با ادامه فصل جام جهانی آلپ در اروپا ، کانادایی ها با چالش های همه گیری روبرو می شوند

پترا ولهوا با سه پیروزی در چهار مسابقه تاکنون ستاره فصل جام جهانی آلپ بوده است ، اما برخی از کانادایی ها به دنبال این هستند که آخر هفته این مسابقات در دامنه های اروپا اثر بگذارند.

اسلالوم غول پیکر مردان در سانتا کاترینا والفوروا ، ایتالیا برگزار می شود ، در حالی که مسابقات فوق جی G زنان در سن موریتس سوئیس برگزار می شود.

CBC Sports یک جریان زنده از مسابقات و پوشش اضافی در اختیار شما قرار می دهد راهی بازی های المپیک، صبح شنبه شروع می شود.

انتظار می رود ماری-میشل گاگن و والری گرنیه کانادایی ها در مسابقات زنان و Trevor Philp ، Riley Seger و Erik Read در مردان شرکت کنند.

تماشا کنید | موتورسواران جوان امیدوارند که میراث مسابقه سرعت آلپ کانادا را احیا کنند:

اسکات راسل از سی بی سی اسپورت فصل آلپ FIS را بررسی می کند و سپس برایان استمله برای بحث در مورد تیم مردان کانادا به آن پیوست. 3:35

در میان همه گیر COVID-19 ، فصل 21-2020 به طور کامل در اروپا برگزار می شود – واقعیتی که چالش های لجستیکی را برای سفر و آموزش ارائه می دهد.

فیل مک نیکل ، مدیر با عملکرد عالی آلپ کانادا ، در اوایل ماه نوامبر به مطبوعات کانادا گفت: “در حال حاضر شما می بینید که در اروپا نه تنها کشورها ، بلکه بخشهایی از کشورها به روشهای مختلف شناسایی و محدود می شوند.” “روزی نمی گذرد که هشدار جدیدی ایجاد نشود ، چالش هایی که ما با آن روبرو هستیم را تغییر ندهد.”

در ماه نوامبر ، آلپاین کانادا به دلیل نگرانی های مربوط به COVID-19 ، برخی از ورزشکاران خود را از مرکز آموزش خود در سوئیس به خانه خود بازگرداند.

Alpine Canada در آن زمان تأیید نکرد که آیا اعضای تیم آزمایش مثبت داده اند.

با وجود چالش ها ، بهترین دونده های سرعت جهان به جلو حرکت می کنند.

ولهووا اسکی اسلواکی جدول رده بندی کلی زنان را رهبری می کند ، اما مسیر پیروزی دشوارتر می شود.

تماشا کنید | فصل ورزش های زمستانی فرا رسیده است:

فصل زمستان آخر هفته در جاده بازی های المپیک آغاز می شود. تماشا کنید که ورزشکاران کانادایی و ستارگان بین المللی برای رقابت به تپه ها می روند. 0:40

میكائلا شیفرین ، ستاره آمریكایی ، به دلیل مرگ پدرش و مصدومیتی كه هفته قبل از اسلالوم غول پیكر در اتریش داشت ، از وقفه طولانی مدت بازگشت.

گرنیه ، اهل مونت ترمبلنت ، كوی ، همچنین در بازگشت به مدت طولانی منتظر آسیب دیدگی خود در طی یک تمرین در فوریه 2019 دیده است.

گرنیه به آلپ کانادا گفت: “من از اینکه اولین مسابقه سرعت خود را پس از مصدومیت برگشتم بسیار هیجان زده هستم.”

“من هنوز خیلی سخت کار می کنم تا بتوانم به مکانی که قبل از مصدومیت بودم برگردم ، بنابراین هیچ انتظاری ندارم ، فقط می خواهم بهترین اسکی را داشته باشم و در هر مسابقه پیشرفت کنم.”

الکسیس پینتورالو از فرانسه رهبر فعلی در جایگاه مردان است.

عصر جدید

پس از بازنشستگی مانوئل آزبورن-پارادیس ، دوره جدیدی از نوع برای تیم مردان کانادایی آغاز می شود.

برایان استمله ، اسکی بازنشسته و مفسر فعلی CBC Sports از اسکی بازان در حال صعود در کنار مردان هیجان زده است.

استمله گفت: “من عاشق این هستم که همه آنها جوان باشند ، همه آنها بیست ساله هستند و آماده رفتن هستند.”

“آنها باید در این مورد هوشمند باشند. [Coach] جان کوسرا واقعاً با آن بچه ها هویت پیدا کرده است. او کمی آنها را عقب نگه داشته و اطمینان حاصل می کند که توانایی فنی بالایی دارند قبل از اینکه آنها را به پایین تپه بیندازد. “