تیم راگبی بانوان کانادا قرعه کشی جام جهانی 2021 را فرا گرفت

کانادا به دلیل قرعه کشی روز پنجشنبه مسابقات جام جهانی راگبی 2021 در نیوزیلند ، از تجدید رقابت های منطقه ای در ویترین زنان ، در استخری با تیم های آمریکایی و هنوز مشخص اروپا و آسیا قرار گرفت.

علاوه بر مسابقه نهایی آمریکای شمالی در استخر B ، نیوزلند مدافع عنوان قهرمانی در استخر A با استرالیا همخوانی داشت در حالی که انگلیس با بالاترین رتبه در استخر C به مصاف فرانسه می رود.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی در 18 سپتامبر تا 16 اکتبر 2021 در سه مکان مسابقه در نیوزیلند برنامه ریزی شده است.

نیوزیلند ، انگلیس و کانادا به لطف کسب رتبه جهانی در قرعه کشی جدا از هم نگه داشته شدند.

رتبه سوم کانادایی ها با رده بندی ششم آمریکایی ها ، اروپا 1 و آسیا یکم شد. ورود به اروپا با تورنمنت شماره 7 ایتالیا ، شماره 8 ایرلند و شماره 11 اسکاتلند به علاوه برنده راگبی تعیین می شود قهرمانی زنان اروپا در سال 2020 (شماره 10 اسپانیا ، شماره 14 روسیه یا هلند با رتبه هفدهم).

آن مسابقات قرار بود در ماه دسامبر برگزار شود ، اما به دلیل چالش های مربوط به بیماری همه گیر ، اوایل این ماه به تعویق افتاد.

تیم آسیا با شرکت در شماره 12 ژاپن ، شماره 15 قزاقستان و شماره 19 هنگ کنگ قهرمان مسابقات راگبی قهرمانی زنان آسیا 2020 خواهد شد.

نیوزیلند در رده دوم که سرخسهای سیاه از شش جام جهانی گذشته پنج پیروزی کسب کرده است ، در استخر A با شماره 5 استرالیا ، شماره 9 ولز و برنده نهایی مسابقات مقدماتی قرعه کشی شد. انگلیس در استخر C با شماره 4 فرانسه ، شماره 13 آفریقای جنوبی و شماره 22 فیجی قرار دارد.

ساندرو فیورینو ، مربی کانادا گفت: “هر استخر به طور مساوی مطابقت دارد.”

اخراج طولانی

کانادایی ها از زمان شکست 19-0 و 52-27 آمریکایی ها در سری Can-Am در نوامبر 2019 در کالیفرنیا با هم نبودند. آمریکا زمانی که آنها در تابستان سال 2019 ملاقات کرد به دست آورد.

فیورینو گفت: “ما در دو سال گذشته نبردهای بسیار خوبی با آنها داشته ایم.”

“ایالات متحده ، مشابه ما ، وقتی تیم کامل خود را با هفت نفره می آورند [players]، آنها یک تیم بسیار سخت برای مطابقت هستند ، “. وی اضافه کرد.

الیسا آلاری پیشکسوت ، که امیدوار است بتواند در سومین جام جهانی خود بازی کند ، در مورد آمریکایی ها گفت: “در آنجا جنگ به وجود خواهد آمد. ما هر دو بسیار فیزیکی هستیم. “ما آنها را به خوبی می دانم، به ما خوب می دانم.”

در حالی که کانادا و آمریکا دو تیم از چهار تیمی هستند که در هر جام جهانی راگبی شرکت کرده اند ، در کنار انگلیس و فرانسه ، رقبای آمریکای شمالی قبلاً در جام جهانی در همان گروه دور مقدماتی نبوده اند.

فیورینو باید منتظر بیماری همه گیر باشد تا تیمش را جمع کند. هنوز او امیدوار است که تابستان سال آینده و در آستانه جام جهانی ، یک قطعه خوب از این تیم بدست آورد.

بسیاری از بازیکنان او برای ادامه بازی در طول بیماری همه گیر به خارج از کشور نقل مکان کرده اند. تقریباً دوازده نفر در انگلیس ، فرانسه یا نیوزیلند بازی می کنند. بقیه در کانادا هستند ، که اغلب در دوره های شغلی روزانه آموزش می بینند.

بهترین قهرمانی کانادا در جام جهانی نایب قهرمان سال 2014 بود که انگلیس 21 بر 9 شکست خورد. زنان کانادایی در سال 1998 ، 2002 و 2006 (زمانی که کانادا میزبان آن بود) چهارم شدند.