آشنایی با مزایا و ویژگی های ویباکس در بازی فورتنایت

بازی fortnite در یک دنیای فانتزی رقم می خورد که این دنیا خیالی دارای گرافیک فوق العاده قوی اچ دی، ارتباط صوتی بسیار بی نظیر سه بعدی، شخصیت های متنوع و گسترده و… می باشد که سبب وجه تمایز آن با سایر بازی های اکشن گشته است.

ویباکس در بازی فورتنایت:

حتما برایتان پیش آمده که در یک بازی با پرداخت درون برنامه ای رو به رو شده باشید. این آپشن در اکثر بازی های موبایلی قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید در اندک زمانی که برای حفظ بقا دارید، کاراکتر خود را تقویت سازید. مثلا ممکن است در یک مرحله از بازی باشید و زور حریف به زور شما بچربد آن گاه شما یا باید کشته شوید و یا برای حفظ جان تان از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنید و برخی از اسلحه ها را خریداری کنید. این عمل از طریق پول مخصوص این بازی یعنی ویباکس انجام می شود.

 

مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت:

استفاده از ویباکس مزایای ویژه ای برای گیمر ها دارد که به توضیح برخی از آنان می پردازیم؛

۱_ شما می توانید با در دست داشتن ویباکس، به خرید انواع و اقسام لباس ها بپردازید. این لباس ها مخصوص جنگ بوده و به شما در این راه کمک شایانی خواهد کرد.

۲_ به واسطه ویباکس، علاوه بر خرید لباس، توانایی خرید انواع و اقسام اسلحه ها و تجهیزات نظامی را خواهید داشت. راز این بازی خوب جنگیدن است و شما برای مبارزه خوب، نیاز به تجهیزات عالی دارید.

۳_ ممکن است شما سلاحی در اختیار داشته باشید و فقط بخواهید قدرت آن را افزایش دهید. امکانی قرار داده شده که شما از طریق آن بتوانید  سلاح های خود را آپگرید کنید.

۴_ رقابت هایی برای تجربه هیجان بیشتر، در نظر گرفته شده که شما با داشتن ویباکس می توانید در آن ها شرکت کنید.

روش های تهیه ویباکس:

اگر طالب به دست آوردن ویباکس باشید یا باید آنرا به صورت پولی خریداری کنید و یا این که اعمالی انجام دهید و با پشت سر گذاشتن چند مرحله مقداری ویباکس رایگان بدست آورید.

منبع: https://www.talab.org/computer/mobile/%d9%88%db%8c%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa.html