تیم جدید سانفرانسیسکو NWSL Bay FC نامیده خواهد شد

تیم جدید لیگ ملی فوتبال زنان در منطقه خلیج سانفرانسیسکو Bay Football Club یا به اختصار Bay FC نامیده خواهد شد.

نام، لوگو و رنگ‌های تیم – سرمه‌ای، قرمز خشخاش و خاکستری مه‌آلود – روز پنجشنبه رونمایی شد. Bay FC قرار است در سال 2024 به عنوان تیم چهاردهم لیگ به NWSL ملحق شود.

این تیم انتظار دارد در ماه‌های آینده مکان تمرین موقت خود را اعلام کند و برنامه‌هایی برای ساخت یک مرکز تمرین دائمی در آینده دارد.

“یکی از چیزهایی که در کل این فرآیند به آن فکر کردیم این بود که می‌خواستیم برای کل منطقه بزرگ باشیم – ما نمی‌خواستیم فقط برای خلیج شمالی باشیم، ما نمی‌خواستیم فقط برای خلیج شرقی یا خلیج باشیم. خلیج جنوبی،” آلی واگنر، رئیس مشترک Bay FC گفت. مکان‌های باورنکردنی و باورنکردنی در منطقه خلیج وجود دارد که این مکان را به یکی از خاص‌ترین مکان‌های جهان تبدیل می‌کند.

واگنر یکی از شرکای موسس تیم به همراه دیگر بازیکنان سابق تیم آمریکایی برندی چستین، دانیل اسلاتون و لزلی آزبورن است.

لوگوی Bay FC دارای یک تصویر سبک از یک پل با حرف B است.

شرکت سرمایه گذاری Sixth Street مستقر در سانفرانسیسکو با سرمایه گذاری 125 میلیون دلاری، حامی اکثریت Bay FC است. این شرکت همچنین در باشگاه های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا و همچنین سن آنتونیو اسپرز از NBA سرمایه گذاری کرده است.

آلن واکسمن، مدیر عامل خیابان ششم، در هیئت مدیره NWSL خدمت خواهد کرد. سایر اعضای هیئت مدیره فرنچایز عبارتند از شریل سندبرگ، مدیر سابق فیس بوک، ریک ولتز، رئیس سابق گلدن استیت وریرز، و استاسی اسلاتر، معاون سابق ارتباطات سانفرانسیسکو جاینتز.

NWSL در میانه فصل یازدهم خود با 12 تیم است. آنجل سیتی در لس آنجلس و موج سن دیگو سال گذشته به لیگ پیوستند. ماه گذشته لیگ از بازگشت یوتا رویالز خبر داد که در سال 2024 نیز بازی خود را آغاز خواهند کرد.

انتظار می رود لیگ در آینده یک تیم پانزدهم را در منطقه بوستون اضافه کند.