توکتامیشوا ، کولیادا ، رقیبان جوان گرندپری روسیه را از بین می برد

اسکیت بازهای باتجربه الیزاتا توکتامیشوا و میخائیل کولیادا چالش های رقبای جوان تر را برای پیروزی در مسابقات خود در مسابقات جایزه بزرگ روسیه در روز شنبه انجام دادند.

توکتامیشوا با سه پرش سه گانه در اسکیت آزاد خود موفق شد با کسب 223.39 امتیاز اولین عنوان گرند پری خود از سال اسکیت کانادا در سال 2018 و تنها دومین قهرمانی خود از فصل قهرمانی جهان در 15-2014 را بدست آورد.

قهرمان اروپا النا کوستورنایا پس از برنامه کوتاه جمعه هدایت را بر عهده داشت اما پس از فرود بی دست و پا در اسکیت آزاد در رتبه 220.78 دوم شد. آناستازیا گلیاکووا در تاریخ 03.03.2003 سوم بود ، کمی جلوتر از الکساندرا تروسووا ، که تلاش کرد چهار پرش چهارنفره انجام دهد اما هیچ یک از آنها را پاک نکرد و سه بار در برنامه خود سقوط کرد.

کولیادا پس از پیشی گرفتن از رهبر برنامه کوتاه موریسی کویتلاشویلی در اسکیت آزاد مردان ، اولین رویداد جایزه بزرگ خود را به مدت سه سال برنده شد.

تماشا کنید | توکتامیشوا در مسابقات زنان برتر از رقبا است:

قهرمان جهان ISU 2015 الیزاتا توکتامیشوا ادعا می کند که در مسابقات بانوان گرند پریکس روسیه با کسب امتیاز 223.39 پیروز شده است. 7:28

کولیادا در راه رسیدن به دو بالگرد چهارنفره به امتیاز کلی 281.89 رسید. کویتلاشویلی اسکیت باز گرجی پس از افتادن بر روی چهار پایه و قرار گرفتن در مکان 275.80 ، برتری شش امتیازی خود نسبت به کولیادا را از برنامه کوتاه تبخیر کرد. پتر گومننیک در تاریخ 268.47 سوم شد و دیمیتری آلیف قهرمان اروپا پنجم شد.

الكساندرا بوئیكوا و دیمیتری كوزلوسكی قهرمان اروپا در مسابقه جفتها با امتیاز 232.56 به پیروزی رسیدند و یك دیگر از دو نفره قهرمان اروپا ، ویكتوریا سینیتسینا و نیكیتا كاتسالاپوف با رقم 217.51 ​​برنده رقص یخ شدند.

تماشا کنید | کولیادا در مسابقات مردان از میدان خارج می شود:

امتیاز کل 281.89 میخائیل کولیادای روسیه به وی پیروزی در مسکو در مسابقات جایزه بزرگ ISU روسیه Rostelecom Cup 7:42

ویروس کرونا ویروس تغییرات گسترده ای را در مدار اسکیت شکل ایجاد کرد. از شش دوره گرندپری که در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، دو مسابقه لغو شده است. فینال ماه آینده برای پکن تعیین شد اما با توجه به بررسی اتحادیه بین المللی اسکیت میزبانهای جایگزین ، این مسابقات به حالت تعلیق درآمد.

اسکیت بازها مجازند به جای دو مسابقه معمول فقط در یک مسابقه گرندپری شرکت کنند و باید نزدیکترین رقابت خود را در اولویت قرار دهند. این بدان معناست که زمین Rostelecom Cup با بیش از حد اسکیت باز از سایر کشورهای اروپای شرقی روسی است. کویتلاشویلی تنها اسکیت باز غیرروسی بود که در هر 5 رشته در میان 5 تیم برتر قرار گرفت.