بازیکنان سابق لیگ هاکی کانادا جزئیات اتهامات سو abuse استفاده ، خطر زدن را بیان می کنند

چهارده بازیکن سابق لیگ هاکی کانادا در دادخواست محاکمه طبقاتی که توسط دو بازیکن سابق دیگر تنظیم شده است ، اسنادنامه ای را ارائه می دهند که در آنها جزئیات سو allegedاستفاده و سو haz استفاده از آنها ذکر شده است.

دانیل کارسیلو و گرت تیلور بازیکن سابق NHL که از سال 10-2008 در لیگ هاکی وسترن بازی می کردند ، در ماه ژوئن بیانیه ادعایی را به دادگاه عالی انتاریو ارائه دادند.

در بیانیه Koskie Minsky LLP ، شرکت حقوقی به نمایندگی از کارسیلو و تیلور ، گفته شده است که این اقدام “به نمایندگی از کودکان 15 تا 17 ساله انجام شده است که هنگام دور بودن از خانه و بازی در تیم های CHL مورد آزار و اذیت جنسی و جسمی قرار گرفته ، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.”

اتهامات در اسناد و مدارک ارائه شده این هفته از طرف بازیکنانی است که از اواخر دهه 1970 تا 2014 در CHL بازی می کردند.

تماشا کنید | دن کارسیلو در فرهنگ هاکی سمی:

Dan Carcillo بازیکن سابق NHL می گوید فرهنگ هاکی بازیکنان را ساکت کرده و از سو ab استفاده کنندگان محافظت می کند. 9:04

CHL و سه سازمان عضو آن – WHL ، لیگ هاکی انتاریو و لیگ هاکی بزرگسالان کبک – به عنوان متهمان ذکر شده اند ، و همچنین 60 تیمی که تحت چتر CHL بازی می کنند.

هیچ یک از ادعاها در دادگاه ثابت نشده است.

مطبوعات کانادا از قربانیان ادعای حمله جنسی بدون رضایت آنها نام نمی برند.

یکی از بازیکنانی که در دهه 1980 با وینیپگ واریگرز و کالگری ورانگلرز بازی می کرد ، جزئیات نحوه ادعای بازیکنان مسن تر در تیم تازه کارها را از آنها خواست قبل از پرتاب کردن وسایل به آنها ، لباس هایشان را دربیاورند.

بازیکن دیگری با Sarnia Sting در دهه 2000 گفت که از چوب دروازه اره برای پارو زدن روی باسن برهنه تازه کارها استفاده می شود.

بازیکنی از اوتاوا 67 ، در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 80 گفت که او به رختکن پریده و چشم هایش را بسته است. وی گفت بازیکنان مسن او را ببندند ، لباسهای او را درآورده و اندام تناسلی او را تراشیدند.

بازیکنی با ژنرال Oshawa و North Bay Centennials در دهه 1990 گفت بازیکنان جوان مجبور به فشار دادن در دوش هستند در حالی که بازیکنان مسن به پشت آب دهان می انداختند ، ادرار و مدفوع می کردند.

CHL در بیانیه ای گفت در حال تکمیل بررسی دقیق اسناد قانونی است.

لیگ می گوید موضوع را بسیار جدی می گیرد و ادعاها را بسیار نگران کننده می داند.

در این بیانیه آمده است: “بیشتر ادعاها ماهیت تاریخی دارند و ما معتقدیم نشان دهنده تجربیات بازیکنان فعلی CHL نیست.”