ای خواننده کانادایی خطاب به شلیک توسط ونکوور کانوکس در راهپیمایی ضد ماسک را خطاب قرار می دهد

خواننده محبوب او کانادا در بازی هاکی ونکوور کانوکس می گوید که می دانست ممکن است کار خود را از دست بدهد زیرا در برابر آنچه “استبداد” محدودیت های COVID-19 توصیف می کند ایستادگی کرد.

مارک دونلی روز شنبه در مراسمی به نام رالی آزادی کریسمس در ونکوور ، که صدها نفر به محدودیت های اعمال شده توسط مأمور بهداشت استانی پیش از میلاد اعتراض داشتند ، این سرود را خواند.

صاحب ونکوور کانوکس Francesco Aquilini اواخر جمعه توییت کرد که دونلی اکنون خواننده سابق سرود Canucks بود و به دنبال آن هشتگ wearamask.

دونلی به جمعیتی که بسیاری از آنها از ماسک استفاده نمی کردند و از نظر جسمی فاصله نداشتند ، گفت که تصمیم گرفت آواز بخواند زیرا “پروتکل های قفل دراکونی” را زیر سوال می برد.

وی گفت: “آنچه در ابتدا به عنوان ماده دو سرعته 15 روزه برای خیر عمومی فروخته می شد ، به یک ماراتن 10 ماهه از جهنم تبدیل شده است ، جایی که خط پایان دائماً از فاصله دورتر منتقل می شود.”

وی گفت که فکر نمی کند مقامات بهداشتی تجزیه و تحلیل هزینه و فایده را انجام داده اند و به دنبال مضرات محدودیت ها در مقایسه با جلوگیری از شیوع COVID-19 هستند.

وی با تشویق و تشویق مردم گفت: “من به عنوان کسی که به خواندن سرود بزرگ ملی ما مشهور است ، در برابر آنچه که احساس می کنم استبداد ، ساده و ساده است ایستاده ام.”

مارک دونلی در یک راهپیمایی علیه محدودیت های COVID-19 که طبق قانون اعمال شده است ، شنبه 5 دسامبر 2020 در ونکوور آواز او کانادا را می خواند. (اخبار CBC)

دونلی گفت که اخراج وی سانسور توسط م institutionسسه ای است که وی 50 سال از آن پیروی می کند و از سال 2001 با وی در ارتباط علنی است.

“چهره های ورزشی ، سرگرمی ها ، سیاستمداران و غیره ، تا جایی که از روایت پشتیبانی کند ، می توانند برای هر چیزی ایستادگی کنند. شما می توانید از آشوب ، غارت ، از بین بردن معاش و اعتبار حمایت کنید ، اما در برابر روایت موضع بگیرید و لیاقت تبعید یا بدتر ”

دونلی گفت که او ارتباط مستقیمی با آکوئلینی یا کانوکس نداشته است و اگر او دیگر در این تیم نباشد ، یک تماس تلفنی احترام آمیزتر برای فهمیدن دلایل او برای شرکت در رالی بوده است.

او امیدوار بود که مالکیت و مدیریت Canucks “شهامت حمایت از آزادی بیان” را داشته باشد [a] موضعی مبتنی بر علم که به نفع بیشتر کشور است “.

“دستورات بهداشت استان را دنبال کنید”

روز شنبه ، مربیگری Canucks ، ترنت کارول در بیانیه ای گفت که این سازمان امیدوار است که مردم درک کنند که دونلی با نظرات خود نماینده تیم نیست.

در این بیانیه آمده است: “مارك دونلی به طور مستقل عمل می كند.”

“ما همه را به استفاده از ماسك و دنبال كردن دستورات بهداشتي استاني تشويق مي كنيم. آنها براي كمك به همه افراد قبل از ميلاد براي جلوگيري از گسترش COVID-19 در استان ما آماده هستند.”

مردم در 5 دسامبر سال 2020 در گالری هنری ونکوور گرد هم آمدند و اعتراض خود را علیه محدودیت های استانی COVID-19 مانند استفاده از ماسک اعلام کردند. (اخبار CBC)

معترضین پس از گوش دادن به سخنرانی های روز شنبه در گالری هنری ونکوور ، در یک راهپیمایی به خیابان ها آمدند.

سخنگوی پلیس ونکوور ، تانیا ویسینتین گفت که پلیس باید با گروه های بزرگی از معترضین که دستورات بهداشت عمومی را نقض می کنند ، اختیار داشته باشد و گفت: امنیت عمومی در اولویت است.

وی گفت: دستگیری های گسترده یا بلیط فروشی می تواند وضعیت متشنجی را تشدید کند.

“این موقعیت به طور خودکار در هنگام اعتراض امتیازات ویژه هیچ کس را تضمین نمی کند. نکته اصلی افرادی هستند که با دستور بهداشت عمومی مخالفت می کنند ، ممکن است بلیط برای آنها صادر شود. افسران در هر موقعیتی که بوجود می آید از اختیارات خود استفاده می کنند.”

دکتر بانی هنری ، مأمور بهداشت قبل از میلاد ماه گذشته گفت که “او هیچ وقت برای افرادی که معتقدند استفاده از ماسک به نوعی باعث بیماری آنها می شود یا نشانه عدم آزادی است” ندارد.

در عوض ، وی گفت که استفاده از ماسک در مورد احترام به کسانی است که با هم همه گیر شده اند.

افسر بهداشت استان BC قبل از میلاد می گوید ماسک زدن نشانه احترام است. 1:02