اریک رد دهم کانادایی در برنامه اسلالوم غول پیکر مردان در ایتالیا برنامه ریزی کرد

اریک رد از کنمور ، آلتا ، روز شنبه در جایگاه دهم در اسلالوم غول پیکر مردان قرار گرفت و با قرار گرفتن در جایگاه دهم در یک مسابقه برنامه ریزی شده جام جهانی در روز دوشنبه در سانتا کاترینا دی والفوروا ، ایتالیا.

این بازیکن 29 ساله روز چهارشنبه دومین مسابقه سریعترین دو را در روز دوشنبه در میان 28 نفره در یک دقیقه و 4.38 ثانیه برای زمان دو دو زمان 2: 09.55 ، با 73 ثانیه عقب از مارکو اودرمات برنده سوئیس ثبت کرد.

فدراسیون بین المللی اسکی اظهار داشت: مسابقه یک روز به تعویق افتاد زیرا بارش سنگین برف در کوه های آلپ ایتالیا رقابت روز یکشنبه یکشنبه را غیرممکن کرد زیرا “ایمنی ورزشکاران را نمی توان تضمین کرد”. شرایط تا روز دوشنبه بهبود یافت ، و دمای پایین سطح دوره را سخت کرد.

روز شنبه ، رید ساعت 1: 09.84 را به حرکت در آورد تا هفته ای از نقطه 23 به رتبه دهم منتقل شود ، پس از آن که وی در اسلالوم موازی 12 در لخ ، اتریش قرار گرفت.

تماشا کنید | اریک رید بر دومین اجرای شنبه غلبه دارد:

اریک رید از کلگری در رده دهم ایستاد و در دومین مسابقه خود در مسابقه جام جهانی در سانتا کاترینا والفوروا ، ایتالیا سریعترین زمان را از بین تمام رقبای غول اسلالوم ثبت کرد. 1:08

هم تیمی Trevor Philp از کلگری روز دوشنبه در ساعت 2: 09.84 شانزدهم بود.

رایلی سیگر ، بازیکن ونکوور که اخیراً پس از یک مانع تمرین با گروه سرعت در کانادا ، به هم تیمی های خود در اروپا پیوست ، قرار است به زینال سوئیس سفر کند تا به کایل الکساندر از ونکوور شمالی ، مسیح و سام مولیگان ونکوور در جام ملت های اروپا پیوست.

اودرمات روز دوشنبه با تبدیل شدن به اولین اسکی باز سوئیسی برنده یک اسلالوم غول پیکر در مسابقات جهانی مردان بعد از 10 سال ، توانایی بالقوه خود را برآورده کرد.

از زمان کسب عناوین جهانی GS به عنوان نوجوان در سال 2016 و 2018 ، Odermatt امید اصلی ملت دیوانه اسکی برای پایان دادن به خشکسالی در این رشته بود. پس از پنج بار اتمام سکو ، از جمله در هر دو مسابقه قبلی در این فصل ، سرانجام اودرمات در آلپ ایتالیا تحویل داد.

او که در اولین مسابقه پیش افتاده بود ، 0.73 ثانیه مسابقه آمریکایی تامی فورد را شکست داد.

اودرمات با اشاره به اشک های چشم گفت: “امروز برای من واقعاً احساسی است. من قبلاً هرگز چنین چیزی را نداشته ام.” “امروز فشار زیادی بود: اولین باری که قرمز است ، اولین بار است که پس از اولین اجرا پیشرو است. اکنون من واقعا افتخار می کنم.”

تماشا کنید | Matt Odermatt برنده اول GS از سوئیس از سال 2011:

مارکو اودرمات پس از اینکه روز یکشنبه لغو شد ، مسابقه Giant Slalom جام جهانی تأخیر برف را از سانتا کاتارینا والفوروا ، ایتالیا به دست آورد ، این سومین سکوی اودرمات در سه مسابقه بود. 1:13

خشکسالی فشار اضافی ایجاد نکرد

فیلیپ زوبچیچ ، که در مسابقه روز شنبه در برف متراکم پیروز شد ، پس از آغاز بازی 1.25 ثانیه از صعود فاصله داشت و 20 امتیاز برتر را از دست داد ، اما اسکی باز کروات سریعترین زمان را در دومین مسابقه ثبت کرد تا سوم شود و 0.75 عقب باشد.

اودرمات پس از کارلو یانکا ، که در زمان قهرمانی در کرانسکا گورا ، اسلوونی ، در مارس 2011 ، قهرمان جام جهانی بود ، اولین برنده GS از سوئیس شد.

اودرمات گفت: “چنین آماری مرا بسیار سرد می کند و فشار بیشتری به من نمی دهد.” “من فقط خودم را تحت فشار قرار می دهم.”

از زمان پیروزی ژانکا ، تیم سوئیس به مدت هفت فصل بدون نتیجه سکو در این رشته پیش رفت ، قبل از اینکه اودرمات ، لوئیک میلارد ، جینو کاویزل و توماس توملر از فصل 19-2018 در سه نتیجه برتر قرار بگیرند.

سرب در جدول رده بندی انضباط گسترده شد

اودرمات در مورد بازسازی تیم GS سوئیس در سالهای اخیر گفت: “ما خونسرد ماندیم ، گام به گام پیش رفتیم و سخت کار کردیم. همه چیز را زیر و رو نکردیم.”

دومین برد شغلی Odermatt یک سال و یک روز پس از پیروزی او در یک super-G در Beaver Creek ، Colo بود.

اودرمات برتری خود را در جدول رده بندی رشته ها افزایش داد و در بالای جدول رده بندی کلی به الکسیس پینتورو پیوست.

Pinturault در رتبه پنجم 0.82 عقب بود ، در چهارم بعد از Melarlar قرار گرفت.

این رویداد به دلیل کمبود برف از Val d’Isere منتقل شد ، اگرچه تفریحگاه فرانسه قرار است آخر هفته آینده ، اولین مسابقات سرعت فصل ، یک سراشیبی و super-G را برگزار کند.