بهترین ورزشکاران کانادایی امسال مقداری تاریک به زمان تاریکی رساندند

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

به زودی ، ما تقویم را عوض می کنیم و در نهایت امسال تمام می شود. واقعاً تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. ما قبلاً می دانیم که خطوط خودسرانه مانع از ویروس نمی شوند. اما ما موفق خواهیم شد … چیزی. که احتمالاً ارزش تجلیل دارد. سلام ، این روزها ، شما لذت خود را به جایی که می توانید ببرید.

و این به نوعی ورزش امسال بود. صادقانه بگویم ، آنها فقط در طی یک همه گیر جهانی بازگشتند زیرا برخی از افراد بسیار ثروتمند تاب تحمل کمی ثروتمند شدن را نداشتند. اما بازهم بازگشت آنها احساس خوبی داشت ، نه؟ چیزی آشنا چیزی طبیعی به هر حال کاری برای انجام

این که الان بهترین ورزشکاران کانادایی سال را انتخاب کنید احساس عجیبی است. آنچه این افراد برای سرگرمی ما انجام داده اند قابل مقایسه با کمک های مثلا پرستار یا مربی مهد کودک نیست. اما ، هنوز هم ، آنها در زمان تاریکی مقداری نور برای ما به ارمغان آوردند. و به ما اجازه داد روزهای بهتری را در پیش رو تصور کنیم.

در اینجا چگونگی انجام سه نامزد اصلی جایزه لو مارش ، که روز سه شنبه اهدا می شود ، انجام داد:

آلفونسو دیویس

او یک ماه پیش فقط 20 ساله شد ، اما ادمونتونیایی که در یک اردوگاه پناهجویان در غنا متولد شد یکی از بهترین بازیکنان جوان در فوتبال جهان است – و احتمالاً هیجان انگیزترین کانادایی است که تاکنون تولید کرده است.

برای کسی در سن او ، دستاوردهای دیویس در برابر رقابت های رده های برتر امسال حیرت انگیز بود. بوندس لیگای آلمان که یکی از بهترین لیگ های جهان است پس از اینکه به بایرن مونیخ کمک کرد هشتمین قهرمانی متوالی خود را بدست آورد ، او را تازه کار سال معرفی کرد.

دیویس همچنین نقش مهمی در کسب معتبرترین عنوان بایرن در فوتبال باشگاهی – لیگ قهرمانان یوفا داشت.

دویدن آرواره او برای هدف گذاری در مرحله یک چهارم نهایی بارسلونا یکی از بهترین نکات مهم فوتبال در سال 2020 است و سرعت ، چابکی و مهارت های توپ در کلاس جهانی دیویس را به نمایش می گذارد. وقتی بایرن در فینال توانست پاری سن ژرمن را شکست دهد ، دیویس اولین بازیکن تیم ملی مردان کانادا بود که قهرمان لیگ قهرمانان شد.

دیویس همچنین این فرصت را داشت که تلاش کانادا را برای صعود به اولین جام جهانی مردان از سال 1986 آغاز کند ، اما مرحله مقدماتی انتخابی منطقه ای به سال آینده برگردانده شد. تیم احتمالاً این بار نیز کوتاه می آید. حداقل ، ظهور دیویس امیدوار است که 2026 ، زمانی که کانادا میزبان مشترک است.

تماشا کنید | Devin Heroux از CBC Sports در سالی که بود:

ورزشکاران در سراسر جهان در یک نمایش قدرت بی سابقه صدای جمعی را بلند کردند. 5:03

جمال موری

دلخراش ترین بازیکن بسکتبال جوان کانادا سرانجام امسال با یک بازی جادویی در پلی آف NBA همه را جمع کرد.

این در دور اول آغاز شد ، جایی که گارد 23 ساله دنور ناگتس 50 ، 42 و 50 امتیاز از یوتا در بازی های متوالی کاهش یافت. فقط مایکل جوردن (بزرگترین بازیکن تمام دوران) و جری وست (پسری که در آرم NBA تصویر شده است) در سه بازی متوالی پلی آف امتیازات بیشتری کسب کرده اند. بسیار خوب شرکت.

