بازیکنان NBA توسط پاپ در واتیکان به دلیل مطالبه عدالت اجتماعی مورد ستایش قرار گرفتند

پاپ فرانسیس روز دوشنبه با بازیکنان NBA در واتیکان دیدار کرد و آنها را به عنوان “قهرمان” تحسین کرد و گفت که او از کار آنها در مورد عدالت اجتماعی حمایت می کند.

پنج بازیکن – مارکو بلینلی ، استرلینگ براون ، جاناتان آیزاک ، کایل کورور و آنتونی تولیور – با مدیرکل اتحادیه بازیکنان NBA ، میشل رابرتز و دو مدیر اتحادیه دیگر ، شری دینز و ماتئو زورتی در هیئت همراه شدند.

رابرتز هنگام ملاقات در کتابخانه پاپ به پاپ گفت: “ما اینجا هستیم زیرا ، صادقانه بگویم ، ما از کاری که شما در سطح جهانی انجام می دهید الهام گرفته ایم.”

اتحادیه گفت که بازیکنان در مورد “تلاش های فردی و جمعی خود برای رفع بی عدالتی و نابرابری اجتماعی و اقتصادی در جوامع آنها” صحبت کردند. Belinelli به ایتالیایی خطاب به پاپ گفت ، و این گروه یک بسکتبال یادبود ، یک کتاب برجسته اتحادیه که تلاش بازیکنان انجام داده است و یک پیراهن Orlando Magic به پاپ اهدا کرد.

پاپ گفت: “شما قهرمان هستید.” “اما همچنین با ذکر مثال از کار گروهی ، شما الگویی شده اید ، که مثال خوبی از کار تیمی می آورید اما همیشه فروتن باقی می مانید … و انسانیت خود را حفظ می کنید.”

حضار چند روز قبل از انتشار کتاب برگزار شد که در آن فرانسیس از خواسته های عدالت نژادی ، به ویژه اقدامات پس از کشته شدن جورج فلوید ، سیاه پوستی که در ماه مه درگذشت ، پشتیبانی می کند. در حالی که فلوید گفت که نمی تواند نفس بکشد ، یک افسر پلیس در مینیاپولیس برای دقیقه ها زانو را به گردنش فشار داد.

“ورزشکاران مسئولیت فعالی در جامعه دارند”

بعدا روز دوشنبه بلینلی در توئیتر گفت: “من برای حمایت از همكارانم در مبارزات روزمره آنها در ایالات متحده بودم و نه فقط برای این منظور.” “من همچنین رفتم تا نشان دهم که ورزشکاران مسئولیت فعالی در جامعه دارند و باید خود را وقف تغییر چیزهایی کنند که م workثر نیستند. ما ورزشکاران یک بستر رسانه ای بسیار بزرگ داریم و باید از آن استفاده مثبت کنیم تا به مکان موسسات برسیم فاقد

بلینلی ادامه داد: “پاپ سخنان مهمی برای ما داشت: ما باید به اتحاد ادامه دهیم ، مانند یک تیم به عنوان برادر عمل کنیم و برای نسل های جوان الگوی خود باشیم.” “نکته اصلی این است که فروتن باقی بمانم. من هرگز این تجربه را فراموش نمی کنم.”

رابرتز گفت که فرانسیس به دنبال ملاقات با بازیکنان است و این “تأثیر سیستم عامل آنها را نشان می دهد”. به ویژه در ماه های اخیر پس از مرگ فلوید و برونا تیلور و غیره ، تقاضای عدالت اجتماعی و نژادی در میان بازیکنان از اهمیت بالاتری برخوردار بوده است.

براون ، در سخنان خود به پاپ ، به او در مورد آنچه او ، کورور و دیگر میلواکی باکس در حباب راه اندازی مجدد NBA تجربه کردند ، گفت – به ویژه هنگامی که آنها تصمیم گرفتند در مقابل تیراندازی به جیکوب بلیک در یک بازی پلی آف مقابل اورلاندو شرکت کنند ، یک مرد سیاه پوست ، توسط پلیس در کنوشا ، ویسکانسین.

براون به پاپ گفت: “این برای تیم ما خام و احساسی بود.”

براون پس از برخورد به زمین از مقامات در میلواکی شکایت کرد ، با یک Taser شوکه شد و در طی برخورد با پلیس در سال 2018 دستگیر شد ، در این دادخواست ادعا کرد که پلیس از نیروی بیش از حد استفاده کرد و او را به دلیل سیاه پوستی هدف قرار داد. شهرکی که در آن براون 750 هزار دلار به اضافه اعتراف از شهر مبنی بر نقض حقوق مدنی خود در این ماه موافقت کرد.

“بسیار افتخار”

کورور گفت: “ما بسیار افتخار می کنیم که این فرصت را داشته ایم که به واتیکان آمده و تجربیات خود را با پاپ فرانسیس در میان بگذاریم.” “صراحت و اشتیاق وی برای بحث در مورد این مسائل الهام بخش و یادآوری کننده این بود که کار ما تأثیر جهانی داشته است و باید به جلو حرکت کند.”

این هیئت در سفر پاپ خود از ماسک استفاده نکرده است. اتحادیه بعداً گفت که این گروه ملزم به انجام آزمایش COVID-19 قبل از ملاقات با پاپ و سایر پروتکل های واتیکان است. ماه گذشته ، پاپ در میان افزایش ویروس های کرونا در ایتالیا و واتیکان ، مخاطبان عمومی خود را متوقف کرد.