پاری سن ژرمن ، منچستر یونایتد با اوج گرفتن آلمان در لیگ قهرمانان دچار تزلزل می شود

منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن به عنوان دو باشگاه ثروتمند و پرافتخار اروپا انتظار دارند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشند.

هر دو پس از لحظاتی شرم آور که PSG فینالیست فصل گذشته را در خطر عدم موفقیت در صعود به مرحله حذفی قرار داد ، روز چهارشنبه در گروه H بازی های خود را از دست دادند.

باخت 2-1 منچستر یونایتد در باساخشیر استانبول شامل یک خط دفاعی بود که به اولین گل جدید این قهرمان در لیگ قهرمانان هدیه داد.

پاول اسکولز ، بزرگ یونایتد ، که در صداوسیمای انگلیس BT Sport کار می کند ، گفت: “این مانند فوتبال زیر 10 سال است.”

پس از اخراج Idrissa Gueye و Presnel Kimpembe در نیمه دوم ، PSG با 9 بازیکن باخت 2-1 در لایپزیگ به پایان رسید.

PSG در نیمه نهایی فصل گذشته در ماه آگوست از لایپزیگ عبور کرده بود و تکرار این اتفاق حتی بدون سوپراستارهای مصدوم نیمار و کیلیان امباپه نیز امکان پذیر بود.

آنخل دی ماریا در دقیقه 6 به برتری قهرمان فرانسه رسیده بود اما 10 دقیقه بعد پنالتی او مهار شد.

برد لایپزیگ که با پنالتی نیمه دوم امیل فورسبرگ بسته شد ، به یک هفته خیره کننده برای چهار باشگاه آلمان افزود. روز سه شنبه بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن گلادباخ هر کدام شش برد خارج از خانه کسب کردند.

بروسیا دورتموند در پیروزی 3-0 در کلوب بروژ فقط به سه گل نیمه اول خود رضایت داد – دو گل از ارلینگ هالاند.

تیمو ورنر ، مهاجم آلمانی چلسی در یک پیروزی راحت 3 بر صفر مقابل رن ، دو پنالتی نیمه اول را به ثمر رساند.

دروازه بان آلمانی بارسلونا مارک آندره تر اشتگن چندین سیو عالی انجام داد زیرا اولین بازی این فصل پیروزی 2-1 مقابل دینامو کیف بود.

اولین بازی کریستیانو رونالدو در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا ، پس از آلودگی به COVID-19 ، یک پیروزی آسان برای یوونتوس در Ferencvaros بود.

متحد بی نظم

من یونایتد پس از افتتاح لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی چشمگیر در PSG و شکست لایپزیگ در خانه ، به شدت مورد علاقه پیگیری های خود در استانبول Basaksehir قرار گرفت.

سرمربی یونایتد ، اوله گونار سولسکایر ، دفاع تیمش برای گلزنی با را “غیرقابل بخشش” توصیف کرد.

دومین بازی Basaksehir قبل از نیمه کاره توسط ادین ویسکا ، دروازه بان دین هندرسون – جایگزین دیوید ده خیا – را به همان اندازه در معرض دید قرار داد.

ضربه سر آنتونی مارسیال باعث شد نتیجه قبل از نیمه دوم به 2-1 برسد و سه بار قهرمان اروپا با تساوی مدافع الکساندرو اپورئانو از صعود به گل جلوگیری کند.

یونایتد همچنان با شش امتیاز پیشتازی با لایپزیگ و 3 امتیاز بالاتر از پاری سن ژرمن ، گروه را رهبری می کند. پیروزی باساخاهیر اولین قهرمانی برای چهار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بود.

سفر دریایی بارسلونا ، یوونتوس

برخلاف مبارزات PSG ، به نظر می رسد بارسلونا و یوونتوس برای صعود از گروه G خود آماده هستند.

لیونل مسی ضربه پنالتی را که در دقیقه پنج دریافت کرد در حالی که بارسلونا در اوایل بازی در نیوکمپ خالی تهدید به غلبه بر دینامو کیف کرد.

پس از مصدومیت از ناحیه زانو ، Ter Stegen چندین سیو عالی انجام داد تا از این موقعیت محافظت کند قبل از اینکه جرارد پیکه در 65 بازی را 2-0 کند. ویکتور تسیگانکوف در دقیقه 75 گل دینامو را به ثمر رساند.

بارسلونا 9 امتیاز عالی دارد ، سه امتیاز بیشتر از تیم یوونتوس است که هفته گذشته 2-0 در تورین شکست داد وقتی آلوارو موراتا سه گل برای آفساید دریافت نکرد.

قبل از اینکه پائولو دیبالا جای سوم را بگیرد ، موراتا در پیروزی 4-1 یووه در بوداپست دو بار گلزنی کرد.

روسیه مبارزه می کند

سه تیم روسیه پس از سه دور هنوز در جستجوی اولین برد هستند.

کراسنودار ، در اولین کار خود در مرحله گروهی ، در نیمه اول در سویا 2-0 پیش افتاد. ایوان راکیتیچ قبل از اخراج خسوس ناواس ، کاپیتان سویا ، یک گل عقب انداخت.

سویا هنوز یك پیروزی 3-2 برگشت را بدست آورد كه یوسف ان-نصیری تعویض در نیمه دوم نیمه دوم در عرض سه دقیقه دو گل به ثمر رساند.

سویا و چلسی ، دو برنده گذشته لیگ اروپا ، شکست نخورده اند و در گروه E با 7 امتیاز مساوی می شوند و کراسنودار و رن هر یک امتیاز دارند.

زنیت سن پترزبورگ در اواخر خانه به لاتزیو رسید که فیلیپه کایسدو ، مهاجم اکوادوری اش در دقیقه 82 به گل تساوی رسید.

ترکیب لاتزیو توسط سه بازیکن ضعیف شد ، از جمله Ciro Immobile ، که تحت پروتکل ویروس کرونا قبل از بازی در دسترس نیست.

دورتموند با کسب 6 امتیاز ، یک امتیاز کمتر از لاتزیو ، گروه را رهبری می کند و بروژ با یک امتیاز دیگر در رتبه سوم قرار دارد. زنیت ، تیم برتر گروه F ، آخرین تیم است.

طرفداران در جایگاه

فرنسواروش بیشترین حضور را در روز چهارشنبه داشت ، با حضور 18،531 در Puskas Arena – استادیوم ملی مجارستان – برای دیدار یوونتوس و رونالدو.

زنیت در ورزشگاه 67000 نفری کرستوفسکی که فصل آینده میزبان فینال است ، 17،427 حضور داشت. استانبول باشاک شهیر تعداد رسمی تماشاگران را 350 نفر اعلام کرد.