“انتظار پیروزی”: تیم بسکتبال مردان کانادا آماده برداشتن گام بعدی است

در جام جهانی بسکتبال 2019 ، نیک پرستار ، سرمربی کانادا یک فریاد رالی تکرار کرد: “انتظار پیروزی دارید.”

بیش از یک سال بعد ، بازیکنان ، مربیان و مدیریت در بسکتبال کانادا به نظر می رسد که به این پیام توجه کرده اند.

تیم مردان هنوز حتی به مسابقات توکیو راه پیدا نکرده اند. برای رزرو اولین بلیط المپیک از سال 2000 باید این مسابقات را از ابتدای 29 ژوئن در یک تورنمنت شانس شش تیمه در ویکتوریا ، قبل از میلاد کسب کند.

و با این حال ، اعتماد به نفس و خوش بینی فراوان است.

رئیس و مدیر عامل شرکت گلن گرونوالد گفت که این یک هدف واقع بینانه برای تیم است که مقدماتی و مدال را در توکیو کسب کند. مدیر کل روآن بارت گفت که تیم دیگر فقط “از حضور در آنجا خوشحال نیست” – بلکه به پیروزی فکر می کند. دستیار مربی ناتانیل میچل گفت که بازیکنان جوان با بازیکنان قدیمی ترکیب شده اند انتظار دارد برنده شود.

“هر زمان که می خواهیم در رقابت شرکت کنیم ، فکر می کنیم برنده شویم. این جایی است که اکنون در کانادا هستیم. چندین سال گذشته ، چندین سال پیش ، زمانهایی وجود داشته است که این فکر” بیایید وارد شویم ، بیایید رقابت کنیم. ” من فکر می کنم در حال حاضر در همه سطوح ، وقتی تیم های ما به رقابت می پردازند ، ما در فکر پیروزی هستیم. “بارت در مصاحبه ای با تحلیل گر بسکتبال CBC Sports ، جوون شپرد گفت.

“و بنابراین اگر مسابقات مقدماتی باشد ، ما در فکر پیروزی هستیم. و وقتی به المپیک می رسیم ، هیچ مانعی برای حضور در آن تریبون نداریم. جایی که دیدگاه های ما مشخص می شود.”

تماشا کنید | آیا کانادا وارد دوران طلایی می شود؟

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش در دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

شای گیلگوس-الكساندر ، دوایت پاول ، آر جی بارت و كریس بوچر از NBA های كانادا گفتند تیم برای رقابت با ایالات متحده و کسب مدال طلا آنچه در اختیار دارد ، دارد. هرکدام ابراز علاقه خود را برای پوشیدن برگ افرا در تابستان امسال اعلام کردند.

“نمی دانم چرا باید برای چیزی کمتر شلیک کنیم [than a gold medal]. گیلگوس-الكساندر گفت: “ما درست مثل آمریكایی ها خوب هستیم.” “آنها بسكتبال بازی می كنند ، نفس می كشند ، مثل ما غذا می خورند و من احساس می كنم كه بازیکنان با استعداد زیادی در لیست خود داریم و ما می تواند با هر کسی در جهان رقابت کند. “

تعداد رکورد NBA های کانادا

اینکه آیا بسکتبال مردان کانادا به اصطلاح دوران طلایی خود را سپری می کند ، جای سوال دارد. برخی می گویند بله ، در حالی که دیگران استدلال می کنند که آینده بیشتری وجود دارد. طبق پیش بینی های روآن بارت ، ممکن است 35-40 بازیکن NBA کانادا تا سال 2025 وجود داشته باشد. در این فصل گذشته ، 21 کانادایی در لیست های NBA حضور داشتند.

“روشن است که اتفاقی در حال رخ دادن است. من فکر می کنم مردم سراسر جهان از خود می پرسند ،” آیا چیزی در آب آن بالا وجود دارد؟… من فکر می کنم هر زمان که چنین چیزی را مشاهده کردید ، می دانید که باید بلوک های ساختمانی واقعی قرار داده شود در محل ، “بارت گفت.

