با گیرنده گسترده ایستاده “دیگر” کانادا ملاقات کنید

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

یک گیرنده دیگر کانادایی وجود دارد که باید از آن مطلع شوید

Chase Claypool این آخر هفته بازی نخواهد کرد زیرا حریف برنامه ریزی شده Pittsburgh Steelers ، بالتیمور ریونز ، همچنان با شیوع ویروس کرونا مبارزه می کند. حداقل دوازده بازیکن بالتیمور در این هفته تست مثبت داشته اند ، از جمله لامار جکسون ، MVP MFP NFL. این بازی ابتدا از پنجشنبه شب تا بعد از ظهر یکشنبه انجام می شد تا به بالتیمور فرصتی برای کنترل امور برسد و امروز به روز سه شنبه هدایت شد.

بنابراین کلیپول باید کمی صبر کند تا به 10 تاچ داون خود اضافه کند – بیشترین دریافت توسط گیرنده تازه وارد NFL در 10 بازی اول خود – برای فولاد 10-0. اما یک گیرنده قابل توجه دیگر کانادایی نیز وجود دارد که به یک تیم فوتبال مشهور کمک کرده تا در آخر هفته شکست بخورد و در یک بازی بزرگ شکست بخورد و شما ممکن است در هفته های آینده بیشتر از او بشنوید.

جان متچی سوم بازیکن سال دوم دانشگاه آلاباما است که در دوران مدرن بیش از هر کس دیگری قهرمان مسابقات ملی کالج فوتبال ایالات متحده شده است. آنها در دو سال گذشته کوتاه بودند ، اما موج زرشکی 5 عنوان از 9 عنوان قبلی را از آن خود کرد. و آنها با رکورد 7-0 اکنون در رده های بالای جدول ملی قرار گرفته اند.

متچی قسمت مهمی از تیم است. وقتی یک ماه پیش ستاره سال سوم جایلن ودل با آسیب دیدگی مچ پا دچار مشکل شد ، کانادایی دریافت کننده شماره 2 آلاباما شد. در هفت بازی امسال ، Metchie 25 بازی برای 535 یارد و چهار تاچ داون دارد. بخش عمده ای از تولیدات او در دو نمایش هیولا انجام شد: یک بازی هفت گیر ، 151 یاردی و تنسی در 24 اکتبر (پس از آن که ودل در آغاز بازی زخمی شد) و یک پنج ضرب ، 181 حیاط ، دو لمس انفجار در 3 اکتبر در مقابل تگزاس A&M ، که اکنون در رتبه پنجم این کشور قرار دارد.

Metchie و Crimson Tide روز شنبه یکی از بزرگترین بازیهای سال خود را انجام می دهند – بازی Iron Bowl در مقابل رقیب سرسخت Auburn. ببرها 5-2 هستند و در رده 22 قرار دارند و انتظار می رود آلاباما پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا ، بدون مربی ستاره نیک سبان باشد. اما جزر و مد باید به راحتی برنده شود. آنها میزبان بازی هستند و 24.5 امتیاز آنها را مورد علاقه خود قرار می دهند.

مرحله بعدی می تواند مسابقه آلاباما با LSU مدافع عنوان قهرمانی کشور باشد که از 15 نوامبر به تعویق افتاد زیرا چندین بازیکن LSU مثبت بودند. تنها بازی فصل منظم دیگر برای آلاباما برابر آرکانزاس سبک وزن است. اگر جزر و مد جدول را اجرا کند ، آنها باید رده نخست را برای پلی آف کالج فوتبال چهار تیمی حفظ کنند. نیمه نهایی در روز سال نو میلادی است و بازی قهرمانی در 11 ژانویه برگزار می شود. این بازی ها توجه زیادی را به خود جلب می کند و مخاطبان تلویزیون در ایالات متحده را به خود جلب می کنند ، بنابراین متچی ممکن است به زودی خود را در یکی از بزرگترین مراحل ورزش آمریکای شمالی بازی کند.

