لولو جونز ، 3 بار المپیکی ، به تیم ملی Bobsled ایالات متحده بازگشت

لولو جونز دوباره به تیم ملی زنان Bobsled ایالات متحده بازگشت ، که سه بار المپیکی که لیست 10 نفره را تشکیل می دهد شنبه شب اعلام شد.

این پنجمین اسکله اصطبل Bobsled برای جونز است ، که در مسابقات دو و میدانی ایالات متحده آمریکا در المپیک 2008 پکن و بازی های 2012 لندن شرکت کرد ، سپس به Bobsled تبدیل شد و تیمی را که در بازی های 2014 Pyeongchang شرکت می کرد ، ساخت.

وی پس از دو روز مسابقه آزمایشی تیمی در کوه ون هوونبرگ که شنبه پایان یافت ، صلاحیت خود را اعلام کرد.

کایلی همفریس ، قهرمان جهان ، قبلاً نامزد رقابت های تیم ملی این فصل شده بود ، همانطور که لورن گیبس ، که در مسابقات قهرمانی فصل گذشته همفریس در مسابقات قهرمانی جهان بود ، به عنوان نامزد انتخابی دست یافت. النا میرز تیلور ، سه بار قهرمان المپیک و سه بار مدال آور المپیک که فصل گذشته را برای داشتن اولین فرزند خود از دست داد ، همچنین نیکول وگت نیز تیم را به عنوان راننده ساخت.

ورزشکاران هل انتخاب شدند جونز ، گیبس ، سیلویا هافمن ، امیلی رنا ، دریاچه کوازا ، کالین فاتچ و نیکول برونگاردت.

آنچه از اینجا رخ می دهد تا حدودی نامشخص است. انتظار نمی رود تیم ملی مردان Bobsled ایالات متحده آمریکا تا 15 دسامبر انتخاب شود و تیم ملی زنان پس از شکرگذاری برای آزمایش و آزمایش تجهیزات به Lake Placid باز می گردد.

به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا و مسافرت ، انتظار نمی رود که ایالات متحده حداقل تا ژانویه در مسابقات جام جهانی شرکت کند. مسابقات جام جهانی این آخر هفته آغاز شد.