مشخصات فنی و قیمت روز پژو پارس

البته، در گزینه خودروهایی مثل پژو پارس همین موتور گیرایی چندان قدرتمندی را نداشته است. ترموستات هم مانند سایر وسایل قابلیت و امکان خرابی دارااست و به دلیل وظیفه مهمی که داره بایستی آیتم رسیدگی قرار بگیره. در آیتم مقایسه موتور tu5 و ef7 می توان آن‌ها را نسبتاً ملی به شمار آورد چرا که اجزا و قطعات آن ساخت درون است. در جاده های کوهستانی حتی اساسی ظرفیت تکمیل، احساس ناتوانی در مهار نمودن ماشین به شما دست نخواهد اعطا کرد و اگر از لنت های ترمز مناسب به کارگیری کنید و هوای روغن ترمز نیز داشته باشید (تعویض به موقع و هواگیری) پس از ترمز گیری های گوناگون در شیب های منفی کارایی آن کماکان قابل قبول خواهد بود؛ اما کل همین توصیفات، توجه داشته باشید که 206 تیپ5 خودرویی 1030 کیلوگرمیست و ترمزگیری کلیدی ماشین های سبک وزن در سرعت های بالا، مدام پایداری آن ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و همینطور در صورتی که از ترفند ترمز گیری آستانه ای استفاده نکنید، چرخ ها به راحتی قفل می شوند و با فعال شدن سیستم ترمز ضدقفل، مسافت ترمز گیری شما افزایش خواهد یافت. یکی از دیگر از خصوصیت های این ماشین آن میباشد که زیرا اصلی هر دنده سرعت متعددی می گیرد، هنگامی که شما در اتوبان اهمیت سرعت ۱۲۰ و دنده ۵ باشید ، دور موتور روی ۲.۵ تا ۳ RPM میباشد و این سبب می‌گردد مصرف جاده ای این اتومبیل پایین ۶ لیتر باشد و در سیکل ترکیبی حدود ۷.۶ لیتر بنزین می سوزاند که به نسبت جثه ی اتومبیل حقیقتا عالی است. در ادامه این مطلب قصد داریم دارای بررسی تفاوتهای فی مابین مدلهای پژو پارس که یک عدد از محصولات پر فروش جمهوری اسلامی ایران اتومبیل محسوب میشود، محاسن و معایب آنان را معرفی کنیم. ارسال موتور کامل پژو پارس جدید در تهران و در محدوده مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران بزرگ کلیدی موتورسیکلت و در اطراف تهران از طریق وانت یا آژانس های اینترنتی رخ می پذیرد و در شهرستان ها موتورها ازطریق اتوبوس های دربین شهری ارسال می شوند که فرد تحویل گیرنده زمان تحویل مرسوله کرایه حمل را می بایست نقدا پرداخت کند . 206 اسم هاچبک شهری را به صدق یدک می کشد چرا که ترازو و بعد ها آن در شهری عمل شما را تا حد زیادی آسان می کند. علت همین سر و صدا ظریف نبودن اندازههای آن میباشد به طوری که میل سوپاپ در جای خودش اساسی لرزش عمل میکند. همین موتور دوگانهسوز است و نیز اهمیت گاز طبیعی و هم حساس بنزین فعالیت میکند. از آنجایی که EF7 اولین موتور رسمی شالوده گازسوز مرزو بوم می باشد و گاز، سوخت حساس به جهت احتراق همین پیشرانه محسوب میشود، به کار گیری از آن مقرونبهصرفه بوده و توجه خریداران زیادی را به خود جلب کردهاست. تجربه نگارنده پس از سوار شدن به بیش از ده ها پژو 206 در اشکال سال ها و تیپ ها و جور ها اساسی مراقبت های متفاوت، آن میباشد که پژو 206 هیچ وقت یک خودروی بی صدا نخواهد بود. پرشیای دیروز و پارس امروز کلیدی به کارگیری از پلت فرم پژو 405 طراحی شدند که در آن سال ها هنوز همین قدر کهن نشده بود و به جهت بازار انحصاری جمهوری اسلامی ایران مناسب بود. مصرف بالای سوخت و استهلاک، ترمزهای بد، طرح دیرین و روان خردکن خودرو، و چندین مشکل دیگه که بیان آن از طاقت خارج است! احتمالا برایتان جذاب باشد تا نگاهی به لیست قیمت محصولات ایران خودرو، از پاراگراف پژو ۲۰۶ (تیپ ۵) در حالت فروش فوری شهریور ماه سال ۱۳۸۲ بیاندازید… طراحی داخلی 206 هم مانند طراحی خارجی آن، سپس از گذشت نزدیک به 2 ده سال از عرضه همین خودرو، هنوز هم شما را دل زده نمی کند و حتی از اکثری از خودرو های به روز تر تولید داخلی و چینی دیدنی و اصیل خیس به نظر می رسد. سنسور مپ را گشوده نمایید و سنسور مپ (سنسور فشار منیفولد) را تمیز کنید. سال 98 جمهوری اسلامی ایران خودرو اقدام به حذف سنسور دنده عقب و CDخور سیستم صوتی نمود و در کنار آن ترمز های کاسه ای را جایگزین ترمز دیسکی عقب کرد که اقدامی نابخردانه و کلیدی تاثیر محسوس در کمتر بضاعت ترمزگیری همین خودرو شد. نصیب های دیگر سر سیلندر که فاقد تحرک میباشند کافی است که در برابر شوک های به وجود آمده در اثر انفجار سوخت پایداری داشته باشند و ولی باز بودن مجاری عبور آب و صابون هم دوچندان حتمی و حساس می باشد . ضعف دیگر سیستم تهویه مطبوع اثر گذاری منفی قابل اعتنا بر بر روی توان حرکتی خودروست که البته همین ضعف تا حدی برای ماشین های 4 سیلندر اهمیت حجم قلیل قابل پیشبینی است؛ البته این آیتم در راه‌بندان و در صورتیکه سرنشینان ماشین بیش از 2 نفر باشند راننده را دچار چگونه موتور tu5 را تقویت کنیم دردسر خواهد کرد. همچنین 142 نیوتن متر گشتاور آن در 4000 دور بر دقیقه به دست می آید که این اعداد بر روی کاغذ، برای یک خودروی 1054 کیلوگرمی مناسب به حیث می رسند. در واقع در اوایل 206 سواری هرچقدر به مانع روبرویی نزدیک می شوید، آن‌گاه از پیاده شدن میبینید هنوز 1 متر جا هست! تغییرات جزیی در سیستم هیدرولیک دستور 206، سبب نرمتر شدن آن نسبت به نمونه های فرانسوی شده است. یک مثال ی آبی رنگ و نیز یک مثال ی خاکستری از ۲۰۶CC اهمیت پلاک ملی در کشور ما وجود دارد. نکته ای که به لحاظ می برسد ستون های نیز رنگ خودروست که در 206 های سابق کلیدی برچسب مشکی رنگ پوشانده شده بود و اتفاقا تاثیری بسزا در ظواهر اتومبیل داشت. توشه نخستین که سوار 206 می شوید، هیچ ایده ای درباره ی نقاط جلویی ماشین ندارید!