به دلیل همه گیری ، گنبد مدتی به جایی نمی رود. (Trevor Lyons / رادیو کانادا)

Blue Jays به دنبال خلاص شدن از شر گنبد هستند

سومین استادیوم بدترین بازی بیس بال (پشت ورزشگاه Tampa Bay و Oakland) تقریباً از لحظه تکمیل منسوخ شده است. SkyDome با سقف جمع شونده (به عنوان آن زمان شناخته شده بود ، و هنوز هم توسط بسیاری شناخته می شود) که به عنوان یک شگفتی آینده برای افتتاح آن در نظر گرفته شد ، با شکستن بالتیمور در همان سال در کامدن یاردز محکوم شد. هنگامی که هواداران بیس بال نگاهی به آن جواهر و انبار قدیمی را در زمین راست دیدند ، دیوانگی پارک یکپارچهسازی با سیستمعامل شروع شد و استادیوم های چندمنظوره (مخصوصاً ورزشگاه های گنبدی) فوراً پاس شدند.

این گنبد که اکنون به دلیل غول بزرگ شرکتی که مالک آن است و Toronto Blue Jays نامگذاری شده است ، سه دهه قدمت دارد و با وجود برخی از بازسازی های اخیر ، هنوز هم در میان مکان های جذاب و جذاب در ورزش است. برخی از طرفداران از اطمینان از سقف قابل جمع شدن در برابر باران یا درخشش قدردانی می کنند و برخی نیز اصرار دارند که “در صورت باز بودن درب در یک روز خوب” “بد نیست”. اما همانطور که از بین آن عینک های گل رز نگاه می کنید ، هنوز در یک کاسه عظیم بتونی نشسته اید که هرگونه دید – یا نسیم – از نزدیکی دریاچه انتاریو را قطع می کند.

اما گنبد سه چیز را دنبال می کند: مکان ، مکان ، مکان. این درست در هسته مرکز شهر است و فقط با کمی پیاده روی از ایستگاه اصلی حمل و نقل تورنتو ، که دو خط اصلی مترو شهر و قطارهای مختلف حومه شهر را به هم متصل می کند. این مکان برای تسلیم شدن خیلی خوب است.

از این رو ، گزارش امروز Globe and Mail مبنی بر اینکه صاحبان جیزز احتمال ریزش گنبد و ساخت یک استادیوم جدید و کوچک تر ، با چمن طبیعی و با بودجه خصوصی را در ردپای آن بررسی کرده اند. این سالها به طول می انجامد و به تصویب دولت فدرال ، صاحب این زمین ، نیاز دارد. استادیوم فعلی متعلق به ارتباطات راجرز است که مالک جیز نیز می باشد ، زیرا این شرکت آن را به قیمت 25 میلیون دلار در سال 2004 خریداری کرده است (ساخت آن نزدیک به 600 میلیون دلار هزینه شده است ، بیشتر هزینه مالیات دهندگان). همچنین مشخص نیست که جی ها در هنگام ساخت کجا بازی می کنند.

سخنگوی شرکت تأیید کرد که در حال بررسی گزینه های ورزشگاه است ، اما گفت که از زمان بروز همه گیر شدن روند این روند متوقف شده است. بنابراین ، نکته اساسی: گنبد مدتی به جایی نمی رود.

به سرعت…

ستاره های سابق المپیک ، مارک توکسبری ، تسا ویرتوی و اسکات مویر از جمله 114 نفری بودند که به نشان کانادا معرفی شدند. Virtue و Moir در سال 2010 در ونکوور و 2018 در کره جنوبی طلای رقص یخ المپیک را به دست آوردند و سه عنوان جهانی را به دست آوردند. توکسبری در 100 متر کرال پشت بازی های المپیک 1992 بارسلونا به یک طلای غافلگیر کننده شنا کرد. او چند سال بعد به صورت علنی بیرون آمد و در حالی که با تیم المپیک کانادا درگیر بود از حقوق LGBTQ دفاع کرد. اطلاعات بیشتر در مورد این سه ورزشکار و سایر افراد مشمول نظم کانادا که روابط ورزشی دارند در اینجا بخوانید.

