستار اختلافات برای رفتن به داوری با منفرد یا منتخب وی بود ، اما لوهنو خواست که به دلیل درگیری مانفرد کنار گذاشته شود.

تماشا کنید | Astros در بازی 7 برنده سری جهانی 2017 است:

هیوستون برای اولین قهرمانی خود در سری جهانی در تاریخ حق رای دادن ، لس آنجلس را 5-1 شکست می دهد. 2:26

آنها گفتند كه قرارداد لوهنو فقط به دلیل نقض مادی سیاست های باشگاه ، عدم صداقت یا كلاهبرداری ، اقدامات مجرمانه شامل كدورت اخلاقی یا عدم موفقیت یا امتناع از پیروی از دستورالعمل های قانونی مربوط به وظایف تیمی ، مجاز به فسخ است. آنها گفتند كه Astros در پایان این نامه نامه های مانفرد به Luhnow را در تاریخ 2 و 13 ژانویه عنوان كرد كه او ادعا كرده بود كه او قوانین اصلی لیگ ، قرارداد و دستورالعمل های قانونی مربوط به وظایف خود را نقض كرده است.

وکلا نوشتند: “خاتمه Astros از Luhnow تلاشی است – مانند کمیساری که قبل از آنها بود – برای ساخت Luhnow به عنوان یک گوسفند قربانی برای سازمان در حالی که بازیکنان و کارمندان اتاق فیلم که نقشه ها را طراحی و اجرا کردند مجازات نشدند.” “حتی با وقاحت بیشتر ، بیشتر مجرمان در طرح سرقت نشانه همچنان در این باشگاه مشغول به کار هستند.”

وکلای Luhnow گفتند که وقتی Luhnow در 15 سپتامبر 2017 با Hinch ملاقات کرد ، روزی که مانفرد جریمه نقدی را علیه Red Sox به دلیل نقض قوانین سرقت الکترونیکی و یا Yankees به دلیل استفاده نادرست از تلفن گودال اعلام کرد ، Hinch به او اطمینان داد که Astros عدم استفاده از هیچ فناوری تایید نشده در گودال. وکلای دادگستری می گویند بعداً هینچ به مانفرد گفت که وی نتوانسته است از تجهیزات الکترونیکی برای لوونو خبر دهد.

Hinch در تاریخ 30 اکتبر به عنوان مدیر Detroit Tigers استخدام شد.