موری در همین جا متوقف نشد. پس از اینکه دنور یوتا را حذف کرد ، در بازی 7 وقتی ناگت از سوراخ سری 3-1 صعود کرد تا کلیپرز کاوی لئونارد را ناراحت کند ، در بازی 7 گل 26 ، 21 و سپس 40 را به ثمر رساند. دویدن دنور در فینال وسترن مقابل لیکرز به پایان رسید ، اما موری در این سری میانگین 25 امتیاز داشت.

مانند ظهور دیویس در زمین فوتبال ، موری امیدهای تیم ملی خود را برای از بین بردن خشکسالی طولانی افزایش می دهد. کانادا از سال 2000 تاکنون به المپیک در بسکتبال مردان نرسیده است ، اما می تواند با پیروزی در یک تورنمنت انتخابی شانس آخر ویکتوریا در تابستان امسال ، به این مسابقات برسد.

شانس کانادا برای حضور در بازی های المپیک (شاید حتی صدمه ای در آنها) اکنون با داشتن یک محوطه ابتدایی بالقوه موری و شای گیلگوس-الکساندر ، یک ستاره دیگر در حال ظهور ، بسیار بهتر به نظر می رسد. در دسترس بودن می تواند مسئله ای باشد که فصل NBA به عقب رانده می شود ، اما آینده بسکتبال کانادا هرگز درخشان تر به نظر نمی رسد.

لوران دوورن-تاردیف

نوع کار او معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرد (در تیم فوتبال فانتزی شما هیچ خط حمله ای وجود ندارد) اما Duvernay-Tardif نقشی حیاتی در پیروزی تاریخی Super Bowl بازی کرد.

مسدود کردن 6 فوت 5 ، 320 پوندی کبکر به کانزاس سیتی کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در NFL را در 50 سال گذشته بدست آورد و این امکان را برای مهاجم جوان پاتریک ماهومز فراهم کند که MVP Super Bowl را بدست آورد – آخرین مرحله در صعود او به سوپراستارمی فوتبال.

چند هفته بعد ، همه گیر شد ، و ما یک بار دیگر یادآوری کردیم که Duvernay-Tardif بر روی یک تماس بالاتر تمرکز کرده است. به عنوان بخشی از کار خارج از فصل خود برای رسیدن به پزشک ، او ساکنان یک خانه مراقبت طولانی مدت در کبک را درمان کرد.

پس از صرف این زمان برای کمک به آسیب پذیرترین افراد ما ، Duvernay-Tardif تصمیم گرفت که احساس صحیح نیست که به محافظت از Mahomes برگردد. بنابراین وی برای ادامه آموزش پزشکی خود از قرارداد چند میلیون دلاری NFL برای امسال انصراف داد.

Duvernay-Tardif در هیچ کجا به ورزشکار Davies و Murray نزدیک نیست و او قصد ندارد ثروت یک تیم ملی کانادا را جبران کند. اما فقط خوب است بدانید که شخصی مانند او در آنجا وجود دارد.

در مورد این که ورزشکاران در سال 2020 چه اثری از خود نشان دادند ، در این مقاله توسط Devin Heroux از CBC Sports بیشتر بخوانید ، و در این ویدیو از انتخاب برخی از ورزشکاران کانادایی برای لو مارش مطلع شوید:

تماشا کنید | چه کسانی ورزشکارانی را انتخاب می کنند که جایزه لو مارش 2020 را انتخاب کنند ؟:

جایزه لو مارش به عنوان بهترین ورزشکار کانادا اعطا می شود ، همانطور که رسانه ها رای دادند. اما اگر ورزشکاران رأی بیاورند چه؟ ما با برندگان گذشته صحبت کردیم و از ورزشکاران کانادایی نظرسنجی کردیم تا ببینیم چه کسی را به عنوان برنده سال 2020 انتخاب می کنند. 4:36