مایک تایسون روز شنبه می جنگد. پانزده سال پس از آخرین مسابقه حرفه ای خود ، قهرمان 54 ساله سنگین وزن در حالی که برای یک مسابقه شیرین کاری برابر همکار بزرگ بوکس روی جونز جونیور ، 51. که 51. سال است ، در رینگ قدم می گذارد تا برای قدیمی تر راحت تر شود -تایمرها ، فقط هشت دور دو دقیقه ای وجود خواهد داشت (به جای 12 دور استاندارد 3 دقیقه ای) ، آنها دستکش بزرگتری می پوشند و اگر کسی قطع شود جنگ متوقف می شود. این فقط در ازای پرداخت به ازای هر نمایش ارائه می شود ، بنابراین خریدار مواظب باشید.

و در نهایت…

سی و پنجمین سالگرد تولد یکی از شاخص ترین فیلم های ورزشی در همه زمان ها مبارک. از نظر دستاورد سینمایی ، دقیقاً این نیست گاو نر خشمگین. اما ، پوند برای پوند ، راکی چهارم – اکران شده در کانادا و سراسر آمریکا در 27 نوامبر 1985 – احتمالاً سرگرم کننده ترین فیلم بوکس ساخته شده است. مطمئناً قرنیه است. و ، بله ، این اساساً یک رشته آموزش و مبارزه با مونتاژهای پیچیده در یک متن نازک کاغذی است. اما کلاسیک جنگ سرد برای هر کسی که آرزو دارد سفر به یک زمان ساده تر و کمتر جدی داشته باشد ، قابل تغییر مجدد نیست. راستش را بخواهید ، برای لذت بردن از مواد قندی خالص ، بهتر از مونتاژ مبارزه نهایی نیست. تا آخر

این آخر هفته در CBC Sports

در اینجا موارد اصلی موجود در CBCSports.ca و برنامه CBC Sports یا پخش در شبکه تلویزیونی CBC وجود دارد.

جایزه بزرگ اسکیت شکل – جایزه NHK: توقف ژاپن به طور بالقوه آخرین رویداد گرندپری سال است زیرا فینال (که ابتدا در اواسط دسامبر در پکن برگزار می شد) به مدت نامعلومی به تعویق افتاد. به دلیل محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر ، به جز یکی از اسکیت بازانی که در اوزاکا شرکت می کنند ، همه از ژاپن هستند (و یک بار دیگر ، هیچ کانادایی وجود ندارد). همچنین ، هیچ رویداد جفت وجود ندارد. برنامه های پایانی را در مسابقات زنان ، رقص و مردان شنبه از ساعت 1:25 بامداد به وقت مستقیم در اینجا پخش کنید.

باب اسلیم جام جهانی: مسابقه بانوان این هفته شنبه ساعت 3 بامداد ET در لتونی برگزار می شود و پس از آن یک مرد دو نفره ساعت 8 بامداد ET شرکت می کنند. دومین مسابقه دو نفره یکشنبه ساعت 8 صبح ET است. همه آنها را به صورت زنده در اینجا پخش کنید.

لج جام جهانی: این فصل در اتریش با یک مسابقه مردان در ساعت 3 بامداد ET و دو برابر در 6:40 بامداد ET آغاز می شود. روز یکشنبه یک مسابقه زنان در ساعت 3 صبح ET و یک تیم تیمی در ساعت 6:25 صبح ET برگزار می شود. به دنبال آن مسابقات جام جهانی Sprint وجود دارد. همه آنها را به صورت زنده در اینجا پخش کنید.

جاده به بازی های المپیک: نمایش این هفته شامل تکرار مسابقات بین المللی اسکلت و بوبس لیگ فینال لیگ شنای بین المللی و جام جهانی است. شنبه را از تلویزیون CBC تماشا کنید (لیست های محلی را برای چند بار بررسی کنید).

مسابقات املایی Bee Championship of Canada: پخش آن را یکشنبه در ظهر ظهر ET اینجا.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.