یک هفته کامل در مرحله پلی آف NBA وجود داشت که کانادایی ها بر لیگ تسلط داشتند. جمال موری در بازی های حذفی 50 امتیاز کسب می کرد. لو دورت از OK به جایی نمی رسید تا از یک طرف از جیمز هاردن محافظت کند و از طرف دیگر 30 گل در بازی 7 بدست آورد. استیو نش به عنوان سرمربی بروکلین نت انتخاب شد.

در خارج از ایالات متحده ، هیچ کشوری در فصل 2019-20-20 بازیکنان NBA بیشتری به خود نمی بالید.

“من فکر می کنم کاری که رپتورها انجام داد این بود که نوعی بلند کردن نوار بود ، به عنوان یک کاتالیزور عمل کرد ، این یک الگوی برای بازیکنان جوان بود و فقط جامعه بسکتبال را دید ، که من فکر می کنم بسیار قوی بود ، منفجر شد و حالا شما می بینید گرونوالد ، مدیر کل سابق رپتورز ، گفت که امروز با رکورد تعداد کانادایی ها در NBA در آن هستیم.

شاید کانادا فاقد آن ابرستاره ای باشد که یونان در جیانیس آنتتوکونمپو یا فرهنگ عمیق و برنده اسپانیا در پیروزی در جام جهانی نشان داده است. هیچ سابقه موفقیت وجود ندارد: کانادا از زمان آغاز فعالیت تورنتو رپتورز فقط در یک المپیک بازی کرده است.

Shai Gilgeous-Alexander ، اوکلاهما سیتی تندر ، چپ ، معتقد است که تیم بسکتبال کانادا توانایی رقابت برای کسب مدال طلای المپیک را دارد. (کوین سی. کاکس / آسوشیتدپرس)

مشارکت بازیکن کلید

هنوز ، کلید رسیدن به این پتانسیل مشارکت است. در جام جهانی مثل دومینو پایین رفت ، وقتی یک NBAer کنار رفت به دیگری منجر شد و وقتی تیم به چین راه یافت ، فقط کوری جوزف و خم برچ باقی ماندند.

بارت گفت: “هر چالشی که پیش بیاید ، ما امیدواریم که سرانجام بعد از همه این کارها استخر ما به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند این ضربات را حفظ کند و همچنان بتواند تیمی را رقابتی رقم بزند که بتواند در بالاترین سطح عمل کند.” گفت

با ورود به این تابستان ، یک بار دیگر مشارکت بزرگترین مانع موفقیت خواهد بود. فینال کنفرانس NBA قرار است با مسابقات مقدماتی کانادا همخوانی داشته باشد ، در حالی که فینال سه روز قبل از مسابقات المپیک به پایان می رسد.

گرونوالد گفت: “من می دانم که بازیکنان ما علاقه زیادی به بازی دارند ، اما بدیهی است که باید با برنامه پلی آف تیم خودشان هماهنگ شود.”

به همین دلیل هدف اعلام شده بارت از داشتن عمق کافی برای مقاومت در برابر تحصیلات مهم است. به همین دلیل بازیکنان در مورد شباهت بیشتر به آمریکا صحبت می کنند

به جایی برسید که بازیکنان NBA را از فهرست جدا کنید و چیزی در دست شماست. آر جی بارت ، پسر روآن ، گفت که کلید فقط حضور همه است.

“همه ما فقط باید آنجا باشیم و بازی کنیم. این تمام است. احساس می کنم اگر همه استعدادهای خود را در زمین بیابیم خود مراقبت خواهد کرد. ما یک مربی عالی ، نیک پرستار ، داریم که قبلا خودش را ثابت کرده است. بنابراین ما فقط باید وارد زمین شویم و سعی کنیم همه چیز را برنده شویم. “

بیایید 29 ژوئن ، مهم نیست که چه کسی در زمین ویکتوریا باشد ، می توانید روی این واقعیت حساب کنید که این تیم این کار را خواهد کرد انتظار برنده شدن.